Kauheasti kuolleita tullut taas. Myin omani pois alkukesästä ja olen katsonut uutta siitä asti mutta jatkuvasti tulee kuolemia ja sitä miettii että olisiko mahdollista että itse olisi siinä joukossa.
En ole ikinä ajanut ylinopeutta vaan aina maksimissaan sitä mikä on sallittu ja hiljempaa jos on tarve. Useasti käy niin että pätkällä jossa voi ajaa autolla 60 ei voikaan ajaa mopolla kuin 50 ettei aja ulos. Siksi moottoripyörät on hitaampia kuin autot ihan radallakin.
Eli ainakaan omasta toiminnasta se ei olisi kiinni mutta muista ei voi tietää. Joku voi ihan hyvin ajaa päälle ja kuolema voi tulla jo hyvinkin alhaisella nopeudella.
Onko moottoripyöräily enää kannattavaa?
10
612
Vastaukset
- Anonyymi
Niin eikä minulla ole koskaan mitään tehotykkiä ollut. Olisiko tehokkain ollut 50 hevosvoimaa. Nyt olen katsonut tehokkaampaa mutta taitaa jäädä ostamatta. Taidan tyytyä johonkin 250-500 kuutioiseen jos vielä ostan jonkun.
- Anonyymi
Onhan ne autot mutkissa nopeampia kuin moottoripyörät mutta silloin ollaan reiluissa vauhdissa jyrkkä mutka yli 100 km /t kilpa-auto pystyy neljällä pyörällä selvittämään sen, moottoripyörän täytyy kallistua paljon. 50-60 vauhdissa mutkan oltava jyrkkä että moottoripyörä häviää.
- Anonyymi
Monzassa 45 kg homppelien prätkät jäävät F1:lle 30 sekuntia kierroksella :D
- Anonyymi
Miten 70 kg heterot pärjää?
- Anonyymi
MotoGP jää Monzassa ratakierroksella 30 s F1:een verrattuna...LOL! :D
- Anonyymi00007
Kun ikää tulee, etenkin miehet alkavat pelkäämään asioita, mitkä eivät aiemmin pelottaneet ollenkaan. Se koskee myös moottoripyöräilyä, joillakin pelot etenee hysteeriseen sairaalloisuuteen asti, kuten esim.täysin perusteeton susipelko.
- Anonyymi00008
Minä 69 v ja en kyllä pelkää ainakaan vielä. Ajelen 175 hv motskarilla ja nautin . Sillä saa tosiaan ajaa vielä. Uusilla autoilla lähinnä ollaan nykyisin kyydissä. Jos haluat moottoripyörän, eiku vaan hankit sen. Ennakoiva ajo pelastaa paljon ja onnettomuus riski pienempi. Tyhjällä mutkatiellä voi sitten vähän nautiskella ja päästellä.
- Anonyymi00009
jos joku väittää ettei ole ikinä missään tilanteessa ajanut yli nopeutta valehtelee
- Anonyymi00010
Jos olet kuolemaa pelkäävä kurapuntti, niin ehkä olisi parempi vetää villasukat jalkaan ja istua kiikkustuolissa😁. Tosi miehet ei pelkää moottori pyöriä tai kuolemaa.
- Anonyymi00011
Paitsi silloin kun kolahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986328KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555825Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602813Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072248Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071938- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098