Voit saada päivityksiä vielä vuoden ajan ilmaiseksi, jos kirjaudut tietokoneellesi Microsoft-tilillä ja valitset tietokoneen asetusten synkronoimisen OneDriven kanssa. Windows 10 -tietokoneesi saa elokuussa tietoturvapäivityksen, jolloin tietokone ottaa käyttöön pienen ohjelman, jonka nimi on englanniksi Enroll in Extended Security Updates.
Se on opasohjelma, jolla pääset mukaan järjestelyyn, joka varmistaa tietokoneellesi lisäpäivitykset.
Sinun on valittava ilmainen vaihtoehto, joka edellyttää, että käytät tietokonettasi Microsoft-tilin kanssa ja synkronoit tietokoneen asetukset Microsoftin OneDrivessä.
Kun olet käynyt opastetun toiminnon läpi, saat ilahduttavan viestin, että uskollinen Windows 10 -tietokoneesi saa nyt päivityksiä aina 13. lokakuuta 2026 asti.
Voit jatkaa Windows 10:n käyttöä lokakuuhun 2026 asti
13
240
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta se ei ole enään Kymppi sen jälkeen!
- Anonyymi
No mikä se sitten on, jos ei Kymppi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä se sitten on, jos ei Kymppi?
11 vakoilee sinua, tuossa itse luovutat kaikki tiedot mikki$otkulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 vakoilee sinua, tuossa itse luovutat kaikki tiedot mikki$otkulle.
Mitä se haittaa, jos 11 vakoilee, kun koneessa on kymppi?
- Anonyymi
Ei kiitos, en ota käyttöön M$-tiliä enkä synkronoi pilveen asetuksia!!
- Anonyymi
Voit maksaa palvelusta. Se maksaa 30 dollaria vuodessa eli noin 25 euroa.
https://kotimikro.fi/oheislaitteet/kayttojarjestelma/windows-10/voit-kayttaa-windows-10nta-ilmaiseksi-lokakuuhun-2026-asti - Anonyymi
Täytyykö ms-tili luoda, jos ottaa tuon maksullisen lisäajan?
- Anonyymi
Miksi sen käyttöä ei voisi jatkaa tuon jälkeenkin?
- Anonyymi
"Sinun on valittava ilmainen vaihtoehto"
Miksi en voisi valita maksullista vaihtoehtoa?
Ja miksi avaaja on kopioinut vain osan tekstistä jostain jutusta ja jättänyt lähteenkin mainitsematta? - Anonyymi
Microsoftin katala juoni saada kymppikäyttäjistä pilvi windows käyttäjiä.
- Anonyymi
Oletko ottanut lääkeitäsi?
- Anonyymi
Maksoiko Microsoft tästä mainoksesta?
- Anonyymi
Onneksi on Linux Mint ja Ubuntu ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841273
- 561228
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321142- 601119
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820521- 12477