Vinkatkaapa, mikä softa olisi oikeasti helppo videoeditointiohjelma? Tarttis vain pätkiä videota, siis saada talteen pieniä pätkiä pidemmistä videotiedostoista. Muun muassa OpenShot on liian vaikea ja turhan monipuolinen.
Oikeasti helppo videoeditointiohjelma
16
169
Vastaukset
- Anonyymi
8mb 386 koneella pystyy juuri tuohon
- Anonyymi
Ota lääkkeesi!
- Anonyymi
iMovie
- Anonyymi
Shotcutilla joskus leikkailin vähän isomman määrän suht nopeasti, kun opetteli pikanäppäimet.
- Anonyymi
Minä käytän vanhaa kunnon Windows Movie Makeria ja Shotcutia, ensin mainittu paljon helpompi käyttää ja voi editoida 4k-klippejä mutta lopputulema max. 1080p, 4k-videot sitten jälkimmäisellä. Ja ensin mainittu vaatii siis Windowsin ja Windows Movie Makerin tuki loppui ajat sitten mutta sen saa kyllä ladattua koneelle ja toimii aivan moitteetta ainakin minun Windows kympissä.
- Anonyymi
Surkeuden huippu.
- Anonyymi
Minkälainen on clipchamp? Windows 11 ei saa enää Movie makeria.
- Anonyymi
Se on paska! Ja toimii pilvessä, eli Mikkis voi koska vaan ottaa kuvat omaan käyttöönsä.
- Anonyymi
Paras on KDELive
- Anonyymi
Surkeuden huippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeuden huippu.
Ei ole surkea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeuden huippu.
Todella hyvä!
- Anonyymi
Se roskakorin kuva ruudun kulmassa.
- Anonyymi
Eikö lääkitys ole kohdallaan?
- Anonyymi
Entä Avidemux?
- Anonyymi
VirtualDubMod / AviSynth -yhdistelmä taipuu moneen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468