Käytin auton tässä Kokkolassa katsastuksessa.
Kyllä on valikoima heikentynyt. On automaa katsastus Prisman vieressä (65€, hyvä hinta), mutta pitää varata joku kaksi viikkoa etukäteen nähtävästi...
Ja sitten tämän lisäksi ainoastaan Plus katsastusasemat heinolankaaressa ja höyläämönkadulla. Hinta yhteensä 82€ !!! Alkaa olla jo melko tyyris. Tuolla hinnalla nyt jo kelpaa kolkutella autoa 12 minuuttia... Kertakaikkiaan...
Missä on K1 katsastus k raudan lähellä? Hävinnyt kokonaan? Missä on vip katsastus, fiksukatsastus, A-katsastus? Hävinneet kokonaan? Ja nyt valittavana on joko riistohintainen Plus katsastus (joka on ilmeisesti ostanut vip katsastuksen ja fiksukatsastuksen?) tai Automaan katsastus jonne saa jonottaa? Plus katsastus kartelli häh!
Kyllä Kokkolaan yksi katsastusasema mahtuu vielä ainakin jonojen perusteella!!
Kokkolan katsastusasemien hinnat
5
375
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen voi itse valita katsastuspaikan. Voi myös vaihtaa paikkakuntaa jos ei oman paikkakunnan valikoima kelpaa.😉
- Anonyymi
Juu, katsastuspaikan voi valita plus katsastuksen ja automaan välillä.
Siinä se. Pari vuotta sitten oli triplasti enemmän mistä valita
Pitäisi perustaa oma asema. Löisin kuule rautakangen läpi auton kuin auton pohjasta, vaikka sähköauton akku kuin seivään kärkeen, Oho olipa ruosteteinen heh 82 euroa kiitos,, ensi vuonna uudestaan heh! Ei olisi trafillakaan valittamista että päästetään liika helpolla,
Paikkakuntaa en varmaan autokatsastuksen takia aivan vielä vaihda...
- Anonyymi
Siinä Jessellä on halpakatsastus
- Anonyymi
Seinäjoella oli 22 euroa. Ulkomaalaisia olivat. Eriasia kannattaako aja sinne, mutta jos menossa tuuriin, niin joo.
- Anonyymi
Menee 60€ pintaan kaikkineen Seinäjoellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512