Intian lento-onnettomuus.

Anonyymi-ap

intian lento-onnettomuuden syy alkaa selviämään, syy näyttää olevan polttoaineen syötön katkeaminen joka tahallisesti tai vahingossa, mustalaatikko paljastaa että perämies kysyi kipparilta miksi katkaisit polttoaineensyötön, en katkaissut kuului vastaus, tuosta muutama minuutti vajaa 300 kuollutta yksi selvisi hengissä. Polttoaineen ohjaus on paneelissa lentäjien penkkien välissä ja ne on suojattu vahingoilta, ja inhimilliseltä virheeltä.

13

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Uutinen ei kerro että oliko koneet jo sammuneet ennen katkaisua, jos eivät niin sitten se vaikuttaisi tahalliselta joukkoitsemurhalta, mutta jos varman putoamisen vuoksi hätätoimenpiteenä niin sittenkin olisi erikoinen ratkaisu noin nopeasti tehtynä.
      Sitähän ne asiantuntijat sanoi että molempien moottorien yhtäaikainen sammuminen on erittäin harvinaista missään konetyypissä joten aika ikävältä näyttää kapteenin kannalta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball

        Armeijan ainoa sääpallolentäjä luulee taas omiaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten polttoaineen syötön valvonta on toiminut, jos moottorit sammuvat niin luulisi että polttoaineen syöttö katkeaa täysin automaattisesti, ei se millekään joukkoitsemurhalle vaikuta missään tapauksessa, vaan murhalle... jossa liki 300 viatonta ihmistä menetti henkensä... luulisi myös että koneessa on sydeemit jotka estävät virheet, kone nousussa, ja varmasti kohtalokasta katkaista polttoaineet, heti nousun jälkeen, kone putoaa silloin varmasti, niiden liito-ominaisuuksilla ei pahemmin juhlita, näissä laitteissa on melkoiset tietokoneet, ja opastusjärjestelmät, siksi syyttävä sormi osoittaa lentäjiä, kunnes toisin todistetaan, mutta arvaukseni sähköjen katoamista meni metsään,
        By Numball

        Se on aika laaja käsite se sähköjen menettäminen, koskien tuon luokan matkustajakoneita ja se menettää sähköt kokonaan viimeistään silloin kun se tulee tonttiin.
        Tuo kone saa sähkönsä moottoriakselilta ja ja jos moottorit lakkaa pyörimästä niin menee ne sähköt suurempiin toimintoihin. SIksi ne laskutelineet jäi melkein kokonaan alas koska nekin toimii Dremlinerissa sähköllä.

        Koneessa on satoja kilometrejä sähköjohtoa ja erillisiä järjestelmiä lukemattomia. Kriittiset järjestelmät on kaikken parhaiten varmistettu moneen kertaan, kuten moottoreiden oihjaus ja polttoaineensyöttö. Ne on viimeisiä jotka hajoavat. Sillä ei ole väliä sammuuko matkustamosta valot tai elokuva keskeytyy, mutta konetta täytyy pystyä hallita.
        Millä nimellä tahallista tekoa lentäjän tai bussikuskin kohdalla voi suuronnettomuudessa kutsua niin kyllä se on tietoinen joukkomurha tai massamurha. Eipä paljon raukkamaisempaa tekoa voi tehdä, kun vetää viattomat mukanaan. Breivik teloitti 77 tietoisesti ja on ylivoimaisesti pohjoismaiden suurin massamurhaaja.
        Tässä meni yli 200 matkustajaa ja miehistön jäsentä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aika laaja käsite se sähköjen menettäminen, koskien tuon luokan matkustajakoneita ja se menettää sähköt kokonaan viimeistään silloin kun se tulee tonttiin.
        Tuo kone saa sähkönsä moottoriakselilta ja ja jos moottorit lakkaa pyörimästä niin menee ne sähköt suurempiin toimintoihin. SIksi ne laskutelineet jäi melkein kokonaan alas koska nekin toimii Dremlinerissa sähköllä.

        Koneessa on satoja kilometrejä sähköjohtoa ja erillisiä järjestelmiä lukemattomia. Kriittiset järjestelmät on kaikken parhaiten varmistettu moneen kertaan, kuten moottoreiden oihjaus ja polttoaineensyöttö. Ne on viimeisiä jotka hajoavat. Sillä ei ole väliä sammuuko matkustamosta valot tai elokuva keskeytyy, mutta konetta täytyy pystyä hallita.
        Millä nimellä tahallista tekoa lentäjän tai bussikuskin kohdalla voi suuronnettomuudessa kutsua niin kyllä se on tietoinen joukkomurha tai massamurha. Eipä paljon raukkamaisempaa tekoa voi tehdä, kun vetää viattomat mukanaan. Breivik teloitti 77 tietoisesti ja on ylivoimaisesti pohjoismaiden suurin massamurhaaja.
        Tässä meni yli 200 matkustajaa ja miehistön jäsentä.

        Raportin mukaan laskutelineitä ei yritettykään nostaa nousun jälkeen. Tuli muuta jumppaa kun joku (eläköityvä kapteeni?) käänsi polttoaineen syötöt poikki molemmilta moottoreilta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Entäpä likainen polttoaine. Jos on käynyt kuten joskus on käynyt, että tankkausyksikön polttoaineauton suodatin oli ollut viallinen, ja siitä oli liuennut tankattavaan polttoaineeseen pienenpieniä suodattimesta hajonneita kiteitä, jotka sitten saostuivat polttoainesyötössä johonkin suuttimeen ja katkaisi polttoainevirtauksen paineen joko kokonaan, tai ratkaisevan heikoksi viedäkseen moottorista tehon. Moottorien ei tarvitse pysähtyä kokonaan, riittää kun teho häviää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Entäpä ja entäpä jälleen Pattayan rakkaiden viisauksia, entäpä jos onkin tankattu vahingossa diisseliä ........ entäpä jos ei kukaan puhunutkaan kytkimistä koskien polttoaineen syöttöjä.

        Entäpä entäpä tässäpä entäpä viikonlopuksi aihetta ja katsotaan missä kohtaa asia siirtyy possotteluksi, olisiko joku jopa tunkenut tankkiin posson?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä ja entäpä jälleen Pattayan rakkaiden viisauksia, entäpä jos onkin tankattu vahingossa diisseliä ........ entäpä jos ei kukaan puhunutkaan kytkimistä koskien polttoaineen syöttöjä.

        Entäpä entäpä tässäpä entäpä viikonlopuksi aihetta ja katsotaan missä kohtaa asia siirtyy possotteluksi, olisiko joku jopa tunkenut tankkiin posson?

        No olipa itseltäsi harvinaisen lapsellinen kommentti. Mikään ei vahvista teoriaa että vipu olisi ollut pois päältä. Jos kapteeni kysyi, ja perämies kielsi, niin hatusta vedettyä että vipu olisi ollut pois päältä ja kytketty takaisin ennen putoamista. Koska, vipu on suojattu penkkien välissä ettei ne pääse vahingossa kääntyilemään, ja vain kippari ja perämies olivat ohjaamossa eikä kumpikaan ollut sitä kääntänyt pois päältä. Jää siis joko mahdollinen tekninen vika, tai terroriteko, mikä on myös mahdollinen koska Intia on sotatilassa Pakistanin kanssa. Pakistan kuhisee lentokoneterroristeja.


    • Anonyymi
      UUSI

      Uutinen on ennenaikainen, ei ole julkistettu mustien laatikoiden tallentamia tietoja, niistä ilmenee myös nyt väitetty kytkimien painelu.

      Kapteenista julkaistiin valokuva ja olen miehen nähnyt jossain toisessakin asiassa, jossa hän toimi esimerkillisen hienosti.
      Mahtaako käydä niin että tässä tapauksessa ei käsitellä lainkaan henkilöihin liittyviä asioita.

    • Anonyymi
      UUSI

      Lentokonekaapauksien estämiseksi Boeing on lisännyt 90-luvulla koneidensa ohjausjärjestelmiin takaportteja, joilla voidaan vaikuttaa koneen toimintaan etänä. Missään ei ole näkynyt, mitä nuo portit tarkalleen ovat, mutta yksi tehokkaimmista keinoista ehkäistä kaapatun koneen lentoonlähtö, on polttoaineen syötön katkaiseminen.
      Tämä on tietysti puhdasta salaliittoteoriaa, että noita portteja olisi käytetty tässä tapauksessa. Aivan kuten on Kennedyn murhankin vatvominen, Warrenin komitean täydelisen tutkimusraportn jälkeen.
      Huhun mukaan 2 miesmatkustajaa olisi ollut viemässä todistusaineistoa kansainvälisistä rikoksista niitä tutkiville tahoille Euroopassa.
      Kun Hollantilainen kone ammuttiin alas Ukrainan yllä, niin montako kansainvälistä HIV tutkijaa olikaan siinä koneessa menossa kansainväliseen kokoukseen Australiassa? Olisiko heidän kokemukselleen ollut käyttöä kohta tuon jälkeen puhjenneessa koronaepidemiassa?
      Vielä ultrapuhtaampaa salaliittoteoriaa, eikös?

      • Anonyymi
        UUSI

        Vieläkö löytyy maailmasta yksi mies joka uskooKenneyn salamurhaa koskien Warrenin komission versioon yksinäisestä asemiehestä? Tiedon puutetta vai tyhmyyttä?

        Uudet tutkimukset jo todisti kongressin edessä tänä vuonna että kyseessä oli CIA, mafia ja armeijan johtoa sekä LBJ. CIA:sta oli jopa nimetty kolme osallista. Totuus on edelleen niin julma viranomaisuskoa kohtaan että tuosta kongressin kuulemisesta ollaan oltu aika hyshys.

        Tiedettävästi maailman innokkaimpia ja häikäilemättömimpiä salamurhaajia ovat Israelin Mossad, USA:n CIA, Venäjän FSB. Israel on sitä mieltä että he saavat tappaa ja laittaa palestiinalaisia keskitysleiriin, koska juutalaisillekin tehtiin niin.

        Asialla ei kuitenkaan olleet palestiinalaiset heitä kaasuttamassa, vaan saksalaiset itävaltalaisen
        katutaiteilijan toimiessa kapellimestarina.

        CIA puuhastelee kaikkialla maailmassa. Kun Suomen tulli huomasi satamassa laivan jonka kyydissä oli satoja Tomahawk- ohjuksia laittomana lastina, niin Suomi meinasi nostaa asiasta äläkän, mutta sitten tuli USA:sta puhelu että lasti on ihan ok ja Suomi totesi että joo niinpäs olikin anteeksi.

        Samoin kävi CIA:n laittomien vankilentojen kanssa. Kukaan ei myöskään tuominnut Mossadia siitä että he kostivat attentaateilla Munchenin olympialaisten tapahtumat.

        Sen sijaan Gaddaffi laitettiin maksamaan pari miljardia Lockerbien Jumbon pudottamisesta omaisille ja sitten lähti vielä lakkikin vallankaappauksen yhteydessä.

        Venäjä tekee aina kostonsa siten että tekotavalla on myös pelotevaikutus jolla he ilmaisevat ettei kukaan ole turvassa, joka Putinia vastustaa.

        Aasiassa on tapana hoitaa salamurhat ja katoamiset siten ettei jälkiä jää. He osaavat asiansa.
        Saudi-Arabian prinssi tosin mokasi, kun antoi itse puhelimessa käskyn laittaa lehtimies kylmäksi mutta rahalla selvisi.

        Kauppasuhteet liian vahvoja alkaa syyttää kruununperijää noin vakavasta rikoksesta.

        2010


      • Anonyymi
        UUSI

        Tuli lukihäiriö nyt jo itsellekin tuon Kennedyn kirjoituksesi suhteen. Se koskikin siis täydellisen raportin kuljetusta koskevaa salaliittoteoriaa. Sorry.

        No, ne paperit ovat tällä hetkellä FBI:n hallussa ja he ovat niitä pihtailleet, hävittäneet ja muokanneet ennen antamista ulkopuolisille tutkijoille.

        2010


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö löytyy maailmasta yksi mies joka uskooKenneyn salamurhaa koskien Warrenin komission versioon yksinäisestä asemiehestä? Tiedon puutetta vai tyhmyyttä?

        Uudet tutkimukset jo todisti kongressin edessä tänä vuonna että kyseessä oli CIA, mafia ja armeijan johtoa sekä LBJ. CIA:sta oli jopa nimetty kolme osallista. Totuus on edelleen niin julma viranomaisuskoa kohtaan että tuosta kongressin kuulemisesta ollaan oltu aika hyshys.

        Tiedettävästi maailman innokkaimpia ja häikäilemättömimpiä salamurhaajia ovat Israelin Mossad, USA:n CIA, Venäjän FSB. Israel on sitä mieltä että he saavat tappaa ja laittaa palestiinalaisia keskitysleiriin, koska juutalaisillekin tehtiin niin.

        Asialla ei kuitenkaan olleet palestiinalaiset heitä kaasuttamassa, vaan saksalaiset itävaltalaisen
        katutaiteilijan toimiessa kapellimestarina.

        CIA puuhastelee kaikkialla maailmassa. Kun Suomen tulli huomasi satamassa laivan jonka kyydissä oli satoja Tomahawk- ohjuksia laittomana lastina, niin Suomi meinasi nostaa asiasta äläkän, mutta sitten tuli USA:sta puhelu että lasti on ihan ok ja Suomi totesi että joo niinpäs olikin anteeksi.

        Samoin kävi CIA:n laittomien vankilentojen kanssa. Kukaan ei myöskään tuominnut Mossadia siitä että he kostivat attentaateilla Munchenin olympialaisten tapahtumat.

        Sen sijaan Gaddaffi laitettiin maksamaan pari miljardia Lockerbien Jumbon pudottamisesta omaisille ja sitten lähti vielä lakkikin vallankaappauksen yhteydessä.

        Venäjä tekee aina kostonsa siten että tekotavalla on myös pelotevaikutus jolla he ilmaisevat ettei kukaan ole turvassa, joka Putinia vastustaa.

        Aasiassa on tapana hoitaa salamurhat ja katoamiset siten ettei jälkiä jää. He osaavat asiansa.
        Saudi-Arabian prinssi tosin mokasi, kun antoi itse puhelimessa käskyn laittaa lehtimies kylmäksi mutta rahalla selvisi.

        Kauppasuhteet liian vahvoja alkaa syyttää kruununperijää noin vakavasta rikoksesta.

        2010

        Ettei vaan ollut tuplanolla itse asialla JFK:n tapauksessa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Raimo laamanen

      Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3163
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

      Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      196
      2854
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

      Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1851
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

      Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1504
    5. Aloitko pelätä siis

      Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1273
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

      Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      46
      1160
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

      Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1037
    8. Maskuliininen herrasmies

      Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      153
      1006
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

      maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      934
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

      Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe