Sain puhelun yli 10 vuotta hallituksen puheenjohtajan olleelta osakkaalta: Pitääkö ilmalömpöpumpun asennuttamisesta ilmoittaa taloyhtiölle?
Hyvä kysymys ja kovin huolestuttavaa, ettei taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tiedä vuonna 2025, pitääkö ilmalämpöpumpun asentamisesta ilmoittaa taloyhtiölle. Tämän tyyppiset asiat pitäisi olla hankassa KAIKILLA osakkailla, ei vain hallituksen jäsenillä. Minä en ole ko. taloyhtiön isännöitsijä, joten ei ole minun mokani, ettei osakkaita ole infottu tällaisesta asiasta.
Ei voi olla osakasta, jolle ei tähän hetkeen (vuoteen 2025) mennessä ole valjennut edes jottain tasolla, minkä tyyppisistä asioista tehdään remontti-ilmoitus. Ehkä pitäisi miettiä millaisista asioista yhtiökokouksisssa jutellaan. Jätetään pyykkinaru-keskustelut vähemmälle ja puhutaan oikeaa asiaa.
Pitääkö ilmalömpöpumpun asennuttamisesta ilmoittaa taloyhtiölle?
Anonyymi-ap
2
257
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä että edes kysyi. Monessa taloyhtiössä ei edes kysellä pitäisikö sitä ja pitäisikö tätä lakisääteistä velvoitetta hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871514
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141410Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras561230- 291119
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46918- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715