Tekijätori Find App Oy kokemuksia

Anonyymi-ap

Tekijätori / Find App Oy (Y‑tunnus 3161525‑1) – harhaanjohtava ja uhkaava palvelu

VAROITUS työnhakijoille, yrittäjille ja freelancereille!
Find App Oy (Y‑tunnus 3161525‑1), joka ylläpitää Tekijätori.fi-palvelua, on toistuvasti osoittanut erittäin kyseenalaisia toimintatapoja:

Irtisanominen ei onnistu – laskutus jatkuu väkisin. Palvelusta ei pääse eroon edes lopettamalla käyttöä. Yritys ohittaa irtisanomispyynnöt, ja maksuvelvoitteet pysyvät voimassa.

Palvelun nykyisiä ja entisiä käyttäjiä uhkaillaan juristilla.
Useita käyttäjiä on pelotel­tu oikeustoimilla, kun he ovat halunneet lopettaa asiakkuuden tai pyytäneet tietojen poistamista.

Puhelimessa huudetaan ja painostetaan.
Asiakaspalvelu ei pyri ratkaisuihin, vaan vastassa on epäasiallista, uhkailevaa ja alentavaa puhetta.

Nimiä yhdistetään harhaanjohtavasti yrityksiin.
Profiileja ei poisteta pyynnöistä huolimatta. Näin syntyy väärä kuva siitä, että henkilö toimii yhä tietyssä yrityksessä tai alalla.

Tietoja ei voi poistaa itse.
Käyttäjä ei voi hallita omaa profiiliaan – ja ylläpitäjä ei reagoi poistopyyntöihin.

---

Yhteenveto: Find App Oy:n toiminta on manipuloivaa, harhaanjohtavaa ja painostavaa. Tämä ei ole asiallista yritystoimintaa. Jos nimesi on palvelussa, tallenna todisteet, vaadi kirjallisesti poistamista ja ole valmis viemään asia tarvittaessa viranomaisille. Suosittelen myös varmistamaan Y‑tunnuksella (3161525‑1), että yritys kohdentaa laskut ja viestinnän oikein.

Älä rekisteröidy tähän palveluun. Suojaa itsesi ja tietosi.

6

2478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,

Käydään kohta kohdalta läpi nämä asiat:

"Irtisanominen ei onnistu – laskutus jatkuu väkisin. Palvelusta ei pääse eroon edes lopettamalla käyttöä. Yritys ohittaa irtisanomispyynnöt, ja maksuvelvoitteet pysyvät voimassa."

-Profiili poistetaan heti pyydettäessä ja jos on tilannut Pro profiilin(maksullinen) sen irtisanominen käy helposti Stripen hallintapaneelissa.

" Palvelun nykyisiä ja entisiä käyttäjiä uhkaillaan juristilla. Useita käyttäjiä on pelotel­tu oikeustoimilla, kun he ovat halunneet lopettaa asiakkuuden tai pyytäneet tietojen poistamista."

-Tekijätorille ei ole ikinä ollut mikään ongelma, jos joku haluaa poistua sivulta. Sivustolla on yli 2000 tekijää. Tekijätorissa ei harjoiteta juristilla uhkailua.

" Puhelimessa huudetaan ja painostetaan. Asiakaspalvelu ei pyri ratkaisuihin, vaan vastassa on epäasiallista, uhkailevaa ja alentavaa puhetta."

-Ei koskaan ole tullut Tekijätorissa tällaista tilannetta.

"Nimiä yhdistetään harhaanjohtavasti yrityksiin. Profiileja ei poisteta pyynnöistä huolimatta. Näin syntyy väärä kuva siitä, että henkilö toimii yhä tietyssä yrityksessä tai alalla."

-Väite ei pidä lainkaan paikkaansa. Me emme tee tekijöiden profiileita vaan tekijät itse. Aina jos, joku haluaa poistaa profiilinsa niin se poistetaan välittömästi.

"Tietoja ei voi poistaa itse. Käyttäjä ei voi hallita omaa profiiliaan – ja ylläpitäjä ei reagoi poistopyyntöihin."

-Tietoja voi muokata itse miten haluaa ja ylläpito poistaa aina profiilit pyydettäessä(kun tekijä itse pyytää).

Terveisin
      Tekijätorin tiimi

• Anonyymi

Sähkömies tuli samana päivänä, kun otin yhteyttä. Mutta, kun otin yhteyttä kolmelle putkimiehelle, kukaan vastannut. Ei soittoihin eikä sähköpostiin.

• Kokeile: www.duuny.ai
      Ne väittää myös auttavan tekoälyn kanssa

• Anonyymi00004

Laskutusta ei saa suljettua kovinkaan helposti, ja tekstari tai muu viesti johtaa tilauksiin ulkomaisiin epämääräisiin palveluihin. En suosittele

• Anonyymi00005

Ainakin itellä onnistui ihan helposti Stripestä perua protilaus.

• Anonyymi00006

Paskaa huutelevat täällä. Kilpailijoita kait. Minulla ei ole ollut yhtään ongelmaa heidän kanssaan. Monta keikkaa tehnyt jo.. ja teen jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe