Pitkästä aikaa :))
Mites porukoilla on kesä huidellut? Mökillä, töissä vai ihan vaan kotosalla?
Itse olen tuusannut kodin kanssa. Kaikki pitää jynssätä putipuhtaaksi, niin sitten voi olla tyytyväinen. Ulkonakin kyllä tulee oltua, ettei ihan home kasva
päälle ;)
Eikös ole kumma, ettei yhtään ainutta hyttystä ole näkynyt? Ei sen puoleen, että ikävä olisi, mutta onhan tämä nyt outoa...
Meinasin äsken saada sydärin, ku luulin hämähäkin olevan mun hiuksissa :[
Mikään ei ole niin kammo ötökkä, ku hämähäkki. Pelkkä sen ajatteleminenkin nostaa hiukset pystyyn!
Heissulivei....
21
374
Vastaukset
- Anonyymi
No hei taas!
Meikä kyllä viihtyy kotonakin, koska on tullut ostetuksi niinkin kallis ostos. Tuo puhtaanapito on just sopivaa vastamyrkkyä sille homeelle.
Kylläpä on taas ilmoja pidelly, sanoi mummo kun pieras. Mutta kelien pitäis nyt olla paranemaan päin. Saas nährä paraneeko tässä itse. Hiukan polvia kolottaa ja vilu... korjaan vi-tuttaa.Olipa siinä viesti, että väkisinkin alkoi hymyilyttämään :))
Mua ihan pikkasen hirvittää, että kuinka kuumaa tulee..? Toivon mukaan ei liikaa, ettei mee valvomiseks.
Toivottavasti sun kinttus ja vi-tu-tukses paranee, nii kyl se siitä taas :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Olipa siinä viesti, että väkisinkin alkoi hymyilyttämään :))
Mua ihan pikkasen hirvittää, että kuinka kuumaa tulee..? Toivon mukaan ei liikaa, ettei mee valvomiseks.
Toivottavasti sun kinttus ja vi-tu-tukses paranee, nii kyl se siitä taas :)No nyt on ollut mukavan lämmintä. Ei enää ainakaan viluta. Toivottavasti oot kuitenkin saanut nukutuksi kunnolla.
Sain apteekista glukosamiinia. Se kuulemma auttaa. Katsotaan paraneeko polvet. Anonyymi kirjoitti:
No nyt on ollut mukavan lämmintä. Ei enää ainakaan viluta. Toivottavasti oot kuitenkin saanut nukutuksi kunnolla.
Sain apteekista glukosamiinia. Se kuulemma auttaa. Katsotaan paraneeko polvet.Vielä onneksi oon nukkunut, mutta tänään on kyllä jo kuumaa...
Toivottavasti polvesi paranevat. On aina kurja, jos/ kun on joku paikka kipeenä :(
Taitaa suurin osa hengailla rannoilla ja terasseilla, ku näin hiljasta..
No kantsii sitä ottaakki kaikki kesällä irti, kun talvella saa taas tutista peitot korvissa :))- Anonyymi
Ihana kesä! On lämmintä ja hyvä meininki, mukavaa! Mutta sitten muistin Tosirealistin ja sen ikävät ja pahat jutut, meni kesä pilalle
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No tuskin...
Tais olla kuitenkin, keskustelu loppui kuin Seinään kun joku mainitsee Tosirealistin
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla kuitenkin, keskustelu loppui kuin Seinään kun joku mainitsee Tosirealistin
Niin meinaatko että yleisesti loppui vai tässä ketjussa?
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Niin meinaatko että yleisesti loppui vai tässä ketjussa?
Yleisesti tarkoitin
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti tarkoitin
Ok...
Ei minusta kenenkään kannata mistään ressusta välittää. Jotain mitä ei huomioi, niin sitä ei ole :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ok...
Ei minusta kenenkään kannata mistään ressusta välittää. Jotain mitä ei huomioi, niin sitä ei ole :)Mutta kun se on niin ilkeä
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se on niin ilkeä
Noo, oon mä tällä palstalla huomioinut pahempiakin tapauksia.
Heissan! Kiva nähdä sinuakin täällä!
Onneksi tuli lämpimät kesäpäivät, jatkuva sade meinasi viedä hermot..
Miehellä nyt loma, niin on mukavaa viettää aikaa yhdessä. Ollaan käyty vuokramökillä , Tuurissa ja minun porukat tulevat tänään Tampereelle käymään.Lämmin sää on ihan mukava, kunhan lämpötila ei nouse liikaa. Pidän kyllä myös sateista, kunhan ei viikkotolkulla lorota.
Mukavaa, kun saat perheesi luoksesi :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Lämmin sää on ihan mukava, kunhan lämpötila ei nouse liikaa. Pidän kyllä myös sateista, kunhan ei viikkotolkulla lorota.
Mukavaa, kun saat perheesi luoksesi :)No, nautitaan helteistä niin kauan kuin ne kestää. 🌞
Porukat ovat tämän päivän Hesassa shoppailemassa.
Me ollaan miehen kanssa täällä Treella, käytiin nyt päiväseltään Hauhossa, Juhan kesäkaupassa ja kirpparilla. Sitten ajettiin Tuuloksen kauppakeskukseen ja yhdessä kyläkahvilassa . Siellä oli ulkona kaksi pupua ja kolme kanaa. 🌞 Anonyymi kirjoitti:
No, nautitaan helteistä niin kauan kuin ne kestää. 🌞
Porukat ovat tämän päivän Hesassa shoppailemassa.
Me ollaan miehen kanssa täällä Treella, käytiin nyt päiväseltään Hauhossa, Juhan kesäkaupassa ja kirpparilla. Sitten ajettiin Tuuloksen kauppakeskukseen ja yhdessä kyläkahvilassa . Siellä oli ulkona kaksi pupua ja kolme kanaa. 🌞On sulla ollu monenlaista menoa..
Itse en ole käynyt missään. Tykkään vaan olla kotihiirenä :)
Siivoilen kaappeja, ja vien ylimääräistä kirpparille. No oon kyl kaupoissa pyöriny ja tehny hyviä löytöjä.tinttu-liina kirjoitti:
On sulla ollu monenlaista menoa..
Itse en ole käynyt missään. Tykkään vaan olla kotihiirenä :)
Siivoilen kaappeja, ja vien ylimääräistä kirpparille. No oon kyl kaupoissa pyöriny ja tehny hyviä löytöjä.No en minä usein käy kaikkialla, mutta miehellä loma, niin sitä on mukavaa tehdä jotain yhdessä. Kotona olen myös paljon arkena, kotitöitä, koiran hoitoa ja askartelua.
- Anonyymi
Jos työpaikalla ei ole koskaan varaa ”krapulapäivään”, tehokkuutta vaaditaan liikaa, työelämäpsykologi Juho Toivola ajattelee. Rento yhteinen ajanvietto myös ryhmäyttää, hän sanoo. Lue juttu: https://www.hs.fi/suomi/art-2000011346186.html?utm_term=Autofeed&utm_campaign=hs_echo&utm_medium=Toimitus&utm_source=Facebook#Echobox=1752556115
Kyllä ressu oli taas oikeassa. Yksi kaksi krapulapäivää kuussa esimerkiksi kun työvuoroja on yhteensä seitsemän, on juuri sopiva määrä!!
Eikä mikään pikkutöhnä vaan niin että joko hiki, kakki tai oksennus lentää ja kädet vapisee. Sitten on sopivan lupsakkaa. - Anonyymi
Tosirealisti määrää tuliko tämä selväksi tulihan se
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725