No nythän alkoi villin lännen meininki Ristijärvellä. Eilen bassot jytisi torilla ja kylällä illalla. Nyt tosi menoa, musiikki kylällä raikaa ja mopopoika huudattaa sielunsa kyllyydestä mopopärinää, ettei enää orkestereita tarvita. Tulimme viikon lomalle tänne maaseudun rauhaan, mutta meno näyttää olevan kovempaa kuin meillä etelässä, ja vielä ei edes viikonloppu. Huh ja hei mitähän odotettavissa.
Ristijärvi, villi länsi
16
523
Vastaukset
- Anonyymi
Kait sitä yleensä mennään korpeen maaseudunrauhaan eikä kylille/torille...
- Anonyymi
No, jos täällä tällaista menoa, niin mikäpä siinä. Maaseutua tai korpi. Itsehhän te täällä asutte ja elätte. Näillä mennään.
- Anonyymi
Ristijärvi cityssä ison maailman menot
- Anonyymi
En usko
- Anonyymi
No soiko lujaa
- Anonyymi
Hyvin jytisee
- Anonyymi
Vituttais itteäki =DD
- Anonyymi
Jos hiljaisuutta ja kurjuutta haluat niin Paltamoon tai Hyrylle.
- Anonyymi
Sori ei tuu toistuu
- Anonyymi
Eihän nuo paukuta kuin hetken. Media tuuttaa joka tuutista minne festarille minäkin viikonloppuna vois mrnnä. Ei ole rahaa, ei ikää, kaikki kaukana täältä. Pakko järjestää omat bileet. Parempi ulkona kun jossain asunnossa mekastamassa.
- Anonyymi
Kovin oli hiljaista, suopotkupalloilijoita äsken kaupalla jonkin verran. Hyvä että on hieman elämää.
- Anonyymi
Eiköhän me kaikki olla oltu nuoria joskus. Hyvä kun on elämää kylällä!
PS. Miksi kehäkolmosen ulkopuolella asuvien nuorten pitäisi keskittyä esim. pitsin nypläykseen? - Anonyymi
Kovin rauhallinen oli kylä perjantai-illasta. Ei kuulunut jytke, mopon äänet ja kumin poltto. Olin pettynyt.
- Anonyymi
Musa ok, kumin poltto ei, ku ei mitään järkeä! Joskus jopa tuntuu ihan ilkivallata kuten mopojen kaasuttelu just tiettyjen talojen kohdalla!
- Anonyymi
Pystyyn kuollu pitäjä koko rastilampi
- Anonyymi
Senjorit nukkuu !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873695
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661869
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361801
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688