Intian lento-onnettomuus.

Anonyymi-ap

intian lento-onnettomuuden syy alkaa selviämään, syy näyttää olevan polttoaineen syötön katkeaminen joka tahallisesti tai vahingossa, mustalaatikko paljastaa että perämies kysyi kipparilta miksi katkaisit polttoaineensyötön, en katkaissut kuului vastaus, tuosta muutama minuutti vajaa 300 kuollutta yksi selvisi hengissä. Polttoaineen ohjaus on paneelissa lentäjien penkkien välissä ja ne on suojattu vahingoilta, ja inhimilliseltä virheeltä.

13

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutinen ei kerro että oliko koneet jo sammuneet ennen katkaisua, jos eivät niin sitten se vaikuttaisi tahalliselta joukkoitsemurhalta, mutta jos varman putoamisen vuoksi hätätoimenpiteenä niin sittenkin olisi erikoinen ratkaisu noin nopeasti tehtynä.
      Sitähän ne asiantuntijat sanoi että molempien moottorien yhtäaikainen sammuminen on erittäin harvinaista missään konetyypissä joten aika ikävältä näyttää kapteenin kannalta.

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball

        Armeijan ainoa sääpallolentäjä luulee taas omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball

        Se on aika laaja käsite se sähköjen menettäminen, koskien tuon luokan matkustajakoneita ja se menettää sähköt kokonaan viimeistään silloin kun se tulee tonttiin.
        Tuo kone saa sähkönsä moottoriakselilta ja ja jos moottorit lakkaa pyörimästä niin menee ne sähköt suurempiin toimintoihin. SIksi ne laskutelineet jäi melkein kokonaan alas koska nekin toimii Dremlinerissa sähköllä.

        Koneessa on satoja kilometrejä sähköjohtoa ja erillisiä järjestelmiä lukemattomia. Kriittiset järjestelmät on kaikken parhaiten varmistettu moneen kertaan, kuten moottoreiden oihjaus ja polttoaineensyöttö. Ne on viimeisiä jotka hajoavat. Sillä ei ole väliä sammuuko matkustamosta valot tai elokuva keskeytyy, mutta konetta täytyy pystyä hallita.
        Millä nimellä tahallista tekoa lentäjän tai bussikuskin kohdalla voi suuronnettomuudessa kutsua niin kyllä se on tietoinen joukkomurha tai massamurha. Eipä paljon raukkamaisempaa tekoa voi tehdä, kun vetää viattomat mukanaan. Breivik teloitti 77 tietoisesti ja on ylivoimaisesti pohjoismaiden suurin massamurhaaja.
        Tässä meni yli 200 matkustajaa ja miehistön jäsentä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aika laaja käsite se sähköjen menettäminen, koskien tuon luokan matkustajakoneita ja se menettää sähköt kokonaan viimeistään silloin kun se tulee tonttiin.
        Tuo kone saa sähkönsä moottoriakselilta ja ja jos moottorit lakkaa pyörimästä niin menee ne sähköt suurempiin toimintoihin. SIksi ne laskutelineet jäi melkein kokonaan alas koska nekin toimii Dremlinerissa sähköllä.

        Koneessa on satoja kilometrejä sähköjohtoa ja erillisiä järjestelmiä lukemattomia. Kriittiset järjestelmät on kaikken parhaiten varmistettu moneen kertaan, kuten moottoreiden oihjaus ja polttoaineensyöttö. Ne on viimeisiä jotka hajoavat. Sillä ei ole väliä sammuuko matkustamosta valot tai elokuva keskeytyy, mutta konetta täytyy pystyä hallita.
        Millä nimellä tahallista tekoa lentäjän tai bussikuskin kohdalla voi suuronnettomuudessa kutsua niin kyllä se on tietoinen joukkomurha tai massamurha. Eipä paljon raukkamaisempaa tekoa voi tehdä, kun vetää viattomat mukanaan. Breivik teloitti 77 tietoisesti ja on ylivoimaisesti pohjoismaiden suurin massamurhaaja.
        Tässä meni yli 200 matkustajaa ja miehistön jäsentä.

        Raportin mukaan laskutelineitä ei yritettykään nostaa nousun jälkeen. Tuli muuta jumppaa kun joku (eläköityvä kapteeni?) käänsi polttoaineen syötöt poikki molemmilta moottoreilta.


    • Anonyymi

      Entäpä likainen polttoaine. Jos on käynyt kuten joskus on käynyt, että tankkausyksikön polttoaineauton suodatin oli ollut viallinen, ja siitä oli liuennut tankattavaan polttoaineeseen pienenpieniä suodattimesta hajonneita kiteitä, jotka sitten saostuivat polttoainesyötössä johonkin suuttimeen ja katkaisi polttoainevirtauksen paineen joko kokonaan, tai ratkaisevan heikoksi viedäkseen moottorista tehon. Moottorien ei tarvitse pysähtyä kokonaan, riittää kun teho häviää.

      • Anonyymi

        Entäpä ja entäpä jälleen Pattayan rakkaiden viisauksia, entäpä jos onkin tankattu vahingossa diisseliä ........ entäpä jos ei kukaan puhunutkaan kytkimistä koskien polttoaineen syöttöjä.

        Entäpä entäpä tässäpä entäpä viikonlopuksi aihetta ja katsotaan missä kohtaa asia siirtyy possotteluksi, olisiko joku jopa tunkenut tankkiin posson?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä ja entäpä jälleen Pattayan rakkaiden viisauksia, entäpä jos onkin tankattu vahingossa diisseliä ........ entäpä jos ei kukaan puhunutkaan kytkimistä koskien polttoaineen syöttöjä.

        Entäpä entäpä tässäpä entäpä viikonlopuksi aihetta ja katsotaan missä kohtaa asia siirtyy possotteluksi, olisiko joku jopa tunkenut tankkiin posson?

        No olipa itseltäsi harvinaisen lapsellinen kommentti. Mikään ei vahvista teoriaa että vipu olisi ollut pois päältä. Jos kapteeni kysyi, ja perämies kielsi, niin hatusta vedettyä että vipu olisi ollut pois päältä ja kytketty takaisin ennen putoamista. Koska, vipu on suojattu penkkien välissä ettei ne pääse vahingossa kääntyilemään, ja vain kippari ja perämies olivat ohjaamossa eikä kumpikaan ollut sitä kääntänyt pois päältä. Jää siis joko mahdollinen tekninen vika, tai terroriteko, mikä on myös mahdollinen koska Intia on sotatilassa Pakistanin kanssa. Pakistan kuhisee lentokoneterroristeja.


    • Anonyymi

      Uutinen on ennenaikainen, ei ole julkistettu mustien laatikoiden tallentamia tietoja, niistä ilmenee myös nyt väitetty kytkimien painelu.

      Kapteenista julkaistiin valokuva ja olen miehen nähnyt jossain toisessakin asiassa, jossa hän toimi esimerkillisen hienosti.
      Mahtaako käydä niin että tässä tapauksessa ei käsitellä lainkaan henkilöihin liittyviä asioita.

    • Anonyymi

      Lentokonekaapauksien estämiseksi Boeing on lisännyt 90-luvulla koneidensa ohjausjärjestelmiin takaportteja, joilla voidaan vaikuttaa koneen toimintaan etänä. Missään ei ole näkynyt, mitä nuo portit tarkalleen ovat, mutta yksi tehokkaimmista keinoista ehkäistä kaapatun koneen lentoonlähtö, on polttoaineen syötön katkaiseminen.
      Tämä on tietysti puhdasta salaliittoteoriaa, että noita portteja olisi käytetty tässä tapauksessa. Aivan kuten on Kennedyn murhankin vatvominen, Warrenin komitean täydelisen tutkimusraportn jälkeen.
      Huhun mukaan 2 miesmatkustajaa olisi ollut viemässä todistusaineistoa kansainvälisistä rikoksista niitä tutkiville tahoille Euroopassa.
      Kun Hollantilainen kone ammuttiin alas Ukrainan yllä, niin montako kansainvälistä HIV tutkijaa olikaan siinä koneessa menossa kansainväliseen kokoukseen Australiassa? Olisiko heidän kokemukselleen ollut käyttöä kohta tuon jälkeen puhjenneessa koronaepidemiassa?
      Vielä ultrapuhtaampaa salaliittoteoriaa, eikös?

      • Anonyymi

        Vieläkö löytyy maailmasta yksi mies joka uskooKenneyn salamurhaa koskien Warrenin komission versioon yksinäisestä asemiehestä? Tiedon puutetta vai tyhmyyttä?

        Uudet tutkimukset jo todisti kongressin edessä tänä vuonna että kyseessä oli CIA, mafia ja armeijan johtoa sekä LBJ. CIA:sta oli jopa nimetty kolme osallista. Totuus on edelleen niin julma viranomaisuskoa kohtaan että tuosta kongressin kuulemisesta ollaan oltu aika hyshys.

        Tiedettävästi maailman innokkaimpia ja häikäilemättömimpiä salamurhaajia ovat Israelin Mossad, USA:n CIA, Venäjän FSB. Israel on sitä mieltä että he saavat tappaa ja laittaa palestiinalaisia keskitysleiriin, koska juutalaisillekin tehtiin niin.

        Asialla ei kuitenkaan olleet palestiinalaiset heitä kaasuttamassa, vaan saksalaiset itävaltalaisen
        katutaiteilijan toimiessa kapellimestarina.

        CIA puuhastelee kaikkialla maailmassa. Kun Suomen tulli huomasi satamassa laivan jonka kyydissä oli satoja Tomahawk- ohjuksia laittomana lastina, niin Suomi meinasi nostaa asiasta äläkän, mutta sitten tuli USA:sta puhelu että lasti on ihan ok ja Suomi totesi että joo niinpäs olikin anteeksi.

        Samoin kävi CIA:n laittomien vankilentojen kanssa. Kukaan ei myöskään tuominnut Mossadia siitä että he kostivat attentaateilla Munchenin olympialaisten tapahtumat.

        Sen sijaan Gaddaffi laitettiin maksamaan pari miljardia Lockerbien Jumbon pudottamisesta omaisille ja sitten lähti vielä lakkikin vallankaappauksen yhteydessä.

        Venäjä tekee aina kostonsa siten että tekotavalla on myös pelotevaikutus jolla he ilmaisevat ettei kukaan ole turvassa, joka Putinia vastustaa.

        Aasiassa on tapana hoitaa salamurhat ja katoamiset siten ettei jälkiä jää. He osaavat asiansa.
        Saudi-Arabian prinssi tosin mokasi, kun antoi itse puhelimessa käskyn laittaa lehtimies kylmäksi mutta rahalla selvisi.

        Kauppasuhteet liian vahvoja alkaa syyttää kruununperijää noin vakavasta rikoksesta.

        2010


      • Anonyymi

        Tuli lukihäiriö nyt jo itsellekin tuon Kennedyn kirjoituksesi suhteen. Se koskikin siis täydellisen raportin kuljetusta koskevaa salaliittoteoriaa. Sorry.

        No, ne paperit ovat tällä hetkellä FBI:n hallussa ja he ovat niitä pihtailleet, hävittäneet ja muokanneet ennen antamista ulkopuolisille tutkijoille.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö löytyy maailmasta yksi mies joka uskooKenneyn salamurhaa koskien Warrenin komission versioon yksinäisestä asemiehestä? Tiedon puutetta vai tyhmyyttä?

        Uudet tutkimukset jo todisti kongressin edessä tänä vuonna että kyseessä oli CIA, mafia ja armeijan johtoa sekä LBJ. CIA:sta oli jopa nimetty kolme osallista. Totuus on edelleen niin julma viranomaisuskoa kohtaan että tuosta kongressin kuulemisesta ollaan oltu aika hyshys.

        Tiedettävästi maailman innokkaimpia ja häikäilemättömimpiä salamurhaajia ovat Israelin Mossad, USA:n CIA, Venäjän FSB. Israel on sitä mieltä että he saavat tappaa ja laittaa palestiinalaisia keskitysleiriin, koska juutalaisillekin tehtiin niin.

        Asialla ei kuitenkaan olleet palestiinalaiset heitä kaasuttamassa, vaan saksalaiset itävaltalaisen
        katutaiteilijan toimiessa kapellimestarina.

        CIA puuhastelee kaikkialla maailmassa. Kun Suomen tulli huomasi satamassa laivan jonka kyydissä oli satoja Tomahawk- ohjuksia laittomana lastina, niin Suomi meinasi nostaa asiasta äläkän, mutta sitten tuli USA:sta puhelu että lasti on ihan ok ja Suomi totesi että joo niinpäs olikin anteeksi.

        Samoin kävi CIA:n laittomien vankilentojen kanssa. Kukaan ei myöskään tuominnut Mossadia siitä että he kostivat attentaateilla Munchenin olympialaisten tapahtumat.

        Sen sijaan Gaddaffi laitettiin maksamaan pari miljardia Lockerbien Jumbon pudottamisesta omaisille ja sitten lähti vielä lakkikin vallankaappauksen yhteydessä.

        Venäjä tekee aina kostonsa siten että tekotavalla on myös pelotevaikutus jolla he ilmaisevat ettei kukaan ole turvassa, joka Putinia vastustaa.

        Aasiassa on tapana hoitaa salamurhat ja katoamiset siten ettei jälkiä jää. He osaavat asiansa.
        Saudi-Arabian prinssi tosin mokasi, kun antoi itse puhelimessa käskyn laittaa lehtimies kylmäksi mutta rahalla selvisi.

        Kauppasuhteet liian vahvoja alkaa syyttää kruununperijää noin vakavasta rikoksesta.

        2010

        Ettei vaan ollut tuplanolla itse asialla JFK:n tapauksessa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

      Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      29
      2175
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

      Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1975
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

      Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1951
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

      TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1653
    5. Olit ihan

      Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1587
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

      Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      491
      1517
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

      Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1504
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

      p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1320
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

      Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      76
      1208
    10. Kemet lomautukset

      Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1179
    Aihe