Mies esitti erikoisen perustelun teolleen. Hän halusi todistusaineistoa siltä varalta, jos joutuisi puolustautumaan seksuaaalirikoksilta. Hän kertoi oikeudessa, että suomalaiset naiset syyttävät helposti ulkomaalaisia miehiä raisskauksista (eli jääty pettämisestä ekaksi kiinni omalle suomalaiselle ukolle sukupuolitaudin kotiin tuomisen kautta ja sitten keskitty väittää että en minä sitä aktia halunutkaan).
Miehellä oli useita seksikumppaneita. Tekoja oli useita ja ne ajoittuvat seitsemän kuukauden jaksolle. Kuvauskertoja oli myös useita ja tallenteita mies lähetti usealle henkilölle.
Ja eikös julkisuudessa ollut aiemminkin tälläinen vastaava tapaus, jossa oli suomalainen seiskajulkkiskin patjaillut matun kanssa ja päätynyt nauhalle kaverienkin katsottavaksi? Ja taitaa
täältäkin s24 Lahti moni päässyt ählyjen koko suvun kännyköihin ukkojen töllisteltäväksi...
Mies kuvasi seksiakteja salaa. Ihan vakiokäytäntö..
Anonyymi-ap
1
193
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä kotivideoita löytyy pian netistä. Pääosissa lahtelaisnaisia. Popcornit ja virvoikkeet valmiiksi 🍿🥤😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91862Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli235942Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884- 81763
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42663