Hirveetä kun lapset eivät halua tehdä mitään

Anonyymi-ap

Ei menneet kesätöihin, ei siivoa meillä, ei ulkoiluta koiraamme, ei hoida minun lapsiani, ei tee mitään missään. No eipä hietä paljon täällä näykkään, mutta luulisi heidän auttavan uutta äitiään kun ovat vihdoin sellasisen uuden aikuisen saaneet. Olisivat kiitollisia.
Minun onat isot lapset tkevät vaikka mitä mitä ovat ahkeria ja ihania. Kaikkien miesten lapset ovat varmasti laiskoja.
Äitipuolena mulla on velvollisuus kasvattta miehenkin lapsia ja olla heille äiti, mutta nmä tuskin tuntevat minua, kun heidän äiti ei halua että olen heille äiti. On katkera kun mies halusi uuden äidin lapsilleen.

Evlelliinanneli

5

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehen laspet olivat minullekin pitkään riesa, mutta ratkaisin asianEmmeltaalista saamallani idealla. Rauhoitan heitä soittamalla pienoa tai harmoni (molemmat on) ja heidän on kuunneltava sitä seisaaltaan tunti päivässä ennen ruokailua. Tämän jälkeen luemme ruoka rukoukse sopivan katkelman Raamatusta, esimerkiksi eilen luimme Ilmestyskirjasta Johanneksen ilmestyksen.

Lapset oppivat kärsivällisyyttä ja kunnioittamaan auktoriteetteja, kuten Jumalaa ja minua.

• Anonyymi

Mihen lapet on huonosti kavatetu, On kyllä vaikeaa ensin opettaa heille perusasiat kuten vanhempien ehdoton kunnioittaminen, isäm maallisuus ja ruokarukous ja sen päälle vielä arjen rutiinit, jotka aiempi "äiti" on jättänyt opetamata , kuten että maidot ja muu painava ostos haetaan kaupasta itse koska äiti ei ole mikään muuli, että talo siivotaan ja seinät pestään ihan normaalitapaan.

• Anonyymi

Tämä on varmaan vitsi? Miksi miehen lasten pitäisi hoitaa sinun lapsiasi? Sinunhan ne ovat, eivät heidän.

• Anonyymi

Tuo aloitushan on jo vitsi, trolli jolla pahoja mielenterveysongelmia.

• Anonyymi

Eemelinanaali vai mikä perseenimijä oletkaan, tapa itsesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3235
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81