Vinkatkaapa, mikä softa olisi oikeasti helppo videoeditointiohjelma? Tarttis vain pätkiä videota, siis saada talteen pieniä pätkiä pidemmistä videotiedostoista. Muun muassa OpenShot on liian vaikea ja turhan monipuolinen.
Oikeasti helppo videoeditointiohjelma
16
210
Vastaukset
- Anonyymi
8mb 386 koneella pystyy juuri tuohon
- Anonyymi
Ota lääkkeesi!
- Anonyymi
iMovie
- Anonyymi
Shotcutilla joskus leikkailin vähän isomman määrän suht nopeasti, kun opetteli pikanäppäimet.
- Anonyymi
Minä käytän vanhaa kunnon Windows Movie Makeria ja Shotcutia, ensin mainittu paljon helpompi käyttää ja voi editoida 4k-klippejä mutta lopputulema max. 1080p, 4k-videot sitten jälkimmäisellä. Ja ensin mainittu vaatii siis Windowsin ja Windows Movie Makerin tuki loppui ajat sitten mutta sen saa kyllä ladattua koneelle ja toimii aivan moitteetta ainakin minun Windows kympissä.
- Anonyymi
Surkeuden huippu.
- Anonyymi
Minkälainen on clipchamp? Windows 11 ei saa enää Movie makeria.
- Anonyymi
Se on paska! Ja toimii pilvessä, eli Mikkis voi koska vaan ottaa kuvat omaan käyttöönsä.
- Anonyymi
Paras on KDELive
- Anonyymi
Surkeuden huippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeuden huippu.
Ei ole surkea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeuden huippu.
Todella hyvä!
- Anonyymi
Se roskakorin kuva ruudun kulmassa.
- Anonyymi
Eikö lääkitys ole kohdallaan?
- Anonyymi
Entä Avidemux?
- Anonyymi
VirtualDubMod / AviSynth -yhdistelmä taipuu moneen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161