konkkaa pukkaa

Anonyymi-ap

9

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyky puolue kokoomuksen osaaminen tuottaa tulosta, mutta vääränlaista. Ja Persut tukevat kokoomuksen linjaa. Kristilliset jopa siunaavat sen. Svenska talande bätre folk hyötyy kokoomuksen toimista.

• Anonyymi

Ahneet kokkarit, tyhmät persut ja tulos on tämä.

• Anonyymi

Kyse voi olla myös yrityksen itsensä talousosaamisesta. Kaikesta ei pidä syyttää hallitusta.

Suomen valtion köyhyyttä ei poisteta ilman ronskeja veronkorotuksia tai reippaita leikkauksia sosiaaliturvaan.

• Anonyymi

Kun maailmalla talous sakkaa, sen hännät lyövät myös pikkuisessa Suomessa. Pahin ongelma meillä on pään sisällä, koska usko omaan työhön ja sen arvoon on ajettu maan ylintä johtoa myöten huonoksi kaikilla sanktioivilla päätöksillä. Kun kuluttajat eivät enää uskalla kuluttaa, ei synny kassavirtaa. Kulutus sakkaa ja yritykset eivät toimi ilman asiakkaita. Suomen yrittäjiä johtaa aivan vääränlaiset besserwisserit, joilla ymmärrys tavallisen pk-yrittäjän todellisuudesta on nollilla. Kun omassa firmassani tuli 90-luvun lamavaikutus, alensin heti omia kustannuksiani ja laskin hintoja, joilla sain pidettyä porukan ostovoiman tasaisena. Nostin sitten taas hintoja kun alkoi mennä hyvin ja aina rahastin robin hood-tyyppisesti rikkailta eniten. Järkeä peliin nyt, Suomi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun maailmalla talous sakkaa, sen hännät lyövät myös pikkuisessa Suomessa. Pahin ongelma meillä on pään sisällä, koska usko omaan työhön ja sen arvoon on ajettu maan ylintä johtoa myöten huonoksi kaikilla sanktioivilla päätöksillä. Kun kuluttajat eivät enää uskalla kuluttaa, ei synny kassavirtaa. Kulutus sakkaa ja yritykset eivät toimi ilman asiakkaita. Suomen yrittäjiä johtaa aivan vääränlaiset besserwisserit, joilla ymmärrys tavallisen pk-yrittäjän todellisuudesta on nollilla. Kun omassa firmassani tuli 90-luvun lamavaikutus, alensin heti omia kustannuksiani ja laskin hintoja, joilla sain pidettyä porukan ostovoiman tasaisena. Nostin sitten taas hintoja kun alkoi mennä hyvin ja aina rahastin robin hood-tyyppisesti rikkailta eniten. Järkeä peliin nyt, Suomi!

Pitäisikö sinun antaa neuvojasi poliitikoille, sen sijaan että kerrot niitä suomi24:lla? Jos kerran tiedät, miten Suomen talous pelastuu, mutta jätät neuvosi päättäjille esittämättä, niin sinuahan voidaan pitää syyllisenä Suomen huonoon taloustilanteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sinun antaa neuvojasi poliitikoille, sen sijaan että kerrot niitä suomi24:lla? Jos kerran tiedät, miten Suomen talous pelastuu, mutta jätät neuvosi päättäjille esittämättä, niin sinuahan voidaan pitää syyllisenä Suomen huonoon taloustilanteeseen.

Kun keskustelu on konkursseista, katson 40-vuotisen yrittäjätaustan vuoksi olevani oikea ihminen kommentoimaan asiaa. Sitä paitsi, olen jonkinlainen poliitikko ja puolueaktiivi.
        Miksi aina haluat kommentoida tökkien täällä muita? Tyylisi on tunnistettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun keskustelu on konkursseista, katson 40-vuotisen yrittäjätaustan vuoksi olevani oikea ihminen kommentoimaan asiaa. Sitä paitsi, olen jonkinlainen poliitikko ja puolueaktiivi.
        Miksi aina haluat kommentoida tökkien täällä muita? Tyylisi on tunnistettava.

Niin sinunkin tyylisi: ulosotossa olevat ovat täysin osattomia kohtaloonsa eikä heillä ole mitään velvollisuutta huolehtia veloistaan.

• Anonyymi

Pitäisi saada vientiteollisuus takaisin, mutta liitot tekee kaikkensa, että se vähäkin loppuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe