Intian lento-onnettomuus.

Anonyymi-ap

intian lento-onnettomuuden syy alkaa selviämään, syy näyttää olevan polttoaineen syötön katkeaminen joka tahallisesti tai vahingossa, mustalaatikko paljastaa että perämies kysyi kipparilta miksi katkaisit polttoaineensyötön, en katkaissut kuului vastaus, tuosta muutama minuutti vajaa 300 kuollutta yksi selvisi hengissä. Polttoaineen ohjaus on paneelissa lentäjien penkkien välissä ja ne on suojattu vahingoilta, ja inhimilliseltä virheeltä.

13

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutinen ei kerro että oliko koneet jo sammuneet ennen katkaisua, jos eivät niin sitten se vaikuttaisi tahalliselta joukkoitsemurhalta, mutta jos varman putoamisen vuoksi hätätoimenpiteenä niin sittenkin olisi erikoinen ratkaisu noin nopeasti tehtynä.
      Sitähän ne asiantuntijat sanoi että molempien moottorien yhtäaikainen sammuminen on erittäin harvinaista missään konetyypissä joten aika ikävältä näyttää kapteenin kannalta.

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball

        Armeijan ainoa sääpallolentäjä luulee taas omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball

        Se on aika laaja käsite se sähköjen menettäminen, koskien tuon luokan matkustajakoneita ja se menettää sähköt kokonaan viimeistään silloin kun se tulee tonttiin.
        Tuo kone saa sähkönsä moottoriakselilta ja ja jos moottorit lakkaa pyörimästä niin menee ne sähköt suurempiin toimintoihin. SIksi ne laskutelineet jäi melkein kokonaan alas koska nekin toimii Dremlinerissa sähköllä.

        Koneessa on satoja kilometrejä sähköjohtoa ja erillisiä järjestelmiä lukemattomia. Kriittiset järjestelmät on kaikken parhaiten varmistettu moneen kertaan, kuten moottoreiden oihjaus ja polttoaineensyöttö. Ne on viimeisiä jotka hajoavat. Sillä ei ole väliä sammuuko matkustamosta valot tai elokuva keskeytyy, mutta konetta täytyy pystyä hallita.
        Millä nimellä tahallista tekoa lentäjän tai bussikuskin kohdalla voi suuronnettomuudessa kutsua niin kyllä se on tietoinen joukkomurha tai massamurha. Eipä paljon raukkamaisempaa tekoa voi tehdä, kun vetää viattomat mukanaan. Breivik teloitti 77 tietoisesti ja on ylivoimaisesti pohjoismaiden suurin massamurhaaja.
        Tässä meni yli 200 matkustajaa ja miehistön jäsentä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aika laaja käsite se sähköjen menettäminen, koskien tuon luokan matkustajakoneita ja se menettää sähköt kokonaan viimeistään silloin kun se tulee tonttiin.
        Tuo kone saa sähkönsä moottoriakselilta ja ja jos moottorit lakkaa pyörimästä niin menee ne sähköt suurempiin toimintoihin. SIksi ne laskutelineet jäi melkein kokonaan alas koska nekin toimii Dremlinerissa sähköllä.

        Koneessa on satoja kilometrejä sähköjohtoa ja erillisiä järjestelmiä lukemattomia. Kriittiset järjestelmät on kaikken parhaiten varmistettu moneen kertaan, kuten moottoreiden oihjaus ja polttoaineensyöttö. Ne on viimeisiä jotka hajoavat. Sillä ei ole väliä sammuuko matkustamosta valot tai elokuva keskeytyy, mutta konetta täytyy pystyä hallita.
        Millä nimellä tahallista tekoa lentäjän tai bussikuskin kohdalla voi suuronnettomuudessa kutsua niin kyllä se on tietoinen joukkomurha tai massamurha. Eipä paljon raukkamaisempaa tekoa voi tehdä, kun vetää viattomat mukanaan. Breivik teloitti 77 tietoisesti ja on ylivoimaisesti pohjoismaiden suurin massamurhaaja.
        Tässä meni yli 200 matkustajaa ja miehistön jäsentä.

        Raportin mukaan laskutelineitä ei yritettykään nostaa nousun jälkeen. Tuli muuta jumppaa kun joku (eläköityvä kapteeni?) käänsi polttoaineen syötöt poikki molemmilta moottoreilta.


    • Anonyymi

      Entäpä likainen polttoaine. Jos on käynyt kuten joskus on käynyt, että tankkausyksikön polttoaineauton suodatin oli ollut viallinen, ja siitä oli liuennut tankattavaan polttoaineeseen pienenpieniä suodattimesta hajonneita kiteitä, jotka sitten saostuivat polttoainesyötössä johonkin suuttimeen ja katkaisi polttoainevirtauksen paineen joko kokonaan, tai ratkaisevan heikoksi viedäkseen moottorista tehon. Moottorien ei tarvitse pysähtyä kokonaan, riittää kun teho häviää.

      • Anonyymi

        Entäpä ja entäpä jälleen Pattayan rakkaiden viisauksia, entäpä jos onkin tankattu vahingossa diisseliä ........ entäpä jos ei kukaan puhunutkaan kytkimistä koskien polttoaineen syöttöjä.

        Entäpä entäpä tässäpä entäpä viikonlopuksi aihetta ja katsotaan missä kohtaa asia siirtyy possotteluksi, olisiko joku jopa tunkenut tankkiin posson?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä ja entäpä jälleen Pattayan rakkaiden viisauksia, entäpä jos onkin tankattu vahingossa diisseliä ........ entäpä jos ei kukaan puhunutkaan kytkimistä koskien polttoaineen syöttöjä.

        Entäpä entäpä tässäpä entäpä viikonlopuksi aihetta ja katsotaan missä kohtaa asia siirtyy possotteluksi, olisiko joku jopa tunkenut tankkiin posson?

        No olipa itseltäsi harvinaisen lapsellinen kommentti. Mikään ei vahvista teoriaa että vipu olisi ollut pois päältä. Jos kapteeni kysyi, ja perämies kielsi, niin hatusta vedettyä että vipu olisi ollut pois päältä ja kytketty takaisin ennen putoamista. Koska, vipu on suojattu penkkien välissä ettei ne pääse vahingossa kääntyilemään, ja vain kippari ja perämies olivat ohjaamossa eikä kumpikaan ollut sitä kääntänyt pois päältä. Jää siis joko mahdollinen tekninen vika, tai terroriteko, mikä on myös mahdollinen koska Intia on sotatilassa Pakistanin kanssa. Pakistan kuhisee lentokoneterroristeja.


    • Anonyymi

      Uutinen on ennenaikainen, ei ole julkistettu mustien laatikoiden tallentamia tietoja, niistä ilmenee myös nyt väitetty kytkimien painelu.

      Kapteenista julkaistiin valokuva ja olen miehen nähnyt jossain toisessakin asiassa, jossa hän toimi esimerkillisen hienosti.
      Mahtaako käydä niin että tässä tapauksessa ei käsitellä lainkaan henkilöihin liittyviä asioita.

    • Anonyymi

      Lentokonekaapauksien estämiseksi Boeing on lisännyt 90-luvulla koneidensa ohjausjärjestelmiin takaportteja, joilla voidaan vaikuttaa koneen toimintaan etänä. Missään ei ole näkynyt, mitä nuo portit tarkalleen ovat, mutta yksi tehokkaimmista keinoista ehkäistä kaapatun koneen lentoonlähtö, on polttoaineen syötön katkaiseminen.
      Tämä on tietysti puhdasta salaliittoteoriaa, että noita portteja olisi käytetty tässä tapauksessa. Aivan kuten on Kennedyn murhankin vatvominen, Warrenin komitean täydelisen tutkimusraportn jälkeen.
      Huhun mukaan 2 miesmatkustajaa olisi ollut viemässä todistusaineistoa kansainvälisistä rikoksista niitä tutkiville tahoille Euroopassa.
      Kun Hollantilainen kone ammuttiin alas Ukrainan yllä, niin montako kansainvälistä HIV tutkijaa olikaan siinä koneessa menossa kansainväliseen kokoukseen Australiassa? Olisiko heidän kokemukselleen ollut käyttöä kohta tuon jälkeen puhjenneessa koronaepidemiassa?
      Vielä ultrapuhtaampaa salaliittoteoriaa, eikös?

      • Anonyymi

        Vieläkö löytyy maailmasta yksi mies joka uskooKenneyn salamurhaa koskien Warrenin komission versioon yksinäisestä asemiehestä? Tiedon puutetta vai tyhmyyttä?

        Uudet tutkimukset jo todisti kongressin edessä tänä vuonna että kyseessä oli CIA, mafia ja armeijan johtoa sekä LBJ. CIA:sta oli jopa nimetty kolme osallista. Totuus on edelleen niin julma viranomaisuskoa kohtaan että tuosta kongressin kuulemisesta ollaan oltu aika hyshys.

        Tiedettävästi maailman innokkaimpia ja häikäilemättömimpiä salamurhaajia ovat Israelin Mossad, USA:n CIA, Venäjän FSB. Israel on sitä mieltä että he saavat tappaa ja laittaa palestiinalaisia keskitysleiriin, koska juutalaisillekin tehtiin niin.

        Asialla ei kuitenkaan olleet palestiinalaiset heitä kaasuttamassa, vaan saksalaiset itävaltalaisen
        katutaiteilijan toimiessa kapellimestarina.

        CIA puuhastelee kaikkialla maailmassa. Kun Suomen tulli huomasi satamassa laivan jonka kyydissä oli satoja Tomahawk- ohjuksia laittomana lastina, niin Suomi meinasi nostaa asiasta äläkän, mutta sitten tuli USA:sta puhelu että lasti on ihan ok ja Suomi totesi että joo niinpäs olikin anteeksi.

        Samoin kävi CIA:n laittomien vankilentojen kanssa. Kukaan ei myöskään tuominnut Mossadia siitä että he kostivat attentaateilla Munchenin olympialaisten tapahtumat.

        Sen sijaan Gaddaffi laitettiin maksamaan pari miljardia Lockerbien Jumbon pudottamisesta omaisille ja sitten lähti vielä lakkikin vallankaappauksen yhteydessä.

        Venäjä tekee aina kostonsa siten että tekotavalla on myös pelotevaikutus jolla he ilmaisevat ettei kukaan ole turvassa, joka Putinia vastustaa.

        Aasiassa on tapana hoitaa salamurhat ja katoamiset siten ettei jälkiä jää. He osaavat asiansa.
        Saudi-Arabian prinssi tosin mokasi, kun antoi itse puhelimessa käskyn laittaa lehtimies kylmäksi mutta rahalla selvisi.

        Kauppasuhteet liian vahvoja alkaa syyttää kruununperijää noin vakavasta rikoksesta.

        2010


      • Anonyymi

        Tuli lukihäiriö nyt jo itsellekin tuon Kennedyn kirjoituksesi suhteen. Se koskikin siis täydellisen raportin kuljetusta koskevaa salaliittoteoriaa. Sorry.

        No, ne paperit ovat tällä hetkellä FBI:n hallussa ja he ovat niitä pihtailleet, hävittäneet ja muokanneet ennen antamista ulkopuolisille tutkijoille.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö löytyy maailmasta yksi mies joka uskooKenneyn salamurhaa koskien Warrenin komission versioon yksinäisestä asemiehestä? Tiedon puutetta vai tyhmyyttä?

        Uudet tutkimukset jo todisti kongressin edessä tänä vuonna että kyseessä oli CIA, mafia ja armeijan johtoa sekä LBJ. CIA:sta oli jopa nimetty kolme osallista. Totuus on edelleen niin julma viranomaisuskoa kohtaan että tuosta kongressin kuulemisesta ollaan oltu aika hyshys.

        Tiedettävästi maailman innokkaimpia ja häikäilemättömimpiä salamurhaajia ovat Israelin Mossad, USA:n CIA, Venäjän FSB. Israel on sitä mieltä että he saavat tappaa ja laittaa palestiinalaisia keskitysleiriin, koska juutalaisillekin tehtiin niin.

        Asialla ei kuitenkaan olleet palestiinalaiset heitä kaasuttamassa, vaan saksalaiset itävaltalaisen
        katutaiteilijan toimiessa kapellimestarina.

        CIA puuhastelee kaikkialla maailmassa. Kun Suomen tulli huomasi satamassa laivan jonka kyydissä oli satoja Tomahawk- ohjuksia laittomana lastina, niin Suomi meinasi nostaa asiasta äläkän, mutta sitten tuli USA:sta puhelu että lasti on ihan ok ja Suomi totesi että joo niinpäs olikin anteeksi.

        Samoin kävi CIA:n laittomien vankilentojen kanssa. Kukaan ei myöskään tuominnut Mossadia siitä että he kostivat attentaateilla Munchenin olympialaisten tapahtumat.

        Sen sijaan Gaddaffi laitettiin maksamaan pari miljardia Lockerbien Jumbon pudottamisesta omaisille ja sitten lähti vielä lakkikin vallankaappauksen yhteydessä.

        Venäjä tekee aina kostonsa siten että tekotavalla on myös pelotevaikutus jolla he ilmaisevat ettei kukaan ole turvassa, joka Putinia vastustaa.

        Aasiassa on tapana hoitaa salamurhat ja katoamiset siten ettei jälkiä jää. He osaavat asiansa.
        Saudi-Arabian prinssi tosin mokasi, kun antoi itse puhelimessa käskyn laittaa lehtimies kylmäksi mutta rahalla selvisi.

        Kauppasuhteet liian vahvoja alkaa syyttää kruununperijää noin vakavasta rikoksesta.

        2010

        Ettei vaan ollut tuplanolla itse asialla JFK:n tapauksessa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

      sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      179
      5645
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

      On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      103
      5584
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

      Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      180
      4558
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

      voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      51
      4013
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

      mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      61
      3900
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

      ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      31
      3556
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

      Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      127
      1274
    8. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

      Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      16
      1020
    9. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

      Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      17
      958
    10. Jotenkin tämä

      tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭
      Ikävä
      33
      940
    Aihe