työtöntä lähtee pyydettäessä ???????
Minne töihin 300.000
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
EI MIHINKÄÄN. TÄMÄN MAAN PERUSTUSLAKIA RIKKOVA HALLITUS EI NATO KIIMASSA EDES YMMÄRRÄ, ETTEI TÄSSÄ MAASSA OLE AVOINNA EDES 100.000 "UUTTA" TYÖPAIKKAA.
TÄMÄN MAAN PÄÄTTÄJÄT OVAT NIIN PIHALLA TODELLISUUDESTA, MITÄ VAIN IHMINEN VOI OLLA. MITÄÄN VAIKUTUSARVIOINTEJA NÄILLE PÄÄTÖKSILLÄ EI EDES TEHDÄ. KYLLÄ TÄMÄ ON JO SAIRAS DIKTATUURI MAA, MISSÄ SEN HEIKOIMMASSA ASEMASSA OLEVIA KOHDELLAAN KUIN RIKOLLISIA. - Anonyymi
Ei mihinkään. Sen olen tässä vuosien varrella huomannut.
- Anonyymi
Töitä saa helposti. jos joku muuta väittää, niin ei ole edes yrittänyt hakea. Tai sitten jäi koulut käymättä tai luottotiedot menneet tai päihdekuvioita yms., mutta normaali kansalainen kyllä töitä saa.
- Anonyymi
Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhmuroiden suhteilla ja hyvä veli verkoston kautta pääsi!
Pätevyydellä ei ole mitään väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973704Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652832Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652775On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632504Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152