Oletteko aktivoituneet ja tehneet hoitotahdon Omakantaan. Se on tärkeä tehdä ,jos ei halua maata sairaalassa tms sellaisessa tilassa ,ettei mitään toivoa ole . Itse olen tehnyt jo kymmenen vuotta sitten.
HOITOTAHTO OMAKANTAAN!
15
175
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin tehnyt sen, mutta kun en ole mistään saanut tietää voiko sitä muuttaa myöhemmin vai onko se ensiksi kirjoitettu ikuinen.
- Anonyymi
Voi muuttaa tai jopa perua kokonaan milloin tahansa.
- Anonyymi
Myös edunvalvontavaltuus kannattaa tehdä.
- Anonyymi
Vain Jumala tietää milloin on aika kuoleman,
siinä ei tarvita hoitotahtoa.
Ei puolisonikaan olis halunnut kuolla ennen eläkeikää,
ei hoitotahto paranna, eikä ketään jätetä hoitamatta.- Anonyymi
Sinä et taida nyt tietää mitä hoitotahto tarkoittaa?
- Anonyymi
Ai sinä haluat maata kasvina, kun lääketiede ei pysty parantamaan ,mutta itselläsi on hirveä olo ,etkä pysy sitä ilmaisemaan, kun on olkut joku paha aivojuttu tai olet ollut onnettomuudessa. Et pysty ilmaisemaan omaa oloasi . Silloin hoitotahto on kullanarvoinen.
- Anonyymi
Ei mulla ole mitään erityistä hoitotahtoa.
Sitten kun tilanne tulee, voin ilmoittaa tahtoni.
Ei minun elämääni tarvi mitenkään pitkittää, muttei lopettaa hoitoakaan. Kunnon kipulääkkeet, loppuun asti, mulla on vahva toleranssi.
Itse olisin jo ihan valmis lähtemään, mutten mitenkään kiirehdi siitä. Kyllä se kuolema lopulta tulee.- Anonyymi
samoin , itse siinä tilanteessa sanoisin,
ja
omat rakkat jälkeläiset tietää että meikäkäläistä EI saa KIDUTTAA
vaan kuoleman on tulta nopeesti ilman pittittelyä , heti, ilman kipuja .
en uskaltaisi tehdä etukäteen hoitotahoa,
mun sukulaiselle kävi tosi huonosti kun oli tehny semmosen
kuolema oli HÄNELLE HEVETILLINEN
ikänsä harras JUMALAAN uskovaiselle ihmiselle, - Anonyymi
"Sitten kun tilanne tulee, voin ilmoittaa tahtoni." Entä jos et enää pysty puhumaan ?
Jos olet saanut vaikka aivohalvauksen tai aivoinfarktin ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sitten kun tilanne tulee, voin ilmoittaa tahtoni." Entä jos et enää pysty puhumaan ?
Jos olet saanut vaikka aivohalvauksen tai aivoinfarktin ?siinätapauksessa omaiset sanoo ja tietää että nopea kivuton heti nukkumaan ikista untaan HETI !
Anonyymi kirjoitti:
samoin , itse siinä tilanteessa sanoisin,
ja
omat rakkat jälkeläiset tietää että meikäkäläistä EI saa KIDUTTAA
vaan kuoleman on tulta nopeesti ilman pittittelyä , heti, ilman kipuja .
en uskaltaisi tehdä etukäteen hoitotahoa,
mun sukulaiselle kävi tosi huonosti kun oli tehny semmosen
kuolema oli HÄNELLE HEVETILLINEN
ikänsä harras JUMALAAN uskovaiselle ihmiselle,No sellaista kuolemaako hän oli tahdossaan ilmaissut?
- Anonyymi
- Keuhkosyöpä on ehkä kivuliain sisätautikuolema.
- Keuhkojen ahtaumataudissa potilas ilmeisesti tukehtuu, ei kivaa tämäkään.
Yleisesti lähinnä tupakan aiheuttamia. Sen verran olen kirjoitellut omakantaan että minua ei saa pitää väkisin hengissä.
Antaisivat kuolla jos mitään toivoa ei ihmisarvoisesta elämästä ole.- Anonyymi
Tämäkin asia on tekemättä. Pitäisi ryhdistäytyä.
Siihen voi merkitä myös hoidossa huomioonotettavia asioita.
Eihän hoitajat ketään tunne eivätkä tiedä mitä kaikkea kroppasi vaatii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394409- 174169
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394011Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343925Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1653848Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263822Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1243572Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202974Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!192915Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2622640