Hölmöläismotoristi ohitti

Anonyymi-ap

Lännestä päin Seinäjoen suuntaan motoristi roikkui muutaman metrin päässä rekisterilaatastani. Sitten hermo petti Ahonkylän kohdalla kun kiihdytti ohi. Onneksi pian hänkin heittää henkensä, joka vielä tällä kertaa säilyi.

7

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Motoristi ei aja auton takana, että on auton keskellä.
      Aina ajetaan auton vasemman puolen renkaitten kohdalla, koska koskaa ei tiedä mitä siltä auton alta tulee.
      Sinä olet varmaan niitä autoilijoita joista EI saa ohittaa, mutta nyt se onnistuu helpolla, aloit toivomaan ohittajan kuolemaa.
      Minulla nyt takana 45 vuotta moottoritiellä ajoa ja jatkuu.
      Harrastukseni aika olet törmännyt autoilioihin jotka ylimielisellä käytöksellä aiheuttavat vaara tilanteita, mahtavatko olla samoja, jotka inhoavat raskasta kalustoa.

• Anonyymi

Jos ajat vasemmalla puolen kaistaa, sinulle ei jää peliaikaa väistää, jos vastaantuleva auto koukkaa kaistallesi, etenkin mutkateillä autoilijat oikaisee usein vastaantulijan kaistalle. Kun pitää etäisyyttä edellä ajavaan, ehtii väistämään jos kaistalla on jotakin rojua.

Olen autoileva motoristi, ja välillä vituttaa etenkin nuorempien moottoripyöräilijöiden koukkiminen, typerät ohitukset ja perässä roikkuminen. Se on sellaista esittämistä, että katsokaa minua, olen kova kuski joka osaa. Välillä on tehnyt mieli lähteä perään vetää turpaan, tai kilkata autolla kumoon.

Koittakaa nyt räkänokat ajaa ihmisiksi. Kun olen itse liikkeellä moottoripyörällä, pidän välimatkaa edellä ajavaan, huomaa kunnioituksen siirtyvän minun takana ajavaan ja sekin jättää välimatkaa minuun.

• Anonyymi

Ei näköjään päässyt heti ohi vastaa tulevan liikenteen takia.

• Anonyymi

Kai sinulla on sentään jotain kommenttia.

• Anonyymi

En ole koskaan nähnyt nopeusrajoituksia noudattavaa motoristia. Sitten on vielä ne, jotka ajavat kaksi rinnan tai jossain ihmeen nipussa. Näillä on usein pienet ja pyöreät alapeilit.

• Anonyymi

Voi kauheaa, voimmeko elää tässä vaarallisessa maailmassa jossa kateus ja tietämättömyys on hyve.

• Anonyymi

Sinä olet kateellinen meidän tehokkaille ja turvallisille sähköautoille jotka kulkevat kotimaisella energialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6480
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5392
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3735
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3377
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      198
      3093
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2345
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2098
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1684
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1646
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1346
    Aihe