Kamalateltta

Anonyymi-ap

Kalateltta...
Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa.
Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla.

Edellisen yrittäjän aikaan oli erittäin hyvät kalaruoat.
Ei enää

24

2114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös nyt olekin paikalliset siellä yrittämässä ja aina kun näin ollut niin ruoka on kelvotonta.

• Anonyymi

Pieni annos ja hinta 15€ huh huh

• Anonyymi

Kallista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallista..

Halvempaa kuin monella muulla paikkakunnalla.

Kuhmolaiset on kuin varkaita.

Kaikki pitäsi saaha viedä ilmaseksi

• Anonyymi

Köyhille kaikki kallista

• Anonyymi

Mutta köyhät osaavat vaatia rahoilleen vastinetta.Ja palautetta pitää antaa jos tuote ei vastaa laadultaan maksettua hintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta köyhät osaavat vaatia rahoilleen vastinetta.Ja palautetta pitää antaa jos tuote ei vastaa laadultaan maksettua hintaa.

En oo vaatinut vaikka oon köyhä. Kattonut vain kun kaikki rahani kupataan. Köyhän valitusta eivät oo vieneet vielä onneksi. En tiedä mitä sitten jos senkin vievät.

• Anonyymi

Pitää vaan muistaa että antaa sitä palautetta siellä paikan päällä, olipa se sitten hyvää tai huonoa.

• Anonyymi

Ja viime kesänä teltta oli väärässä paikassa.

• Anonyymi

Ei ole kuhmon vesien muikkuja, sivumakuna paskanmaku. Jossain mutakuopassa kasvatettuja jänkämuikkuja. Saatu halvalla.
      Ei ole Lentuan Ei ei

• Anonyymi

Mitä ne sotkee täällä hanaveteen. Tässsä kylässsä on liikaaa katkeruutta.

• Anonyymi

Ei muuta, mutta se burgerinpaistaja vois opetella käytöstavat.
      Alussa vois ihan tervehtimään opetella!
      Ihme hiihtäjä!

• Anonyymi

Ei sovi asiakaspalveluun tällainen henkilö.

• Anonyymi

Ennen muikut oli kojumyynnissä paaaljon parempia. Ne paistettiin voissa, pyöriteltiin ruisjauhoissa! Mitä lienen ostanut kun muikut oli kuin kumipalloja, ei maistunut voi! Yök, että oli pahoja. Myyjä kertoi niiden olevan Kitkan viisaita..... liekö sitten.....

• Anonyymi

"Voissa paistettu" on vain mainoskikka, jota markkinoita kiertävät muikunpaistajat käyttävät mainoslauseena. Jokainen, joka on muikkuja paistanut tietää, että muikut palaa karrelle jos pelkässä voissa paistaa. Öljyä on pakko laittaa lisäksi, jota muikut ei palaisi. Tämän hoksaa jopa amatöörikokit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Voissa paistettu" on vain mainoskikka, jota markkinoita kiertävät muikunpaistajat käyttävät mainoslauseena. Jokainen, joka on muikkuja paistanut tietää, että muikut palaa karrelle jos pelkässä voissa paistaa. Öljyä on pakko laittaa lisäksi, jota muikut ei palaisi. Tämän hoksaa jopa amatöörikokit.

Paista mun puolesta vaikka aurinkokukka pellossa! Minä paistan ainoastaan voissa, punaisessa paketissa olevalla voilla. Ja on hyvää, ollut jo muutamia kymmeniä vuosia. Niih!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paista mun puolesta vaikka aurinkokukka pellossa! Minä paistan ainoastaan voissa, punaisessa paketissa olevalla voilla. Ja on hyvää, ollut jo muutamia kymmeniä vuosia. Niih!

Ymmärrän mieltymyksesi paistaa punaisessa paketissa olevalla voilla. Iteppä syöt niitä hiileksi paistuneita muikkuja kun et paremmasta tiiä😂😂.
        Juntti!

• Anonyymi

Suomussalmen persuko se tuolla häärää?

• Anonyymi

Pienet ja kalliit on kala-annokset. Burgerit on kyllä hyviä mutta kalapuoli jää ainakin minulta ostamatta jatkossakin

• Anonyymi

Kallista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallista..

Ei sinne köyhiä ole kutsuttukaan, rahanedestä sitä tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinne köyhiä ole kutsuttukaan, rahanedestä sitä tehdään.

Onneksi tuossa kyläpahasessa rahakasta porukkaa riittää ”parin viikon ajan”.

• Anonyymi

Kalatelttahan olisi vaikka ympärivuoden jos se tuottaisi.

• Anonyymi

Köyhälle on ilmainenkin kallista😆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2621
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2283
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      114
      1993
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1946
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1693
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      147
      1238
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      27
      1122
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1071
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1019
    Aihe