Musta koppimönkijä

Anonyymi-ap

Eikö tuota mustaa koppimönkijää saada kuriin? Rällää pitkin pitäjää ja Bassot soivat ihan vanhusten alitajunnassakin. Kun se jumputus tulee asuntoihin sisällekin.

27

718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläpä ätise

• Anonyymi

Millä tavalla kuriin?

• Anonyymi

Yksikää ei ole edes musta joten ei ole aiheellista valittaa

• Anonyymi

Antaahan nuorison olla nuoria, jos jympytys on pahinta mitä ne tekee! Sitä kun omaa nuoruutta muistelee, niin on nykynormien mukaan suoranainen ihme että on edes hengissä.

• Anonyymi

Ne on niitä nykyajan pariutumisriittejä. Bassonjympytyksellä urokset ilmoittavat olevansa kiimassa ja kutsuvat naaraita koolle kyseisellä kantavalla äänellä. Tosin on kyllä niin, että mitä kovemmin soi, niin sitä pienempi on pippeli. Isomunaisten ei tarvitse edes moista soidinmenoa esittää kun jo flaksi käy.

• Anonyymi

😂joopajoo

• Anonyymi

Antaa soittaa. Parempi tuo kuin rikotaan paikat ja käytetään huumeita. Voisivat pitää kaikille halukkaille rantabileet. Kyllä täällä ehtii nukkua talvella.

• Anonyymi

Ei musiikin huudattaminen ja paikkojen rikkominen sekä huumeiden käyttö ole toisiaan poissulkevia ilmiöitä, pikemminkin päin vastoin.

• Anonyymi

Harmaa bemari farmari pitäisi saada kuriin ennen kuin jotain sattuu. Törkeää ylinopeutta ajaa kylän läpi.

• Anonyymi

Älytön ralli taas kylällä ja ylinopeutta ajavat. Eilen illalla ajeli moottoripyöräpoliisi kylän läpi, saisi kyllä käydä useammin.

• Anonyymi

Turhaan ne poliisit tulevat kylälle kun ei saa mitään aikaan

• Anonyymi

Eipä se saa kiinni

• Anonyymi

Ihanko oikea polliisi kävi täällä.

• Anonyymi

Oisko ollu kyläpoliisi kuitenki

• Anonyymi

No hyvä kun joku on ruvennut kyläpoliisiksi... jos kaahataan teillä se on huono juttu.
      Mitä sellainen poliisi voi niinku tehä onko poliisin feikkivaatteet ja siten pelottelee.

• Anonyymi

Yks musta pieni koppakuoriainen ajaa todella hitaasti, luulin sitä jonkun senjorin menopeliksi. Vai laittaako hanaa kun ilta lähestyy. Ei ainakaan ole kalkkeutunut.

• Anonyymi

Kenellä on kylän kommein auto

• Anonyymi

Kovin näytti huonolta rengastus. Ei pääse noilla katurenkailla maastossa.

• Anonyymi

Härkäparit riisikipossa voisi ottaa muutkin uimarannan käyttäjät huomioon ja mennä kotiinsa huudattamaan sitä musiikkia.

• Anonyymi

Lusikalla annettu jne jne

• Anonyymi

Eikö tuo enemmän vaikuttaisi jos ovelle tulisit sanomaan etkä täällä ätisisi kun tiedät ettei se vaikuta mihinkään

• Anonyymi

Tulossa iltauinnille onko bileet, pitäisi saada rasvamakkarat sulamaan.

• Anonyymi

Kahtoo mitenkä sitä joutaa

• Anonyymi
      UUSI

hanki korvatulpat

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mieltä

• Anonyymi
        UUSI

Tai menis vaan muualle renkuttaa sitä paska musiikkiesa

• Anonyymi
      UUSI

vieläkö ne renkuttaa, en ole kuullut ainakaan ovatko muuttaneen cityn toiselle laidalle, tällä palstalla ainakin kiitelty kuinka ajetaan kiltisti ja nätisti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3675
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2750
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2292
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1849
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1779
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1678
    Aihe