Sari rupsahtanut

Anonyymi-ap

Alkaa näyttää jo ihan yli kuuskymppiseltä. Voi raukkaa, yritetään rohkaista sitä, että kyllä se siitä. Ja hei kyllä sieltä Euroopasta löytyy hyviä kasvokirurgeja

67

726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kato peiliin ja totea millaisen kurttunaaman kirurgi sinulle leikkasi ja silti parempi kuin entinen. Suosi kasvomaskia

• Anonyymi

Sari ei näytä päivääkään yli seiskakymppiselle,se on jempti😜

• Anonyymi

Tyypillinen nopeasti vanhentunut perziikki. Elämän tavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen nopeasti vanhentunut perziikki. Elämän tavat.

Voi hitto mikä näitä ihmisiä vaivaa? Mitä hittoa sinulle kuuluu toisen ulkonäkö? Vilkaise itse peiliin. Mitä näät 🤣

• Anonyymi

Ei miehet enää perään vislaa😬

• Anonyymi

Entä sinulla? Onko tummat miehet luonut kaihoisa katseita 🫠

• Anonyymi

Kukakohan Sari on kyseessä? Joku aloittajan jättänyt eksäkö ja nyt ollaan niin katkeria. Juu äläkä laitakaan sukunimeä vaan mene johonkin terapiaan. Että ihmiset voikin olla sekaisin kun kirjoittelee tälläisiä someen.

• Anonyymi

Sanna on eelleen tip-top😍

• Anonyymi

Oikein säikähdin, kun katsoin hänen face päivityksiään, alkaa nimittäin maan vetovoima näkyä yllättävästi

• Anonyymi

Ymmärrä säikähtää ite kun katsot peiliin. Kun tarkennat huomaat kamalaa kurttua ja katkeruuden aiheuttamia syviä ryppyjä. Pysy kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrä säikähtää ite kun katsot peiliin. Kun tarkennat huomaat kamalaa kurttua ja katkeruuden aiheuttamia syviä ryppyjä. Pysy kotona.

Kannattaisi Sartsankin pysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi Sartsankin pysyä.

Aloita itsestäsi ja hanki apua. Älä aloita kasvoistasi mutta AA olisi hyvä ratkaisu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloita itsestäsi ja hanki apua. Älä aloita kasvoistasi mutta AA olisi hyvä ratkaisu

Tarkoititko, että sartsan rypyt oikenisivat AA:ssa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on asianlaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile AA apu itse niin voit päästä katkeruudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile AA apu itse niin voit päästä katkeruudesta.

Näin on asianlaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

Ilmeisesti on noudattanut pikavauhtia ohjetta, koska näytti (ainakin leveästi hymyillessä) ihan rypyttömältä. Kesämekkokin oli nätti kuin bellisniitty, ehkä olivat menossa Noraan.

• Anonyymi

Aloittaja näyttää ihan ysikymppiseltä. Tekoäly todisti asian ja tarkistin vielä kuvahausta. Hah, yritäpä samaa vielä toisen kerran!

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Heips mihin sinä tarvitset rohkaisua? Olisko peiliin katsomista?🤣 olet aika ilkeä ihminen kun viitsit arvostella toisia ihmisiä. Oletko täydellinen?????

• Anonyymi

Häpeä tunnustaa mutta olen koulua käymätön moukka ilman käytöstapoja

• Anonyymi

Älkee viitsiä, saril muutenkin vaikeeta, kun ei rahat riitä mihinkään kuuden tonnin vuosi tuloilla

• Anonyymi

jos imuroi soppaa kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tilaisuuksissa ja kun kuntoilukaan ei tunnu kiinnostavan niin lopputuloksen olemme jo nähneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos imuroi soppaa kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tilaisuuksissa ja kun kuntoilukaan ei tunnu kiinnostavan niin lopputuloksen olemme jo nähneet

Hyvin kuvaat surkeaa elämääsi mutta jos hakisit parannusta rukoilemalla Jeesusta. Et voi jatkaa noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kuvaat surkeaa elämääsi mutta jos hakisit parannusta rukoilemalla Jeesusta. Et voi jatkaa noin

Rukoillessa rypytkin oikenee

• Anonyymi

Mistä tiedät?Oletko käynyt Sarin lompakolla??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet varmaan syönyt hernesoppaa. Kun tiedät asiat paremmin

• Anonyymi

Aloittaja on itse täydellinen. Miten Sarin rypyt sinun elämään vaikuttaa? Taidat tarvita hoitoa itse?? On aika sairasta arvostella toisen ulkonäköä 🥶

• Anonyymi

Ei ne vaikutakaan, kyseessähän oli puhtaasti havainto ei arvostelu, ja vapaassa yhteiskunnassa havaintoja kai saa tehdä. Olisiko pitänyt valehdella, ja todeta, ettei opettaja ole rupsahtanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne vaikutakaan, kyseessähän oli puhtaasti havainto ei arvostelu, ja vapaassa yhteiskunnassa havaintoja kai saa tehdä. Olisiko pitänyt valehdella, ja todeta, ettei opettaja ole rupsahtanut?

Saa tuollaisia tehdä jos ei ole mitään käytöstapoja kuten sinulla ei ole. Katso peiliin ja tee havaintoja ja huomaa katkeruuden isot kurttusi.

• Anonyymi

Itse juuri arvioit toisen hoidon tarvetta. Se on ihan ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurttu hoitajan oma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä miltä mahtoi tuntua?sattuko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä miltä mahtoi tuntua?sattuko?

Tuntuu hyvältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu hyvältä

Hyvä homma. Kun arvostelee toista ulkonäköä.,voi varmaan tarkistaa oman olemuksen. Eipä siitä pitäisi olla mitään hyötyä.

• Anonyymi

Sama asialla joka vie Sarin kahden vaalin vaalivoittoon. Kiiitos siitä ja yhä johtava poliitikko vaalityöntekijän ansiosta.

• Anonyymi

Tässä on vähän sama asia, kun häsa pyrki salailemaan Sarin mokia ja epäonnistumisia.Nyt ei saisi sanoa sitten miltä Sari näyttää. Venäjällä hän tämä on arkipäivää, mutta ei sentään vielä Hämeenlinnassa

• Anonyymi

Sari on viehättävä, ihan täydellinen naiskarkki. Kateus pauhaa tässä ketjussa. Itse huolisin heti jos olisi Sari sinkkuna. Ostaisin heti hänelle rantaloman tai veisin kylpylään, jotain sellaista tehtäisiin varmasti missä hän pääsisi oikeuksiinsa uikkareissa. Oo ooo Sari Sari mun oot unissain!

• Anonyymi

Juu munkin asfalttiaseman tuoksuisissa unissani. Ja hei myös unissani jossa kaupungin velat tuplataan

• Anonyymi

Tarvitset kiireesti apua. Älä odota hetkeäkään.

• Anonyymi

Olet selvästi ihminen jolla kesälläkin mielessä raha, politiikka ja toisten tekemät virheet. Mulla mielessä kurvit, uikkarit ja Sarin kanssa vetäytyminen allas ja saunaosastolta oman sviitin kätköihin uu uuuu uelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästi ihminen jolla kesälläkin mielessä raha, politiikka ja toisten tekemät virheet. Mulla mielessä kurvit, uikkarit ja Sarin kanssa vetäytyminen allas ja saunaosastolta oman sviitin kätköihin uu uuuu uelmia.

Likainen Adidas asusi ei ketään houkutttele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Likainen Adidas asusi ei ketään houkutttele.

Kas itsekö olet pukeutunut pravdaan?

• Anonyymi

Turkissa paljon käyvät näissä kauneus leikkauksissa sari

• Anonyymi

Näin eilen kamalat kasvosi jotta en suosittele. Maksoit vielä pahoinpitelystä kuulemma 4600 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin eilen kamalat kasvosi jotta en suosittele. Maksoit vielä pahoinpitelystä kuulemma 4600 euroa.

tullut painoakin lisää aika roimasti, pyörän satulaakaan ei enää näy niin kuin aikoinaan, nykyään pelkkä satulaputki vain havaittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tullut painoakin lisää aika roimasti, pyörän satulaakaan ei enää näy niin kuin aikoinaan, nykyään pelkkä satulaputki vain havaittu

Etkä ymmärrä laihduttaa! Vedät olutta ja makkaraa jotta jätä pyörä rauhaan kun et muuhun pysty.

• Anonyymi

Bulldoggi

• Anonyymi

Sinä olet raukka kun arvostelet toista. Kannusta itseäsi pääsemaan pois ilkeydestä

• Anonyymi

Miksi arvostelit toista raukaksi? Ei kiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiva mutta totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiva mutta totta.

Niin on rupsahtaminenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on rupsahtaminenkin.

Tähänkö on tultu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähänkö on tultu

Aikoja sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi kiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikoja sitten

Ymmärän jos Sarin tekoja arvostellaan mutta mennään aika henkilökohtaiselle tasolle kun arvostellaan ulkonäköä
        Voisko aloittaja miettiä saman omalle kohdalle????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärän jos Sarin tekoja arvostellaan mutta mennään aika henkilökohtaiselle tasolle kun arvostellaan ulkonäköä
        Voisko aloittaja miettiä saman omalle kohdalle????

Aloittajakin on rupsahtanut ja on sinut asian kanssa

• Anonyymi

Sarilla on nyt se aika elämässä, jolloin pitää päästää irti nuoruudesta, ja myönnettävä että vanhuus ja rypyt ovat osa elämää

• Anonyymi

Olet tullut aikaan elämässä jolloin sinun pitää ymmärtää mitä on edessä. Hyvä olisi katua ajoissa katkeruutta ja pahuutta jota olet levittänyt koko elämäsi ajanjakson. Sinulla on vähän aikaa.

• Anonyymi

Menopaussista nyt puhumattakaan. Tangamarkkinat vuoden kohokohtia.

• Anonyymi

Eikö se ole meillä kaikilla joka päivä vanhenee. Niin sinäkin

• Anonyymi

vanhuutta ja rupsahtamista ei saa sanoa? Ne ovat vain elämän realiteetteja, ja ne pitää sanoa, niin kuin nuoruus ja kauneuskin todetaan. Minulla on vielä elämää edessä vuosikymmeniä, niin jos ei kuolo korjaa jotain muuta kautta

• Anonyymi

Suuret on kuvitelmasi. Tee parannus ajoissa, aikasi on loppumassa mutta et huomaa oireita.

• Anonyymi

Naisen kateutta koko aloitus.

• Anonyymi

Sarillahan koittaa jo ihan muutaman vuoden päästä eläkepäivät kun Kelan maksavalle kansaneläkkeelle jää. Työeläkettä kun ei ole juurikaan kertynyt, kun kerran ei ole oikeassa työelämässä juurikaan koskaan ollut niin kansaneläkkeen brutto on Sarille 699,42 euroa kuukaudessa. Sillä sitten kitkuttelua loppuelämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarillahan koittaa jo ihan muutaman vuoden päästä eläkepäivät kun Kelan maksavalle kansaneläkkeelle jää. Työeläkettä kun ei ole juurikaan kertynyt, kun kerran ei ole oikeassa työelämässä juurikaan koskaan ollut niin kansaneläkkeen brutto on Sarille 699,42 euroa kuukaudessa. Sillä sitten kitkuttelua loppuelämä.

Vaalityöntekijä taasen. Veit Raution kahden vaalin voittoon ja nyt on ansiostasi johtava poliitikko ja toimii myös Euroopassa. Kiitos todella paljon hyvästä vaalityöstä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe