Hölmöläismotoristi ohitti

Anonyymi-ap

Lännestä päin Seinäjoen suuntaan motoristi roikkui muutaman metrin päässä rekisterilaatastani. Sitten hermo petti Ahonkylän kohdalla kun kiihdytti ohi. Onneksi pian hänkin heittää henkensä, joka vielä tällä kertaa säilyi.

7

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Motoristi ei aja auton takana, että on auton keskellä.
      Aina ajetaan auton vasemman puolen renkaitten kohdalla, koska koskaa ei tiedä mitä siltä auton alta tulee.
      Sinä olet varmaan niitä autoilijoita joista EI saa ohittaa, mutta nyt se onnistuu helpolla, aloit toivomaan ohittajan kuolemaa.
      Minulla nyt takana 45 vuotta moottoritiellä ajoa ja jatkuu.
      Harrastukseni aika olet törmännyt autoilioihin jotka ylimielisellä käytöksellä aiheuttavat vaara tilanteita, mahtavatko olla samoja, jotka inhoavat raskasta kalustoa.

• Anonyymi

Jos ajat vasemmalla puolen kaistaa, sinulle ei jää peliaikaa väistää, jos vastaantuleva auto koukkaa kaistallesi, etenkin mutkateillä autoilijat oikaisee usein vastaantulijan kaistalle. Kun pitää etäisyyttä edellä ajavaan, ehtii väistämään jos kaistalla on jotakin rojua.

Olen autoileva motoristi, ja välillä vituttaa etenkin nuorempien moottoripyöräilijöiden koukkiminen, typerät ohitukset ja perässä roikkuminen. Se on sellaista esittämistä, että katsokaa minua, olen kova kuski joka osaa. Välillä on tehnyt mieli lähteä perään vetää turpaan, tai kilkata autolla kumoon.

Koittakaa nyt räkänokat ajaa ihmisiksi. Kun olen itse liikkeellä moottoripyörällä, pidän välimatkaa edellä ajavaan, huomaa kunnioituksen siirtyvän minun takana ajavaan ja sekin jättää välimatkaa minuun.

• Anonyymi

Ei näköjään päässyt heti ohi vastaa tulevan liikenteen takia.

• Anonyymi

Kai sinulla on sentään jotain kommenttia.

• Anonyymi

En ole koskaan nähnyt nopeusrajoituksia noudattavaa motoristia. Sitten on vielä ne, jotka ajavat kaksi rinnan tai jossain ihmeen nipussa. Näillä on usein pienet ja pyöreät alapeilit.

• Anonyymi

Voi kauheaa, voimmeko elää tässä vaarallisessa maailmassa jossa kateus ja tietämättömyys on hyve.

• Anonyymi

Sinä olet kateellinen meidän tehokkaille ja turvallisille sähköautoille jotka kulkevat kotimaisella energialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      93
      10418
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      70
      2907
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2386
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2089
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      22
      2047
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1981
    7. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      52
      1896
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      32
      1856
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1522
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1296
    Aihe