Saako tavan jannu Toyota C-hr:stä piippailuäänet pois päältä ovia lukittaessa yms. ?
C-HR äänimerkki
Anonyymi-ap
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Vm. on siis -25.
- Anonyymi
Miksi pitäisi saada äänet pois, nehän kertoo, että ovet meni lukkoon.
Laatuautoissa tuollaiset merkkiäänet saa valikoista pois, Toyotasta en tiedä. - Anonyymi
Jos tavan jannu osaa lukea käyttöohjekirjaa, niin saa. Kansalaisten lukutaito on vain huonontunut viimeisinä vuosikymmeninä niin paljon ettei tuohon kysymykseen enää oikein osaa vastata.
- Anonyymi
Pukkaa purukumia täyteen koko toitsu
- Anonyymi
Vau, ei yhtään asiallista vastausta.
- Anonyymi
Olihan tuossa neuvoja parikin, katso auton ohjekirjasta ja että etsi auton asetuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621