Puhelu tuli Oulun toimistosta johon en vastannut ja sen jälkeen tekstiviestissä ehdotettiin kymmenen minuutin haastattelua puhelimessa.
Yrityksen sivuilla kerrotaan kuinka he toteuttavat uudenlaista tekoälyä rekrytoinnissa. Kyllä minä alalla toimin, mutta jäin normaaliaikaan eläkkeelle jo 12 v. sitten. Tarjous tuli 30 vuotta myöhässä. Kyllä tekoäly sekoilee.
Jobilla Nordics Oy tarjottiin logistiikkapäällikön paikkaa
Anonyymi-ap
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, niin se tuntuu sekoilevan.
Tietokoneella kaiketi vain ajetaan haku läpi tietyillä kriteereillä ja vastaukset tulevat niiden mukaan.
ELi jos jossakin on edes pienikin maininta, että olet sopiva johonkin työhön(työkokemus/koulutus), niin otetan automaattisesti yhteyttä.
Tekoäly ei erottele edes eläkeläisiä työikäisistä näemmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091562
- 1231493
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671303- 771076
- 53929
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä232819Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798