2-3 vuotiaat lapset aamupalalla vanhempiensa kanssa , itse valitut ruuat lautasellaan
sitten naamat vääristyneenä molemmat alkoi tekoporua vääntämään että isukin pitää avata puhelimen yoytub viihdyttämään ruokailun ajaksi ja tietty isä suostui
tässä alku sille ettälapset tottuu siihen että kaikki päähänpostot saa läpi
ja tulee niitä kaduilla vastaa järkyttävän huonokäytöksisiä nuoria ja kaduilla muista vällittämättömiä ylimielisiä kaahaavia ja ylinopeuksilla ajavia holtittomia kuskeja
joita ilmenee viikottain johtaen kuolonkolareihin ja loukkaantumisiin
sitten kun onkolahtanut vedotaan nuoruuteen ja tietämättömyyteen ja koetaan ettei mitään vastuuta tarvitse kantaa törttöilystäänja harvoin juuri saatua korttia ei oteta pois
ja pian uusi kolari kun pikkupäähän ei jäänyt mitään tapahtuneesta vaikka pari kaveria on entisiä kavereita tai vaipoissa ja syötettävänä sängyssään
lapset pilalle hemoteltu
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354653- 563210
- 302883
- 612815
- 62410
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161514