Hän haluaa rajat auki Venäjän organisoimalle välineellistetylle maahantulolle
Anonyymi-ap
2025-07-09 08:14:01
Rydman kirjoitti X:ssä keskiviikkona Razmyarin olevan ”erikoinen poliitikko”, joka kannattaa kaikkea, mikä on suomalaisille haitallista, ja vastustaa kaikkea, mikä olisi suomalaisille hyödyllistä.
”Hän haluaa rajat auki Venäjän organisoimalle välineellistetylle maahantulolle. Hän haluaa ajaa alas suomalaista ruokatuotantoa. Hän haluaa rajoittaa Suomen kykyä puolustautua hyökkääjää vastaan. Hän haluaa jakaa suomalaisten rahoja ulkomaalaisille sekä kehitysapuna että tukina kotimaassa. Ja ennen kaikkea hän haluaa, että Suomessa asuisi mahdollisimman paljon kaikkia muita kuin suomalaisia”, Rydman kirjoitti.
Nasima Razmyar, viittaatko ”asemasta riippumatta” -ilmauksella siihen, että aiot tehdä rikosilmoituksen myös Wille Rydmanin viestistä?
PS. sdp poliitikko tykätty? vaasassa?
SDP hienot saavutukset?
15
301
Vastaukset
- Anonyymi
Juice lauloi tuholaisista "DDT ja SDP".
- Anonyymi
Ei ihan aiheetta...
- Anonyymi
SDP on jämähtänyt kauas menneisyyteen politrukkiaikaan, lietsovat jatkuvia lakkoja ja vastakkainasettelua.
- Anonyymi
Razmyar haluaa nähdä näköisiään ihmisiä myös kadulla eikä vaan ihastella peilistä.
- Anonyymi
Demokraatit puolueeseen viittaamatta käy kesäkeskustelua monipuolisista perheistä kaksilla rattailla. Näin käy sorkkimalla monipolvisella käyrällä abortteja ensimmäistäkään lasta saamatta!
- Anonyymi
häh?
- Anonyymi
Rydman kirjoitti X:ssä keskiviikkona Razmyarin olevan ”erikoinen poliitikko”, joka kannattaa kaikkea, mikä on suomalaisille haitallista, ja vastustaa kaikkea, mikä olisi suomalaisille hyödyllistä.
”Hän haluaa rajat auki Venäjän organisoimalle välineellistetylle maahantulolle. Hän haluaa ajaa alas suomalaista ruokatuotantoa. Hän haluaa rajoittaa Suomen kykyä puolustautua hyökkääjää vastaan. Hän haluaa jakaa suomalaisten rahoja ulkomaalaisille sekä kehitysapuna että tukina kotimaassa.- Anonyymi
Aivan hullua demarilta.
- Anonyymi
Demarien kaksi varapuheenjohtaja äänestivät rajalakia vastaan. Venäjään kuuluminen on monella demarilla sydämen asia. Kimmo Kiljunen totesi videolla, että itärajan aukeaminen ei edisty niin kauan kun Perussuomalaiset ovat hallituksessa. Ja Kimmo lupasi, että itäraja aukeaa heti kun demarit nousevat hallitukseen.
- Anonyymi
Valheiden määrä on kovaa kun on suuri hätä oikeistolla ja hauska seurata kun he tuhoavat loput kannatuksensa
- Anonyymi
Onko demarien Nazima meidän oma "teresa ribera" vai onko niitä kuinka monta ?
- Anonyymi
korppilalla on rumia lapsia
- Anonyymi
ruma kommentti
- Anonyymi
paha muuttaja-tekee islamilaista valtiota
- Anonyymi
Estetään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2441801Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131242Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2051176Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851095Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60893TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62845
- 51816
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61773Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125767