Onko moottoripyöräily enää kannattavaa?

Anonyymi-ap

Kauheasti kuolleita tullut taas. Myin omani pois alkukesästä ja olen katsonut uutta siitä asti mutta jatkuvasti tulee kuolemia ja sitä miettii että olisiko mahdollista että itse olisi siinä joukossa.
En ole ikinä ajanut ylinopeutta vaan aina maksimissaan sitä mikä on sallittu ja hiljempaa jos on tarve. Useasti käy niin että pätkällä jossa voi ajaa autolla 60 ei voikaan ajaa mopolla kuin 50 ettei aja ulos. Siksi moottoripyörät on hitaampia kuin autot ihan radallakin.

Eli ainakaan omasta toiminnasta se ei olisi kiinni mutta muista ei voi tietää. Joku voi ihan hyvin ajaa päälle ja kuolema voi tulla jo hyvinkin alhaisella nopeudella.

15

784

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin eikä minulla ole koskaan mitään tehotykkiä ollut. Olisiko tehokkain ollut 50 hevosvoimaa. Nyt olen katsonut tehokkaampaa mutta taitaa jäädä ostamatta. Taidan tyytyä johonkin 250-500 kuutioiseen jos vielä ostan jonkun.

• Anonyymi

Onhan ne autot mutkissa nopeampia kuin moottoripyörät mutta silloin ollaan reiluissa vauhdissa jyrkkä mutka yli 100 km /t kilpa-auto pystyy neljällä pyörällä selvittämään sen, moottoripyörän täytyy kallistua paljon. 50-60 vauhdissa mutkan oltava jyrkkä että moottoripyörä häviää.

• Anonyymi

Monzassa 45 kg homppelien prätkät jäävät F1:lle 30 sekuntia kierroksella :D

• Anonyymi

Miten 70 kg heterot pärjää?

• Anonyymi

MotoGP jää Monzassa ratakierroksella 30 s F1:een verrattuna...LOL! :D

• Anonyymi00007

Kun ikää tulee, etenkin miehet alkavat pelkäämään asioita, mitkä eivät aiemmin pelottaneet ollenkaan. Se koskee myös moottoripyöräilyä, joillakin pelot etenee hysteeriseen sairaalloisuuteen asti, kuten esim.täysin perusteeton susipelko.

• Anonyymi00008

Minä 69 v ja en kyllä pelkää ainakaan vielä. Ajelen 175 hv motskarilla ja nautin . Sillä saa tosiaan ajaa vielä. Uusilla autoilla lähinnä ollaan nykyisin kyydissä. Jos haluat moottoripyörän, eiku vaan hankit sen. Ennakoiva ajo pelastaa paljon ja onnettomuus riski pienempi. Tyhjällä mutkatiellä voi sitten vähän nautiskella ja päästellä.

• Anonyymi00009

jos joku väittää ettei ole ikinä missään tilanteessa ajanut yli nopeutta valehtelee

• Anonyymi00010

Jos olet kuolemaa pelkäävä kurapuntti, niin ehkä olisi parempi vetää villasukat jalkaan ja istua kiikkustuolissa😁. Tosi miehet ei pelkää moottori pyöriä tai kuolemaa.

• Anonyymi00011

Paitsi silloin kun kolahtaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Paitsi silloin kun kolahtaa.

Silloin ei enää ehdi?

• Anonyymi00013

Tiet ovat kyllä tosi kehnossa kunnossa turvalliseen ajoon varsinkin 2-pyäräselle .

• Anonyymi00014

Kannattaako pilkkiä ohuella jäällä.

Soutaa sumuun .

Kiivetä ukkosella koivuun.

• Anonyymi00016

Kyllä kannattaa, saa samalla elämäänsä laatua

• Anonyymi00017

Se on ihan hyvä keksiä muita liikkumistapoja, jos ei millään lähde sujumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      708
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe