Kalateltta...
Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa.
Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla.
Edellisen yrittäjän aikaan oli erittäin hyvät kalaruoat.
Ei enää
Kamalateltta
24
2133
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös nyt olekin paikalliset siellä yrittämässä ja aina kun näin ollut niin ruoka on kelvotonta.
- Anonyymi
Pieni annos ja hinta 15€ huh huh
- Anonyymi
Kallista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallista..
Halvempaa kuin monella muulla paikkakunnalla.
Kuhmolaiset on kuin varkaita.
Kaikki pitäsi saaha viedä ilmaseksi
- Anonyymi
Köyhille kaikki kallista
- Anonyymi
Mutta köyhät osaavat vaatia rahoilleen vastinetta.Ja palautetta pitää antaa jos tuote ei vastaa laadultaan maksettua hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta köyhät osaavat vaatia rahoilleen vastinetta.Ja palautetta pitää antaa jos tuote ei vastaa laadultaan maksettua hintaa.
En oo vaatinut vaikka oon köyhä. Kattonut vain kun kaikki rahani kupataan. Köyhän valitusta eivät oo vieneet vielä onneksi. En tiedä mitä sitten jos senkin vievät.
- Anonyymi
Pitää vaan muistaa että antaa sitä palautetta siellä paikan päällä, olipa se sitten hyvää tai huonoa.
- Anonyymi
Ja viime kesänä teltta oli väärässä paikassa.
- Anonyymi
Ei ole kuhmon vesien muikkuja, sivumakuna paskanmaku. Jossain mutakuopassa kasvatettuja jänkämuikkuja. Saatu halvalla.
Ei ole Lentuan Ei ei - Anonyymi
Mitä ne sotkee täällä hanaveteen. Tässsä kylässsä on liikaaa katkeruutta.
- Anonyymi
Ei muuta, mutta se burgerinpaistaja vois opetella käytöstavat.
Alussa vois ihan tervehtimään opetella!
Ihme hiihtäjä!- Anonyymi
Ei sovi asiakaspalveluun tällainen henkilö.
- Anonyymi
Ennen muikut oli kojumyynnissä paaaljon parempia. Ne paistettiin voissa, pyöriteltiin ruisjauhoissa! Mitä lienen ostanut kun muikut oli kuin kumipalloja, ei maistunut voi! Yök, että oli pahoja. Myyjä kertoi niiden olevan Kitkan viisaita..... liekö sitten.....
- Anonyymi
"Voissa paistettu" on vain mainoskikka, jota markkinoita kiertävät muikunpaistajat käyttävät mainoslauseena. Jokainen, joka on muikkuja paistanut tietää, että muikut palaa karrelle jos pelkässä voissa paistaa. Öljyä on pakko laittaa lisäksi, jota muikut ei palaisi. Tämän hoksaa jopa amatöörikokit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voissa paistettu" on vain mainoskikka, jota markkinoita kiertävät muikunpaistajat käyttävät mainoslauseena. Jokainen, joka on muikkuja paistanut tietää, että muikut palaa karrelle jos pelkässä voissa paistaa. Öljyä on pakko laittaa lisäksi, jota muikut ei palaisi. Tämän hoksaa jopa amatöörikokit.
Paista mun puolesta vaikka aurinkokukka pellossa! Minä paistan ainoastaan voissa, punaisessa paketissa olevalla voilla. Ja on hyvää, ollut jo muutamia kymmeniä vuosia. Niih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paista mun puolesta vaikka aurinkokukka pellossa! Minä paistan ainoastaan voissa, punaisessa paketissa olevalla voilla. Ja on hyvää, ollut jo muutamia kymmeniä vuosia. Niih!
Ymmärrän mieltymyksesi paistaa punaisessa paketissa olevalla voilla. Iteppä syöt niitä hiileksi paistuneita muikkuja kun et paremmasta tiiä😂😂.
Juntti!
- Anonyymi
Suomussalmen persuko se tuolla häärää?
- Anonyymi
Pienet ja kalliit on kala-annokset. Burgerit on kyllä hyviä mutta kalapuoli jää ainakin minulta ostamatta jatkossakin
- Anonyymi
Kallista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallista..
Ei sinne köyhiä ole kutsuttukaan, rahanedestä sitä tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinne köyhiä ole kutsuttukaan, rahanedestä sitä tehdään.
Onneksi tuossa kyläpahasessa rahakasta porukkaa riittää ”parin viikon ajan”.
- Anonyymi
Kalatelttahan olisi vaikka ympärivuoden jos se tuottaisi.
- Anonyymi
Köyhälle on ilmainenkin kallista😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013771
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482701- 1142529
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392018Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221581- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701295Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281