Kun tyhjää venutetaan koko viikoksi.....
Perhonpäivät
6
524
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei Kokkolan viisainta miestä kutsuttu kotipitäjän juhliin. Olisin pitänyt puheen, laulanut ruotsalaisia kansanlauluja ja lausunut vanhoja perholaisia runoja. MOT
- Anonyymi
On kyllä yksi osuvimpia ja samalla humoristisimpia aloituksia tällä palstalla.
- Anonyymi
Joo nämä päivät mahtuu kyllä kahteen vuorokauteen, joten mitään viikkoja on turha viettää tässä pitäjässä.
- Anonyymi
Muistan kun Salovaaran Pertti oli joskus 90-luvulla juontamassa Perhopäiviä. Onneksi en silloin kakarana tuntenut myötähäpeää vielä. Ukko selittää mikrofoniin joutavia tyhjille markkinoille. Olikohan edes 10 ihmistä paikalla.
- Anonyymi
näinhän siinä kävi
- Anonyymi
No nyt voi henkäistä. Ohjelmaa pursuava viikko takana. Pieni huili paikallaan ja ei kun sayskuun alusta suunnittelemaan ensikesän tapahtumaa. Kiireiset kuukaudet edessä, eisiintyjien hankinta, aikataulutus, ravintolapalveluiden organisointi ym, ym.
Onneksi siitä maksetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376