Oletteko aktivoituneet ja tehneet hoitotahdon Omakantaan. Se on tärkeä tehdä ,jos ei halua maata sairaalassa tms sellaisessa tilassa ,ettei mitään toivoa ole . Itse olen tehnyt jo kymmenen vuotta sitten.
HOITOTAHTO OMAKANTAAN!
8
60
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olisin tehnyt sen, mutta kun en ole mistään saanut tietää voiko sitä muuttaa myöhemmin vai onko se ensiksi kirjoitettu ikuinen.
- AnonyymiUUSI
Voi muuttaa tai jopa perua kokonaan milloin tahansa.
- AnonyymiUUSI
Myös edunvalvontavaltuus kannattaa tehdä.
- AnonyymiUUSI
Vain Jumala tietää milloin on aika kuoleman,
siinä ei tarvita hoitotahtoa.
Ei puolisonikaan olis halunnut kuolla ennen eläkeikää,
ei hoitotahto paranna, eikä ketään jätetä hoitamatta.- AnonyymiUUSI
Sinä et taida nyt tietää mitä hoitotahto tarkoittaa?
- AnonyymiUUSI
Ai sinä haluat maata kasvina, kun lääketiede ei pysty parantamaan ,mutta itselläsi on hirveä olo ,etkä pysy sitä ilmaisemaan, kun on olkut joku paha aivojuttu tai olet ollut onnettomuudessa. Et pysty ilmaisemaan omaa oloasi . Silloin hoitotahto on kullanarvoinen.
- AnonyymiUUSI
Ei mulla ole mitään erityistä hoitotahtoa.
Sitten kun tilanne tulee, voin ilmoittaa tahtoni.
Ei minun elämääni tarvi mitenkään pitkittää, muttei lopettaa hoitoakaan. Kunnon kipulääkkeet, loppuun asti, mulla on vahva toleranssi.
Itse olisin jo ihan valmis lähtemään, mutten mitenkään kiirehdi siitä. Kyllä se kuolema lopulta tulee.- AnonyymiUUSI
samoin , itse siinä tilanteessa sanoisin,
ja
omat rakkat jälkeläiset tietää että meikäkäläistä EI saa KIDUTTAA
vaan kuoleman on tulta nopeesti ilman pittittelyä , heti, ilman kipuja .
en uskaltaisi tehdä etukäteen hoitotahoa,
mun sukulaiselle kävi tosi huonosti kun oli tehny semmosen
kuolema oli HÄNELLE HEVETILLINEN
ikänsä harras JUMALAAN uskovaiselle ihmiselle,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751