Kalateltta...
Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa.
Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla.
Edellisen yrittäjän aikaan oli erittäin hyvät kalaruoat.
Ei enää
Kamalateltta
24
2114
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös nyt olekin paikalliset siellä yrittämässä ja aina kun näin ollut niin ruoka on kelvotonta.
- Anonyymi
Pieni annos ja hinta 15€ huh huh
- Anonyymi
Kallista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallista..
Halvempaa kuin monella muulla paikkakunnalla.
Kuhmolaiset on kuin varkaita.
Kaikki pitäsi saaha viedä ilmaseksi
- Anonyymi
Köyhille kaikki kallista
- Anonyymi
Mutta köyhät osaavat vaatia rahoilleen vastinetta.Ja palautetta pitää antaa jos tuote ei vastaa laadultaan maksettua hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta köyhät osaavat vaatia rahoilleen vastinetta.Ja palautetta pitää antaa jos tuote ei vastaa laadultaan maksettua hintaa.
En oo vaatinut vaikka oon köyhä. Kattonut vain kun kaikki rahani kupataan. Köyhän valitusta eivät oo vieneet vielä onneksi. En tiedä mitä sitten jos senkin vievät.
- Anonyymi
Pitää vaan muistaa että antaa sitä palautetta siellä paikan päällä, olipa se sitten hyvää tai huonoa.
- Anonyymi
Ja viime kesänä teltta oli väärässä paikassa.
- Anonyymi
Ei ole kuhmon vesien muikkuja, sivumakuna paskanmaku. Jossain mutakuopassa kasvatettuja jänkämuikkuja. Saatu halvalla.
Ei ole Lentuan Ei ei - Anonyymi
Mitä ne sotkee täällä hanaveteen. Tässsä kylässsä on liikaaa katkeruutta.
- Anonyymi
Ei muuta, mutta se burgerinpaistaja vois opetella käytöstavat.
Alussa vois ihan tervehtimään opetella!
Ihme hiihtäjä!- Anonyymi
Ei sovi asiakaspalveluun tällainen henkilö.
- Anonyymi
Ennen muikut oli kojumyynnissä paaaljon parempia. Ne paistettiin voissa, pyöriteltiin ruisjauhoissa! Mitä lienen ostanut kun muikut oli kuin kumipalloja, ei maistunut voi! Yök, että oli pahoja. Myyjä kertoi niiden olevan Kitkan viisaita..... liekö sitten.....
- Anonyymi
"Voissa paistettu" on vain mainoskikka, jota markkinoita kiertävät muikunpaistajat käyttävät mainoslauseena. Jokainen, joka on muikkuja paistanut tietää, että muikut palaa karrelle jos pelkässä voissa paistaa. Öljyä on pakko laittaa lisäksi, jota muikut ei palaisi. Tämän hoksaa jopa amatöörikokit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voissa paistettu" on vain mainoskikka, jota markkinoita kiertävät muikunpaistajat käyttävät mainoslauseena. Jokainen, joka on muikkuja paistanut tietää, että muikut palaa karrelle jos pelkässä voissa paistaa. Öljyä on pakko laittaa lisäksi, jota muikut ei palaisi. Tämän hoksaa jopa amatöörikokit.
Paista mun puolesta vaikka aurinkokukka pellossa! Minä paistan ainoastaan voissa, punaisessa paketissa olevalla voilla. Ja on hyvää, ollut jo muutamia kymmeniä vuosia. Niih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paista mun puolesta vaikka aurinkokukka pellossa! Minä paistan ainoastaan voissa, punaisessa paketissa olevalla voilla. Ja on hyvää, ollut jo muutamia kymmeniä vuosia. Niih!
Ymmärrän mieltymyksesi paistaa punaisessa paketissa olevalla voilla. Iteppä syöt niitä hiileksi paistuneita muikkuja kun et paremmasta tiiä😂😂.
Juntti!
- Anonyymi
Suomussalmen persuko se tuolla häärää?
- Anonyymi
Pienet ja kalliit on kala-annokset. Burgerit on kyllä hyviä mutta kalapuoli jää ainakin minulta ostamatta jatkossakin
- Anonyymi
Kallista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallista..
Ei sinne köyhiä ole kutsuttukaan, rahanedestä sitä tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinne köyhiä ole kutsuttukaan, rahanedestä sitä tehdään.
Onneksi tuossa kyläpahasessa rahakasta porukkaa riittää ”parin viikon ajan”.
- Anonyymi
Kalatelttahan olisi vaikka ympärivuoden jos se tuottaisi.
- Anonyymi
Köyhälle on ilmainenkin kallista😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282621- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141993- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121693Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471238Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271122Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019