Hölmöläismotoristi ohitti

Anonyymi-ap

Lännestä päin Seinäjoen suuntaan motoristi roikkui muutaman metrin päässä rekisterilaatastani. Sitten hermo petti Ahonkylän kohdalla kun kiihdytti ohi. Onneksi pian hänkin heittää henkensä, joka vielä tällä kertaa säilyi.

7

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Motoristi ei aja auton takana, että on auton keskellä.
      Aina ajetaan auton vasemman puolen renkaitten kohdalla, koska koskaa ei tiedä mitä siltä auton alta tulee.
      Sinä olet varmaan niitä autoilijoita joista EI saa ohittaa, mutta nyt se onnistuu helpolla, aloit toivomaan ohittajan kuolemaa.
      Minulla nyt takana 45 vuotta moottoritiellä ajoa ja jatkuu.
      Harrastukseni aika olet törmännyt autoilioihin jotka ylimielisellä käytöksellä aiheuttavat vaara tilanteita, mahtavatko olla samoja, jotka inhoavat raskasta kalustoa.

• Anonyymi

Jos ajat vasemmalla puolen kaistaa, sinulle ei jää peliaikaa väistää, jos vastaantuleva auto koukkaa kaistallesi, etenkin mutkateillä autoilijat oikaisee usein vastaantulijan kaistalle. Kun pitää etäisyyttä edellä ajavaan, ehtii väistämään jos kaistalla on jotakin rojua.

Olen autoileva motoristi, ja välillä vituttaa etenkin nuorempien moottoripyöräilijöiden koukkiminen, typerät ohitukset ja perässä roikkuminen. Se on sellaista esittämistä, että katsokaa minua, olen kova kuski joka osaa. Välillä on tehnyt mieli lähteä perään vetää turpaan, tai kilkata autolla kumoon.

Koittakaa nyt räkänokat ajaa ihmisiksi. Kun olen itse liikkeellä moottoripyörällä, pidän välimatkaa edellä ajavaan, huomaa kunnioituksen siirtyvän minun takana ajavaan ja sekin jättää välimatkaa minuun.

• Anonyymi

Ei näköjään päässyt heti ohi vastaa tulevan liikenteen takia.

• Anonyymi

Kai sinulla on sentään jotain kommenttia.

• Anonyymi

En ole koskaan nähnyt nopeusrajoituksia noudattavaa motoristia. Sitten on vielä ne, jotka ajavat kaksi rinnan tai jossain ihmeen nipussa. Näillä on usein pienet ja pyöreät alapeilit.

• Anonyymi

Voi kauheaa, voimmeko elää tässä vaarallisessa maailmassa jossa kateus ja tietämättömyys on hyve.

• Anonyymi

Sinä olet kateellinen meidän tehokkaille ja turvallisille sähköautoille jotka kulkevat kotimaisella energialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe