Onkohan niillä joku hätä kun huutavat kuin hullut ?? Olin soittaa poliisit jo tuon huudon takia kun se kuului hädältä tähän naapuriin. 🥵
Pessimisti huudot
20
1453
Vastaukset
- Anonyymi
Jo on kumma että pitää pessimistejä panetella. Eikö ole hyvä että teillä siellä on kaksi kesäteatteria. Kaikille varmaakin sopiva teatteri löytyy. Tykkäsi sitten musikaalista tai perinteisestä kesäteatterista.
- Anonyymi
Toinen on kepujen. Ja toinen on kepulaisen perillisen, joka elää avustuksilla. Isänsä ollut koko työikänsä kuntalaisten ruokinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen on kepujen. Ja toinen on kepulaisen perillisen, joka elää avustuksilla. Isänsä ollut koko työikänsä kuntalaisten ruokinnassa.
Onhan puokiolla vasemmiston teatteria.
Onneksi vain kerran vuodessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi vain kerran vuodessa.Ja jokivarressa pyöritään tervassa ja höyhenissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kait nyt hyvä ihminen puoluetausta mihinkään teatteriin vaikuta! Pää pois puskasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kait nyt hyvä ihminen puoluetausta mihinkään teatteriin vaikuta! Pää pois puskasta.
Ei pitäs vaikuttaa,mutta on sinisilmäistä luulla,ettei vaikuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jokivarressa pyöritään tervassa ja höyhenissä
Pääseekö yleisö katsomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi vain kerran vuodessa.Puokiolla on SKDL:juhlat ympäri vuoden työväentalolla jonka omistaa......hymmm. kommarivainaat ja elossa oleva ns.rohvessori ja kätyrit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puokiolla on SKDL:juhlat ympäri vuoden työväentalolla jonka omistaa......hymmm. kommarivainaat ja elossa oleva ns.rohvessori ja kätyrit.
Teatteri siirtyy välillä hirvimajalle,jossa kaikki joutuvat palopuheita kuuntelemaan,vaikka haluaisivat harrastaa metsästystä.
- Anonyymi
Suomen moskovassa kajahtaa kulttuuria korkealta lauantaina.Mene ja nauti.
- Anonyymi
Askanmäessä aivan huippuesitys, menkää katsomaan
- Anonyymi
Poliisin tulisi toimia ja vaientaa se metelöinti.
- Anonyymi
Esitys oli kyllä hyvä eikä lainkaan pitkästyttävä. Me suositellaan kyllä!
- Anonyymi
Ootko urpo vai pölijä?Eikö ole parempaa tekemistä kun tuhlata enerkiaa moiseen viiripäiden juttuihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko urpo vai pölijä?Eikö ole parempaa tekemistä kun tuhlata enerkiaa moiseen viiripäiden juttuihin?
Sinä se olet kun et kulttuuria kannata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olet kun et kulttuuria kannata.
Niillä on niin pienet aivot kuin kanoilla, eivät ymmärrä kulttuurin päälle mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä on niin pienet aivot kuin kanoilla, eivät ymmärrä kulttuurin päälle mitään
Kun Puokiolla kävi aitoa kulttuuria seuraamassa, niin ei tarvitse keskustakorruptiotuulivoimasivistysmasennussairauslomakulttuutturiin sekaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Puokiolla kävi aitoa kulttuuria seuraamassa, niin ei tarvitse keskustakorruptiotuulivoimasivistysmasennussairauslomakulttuutturiin sekaantua.
Annettinko kaikille kävijöille foliohatut lahjaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annettinko kaikille kävijöille foliohatut lahjaksi?
Foliohatut ja hengityssuojaimet saatiin,mutta niistä perittiin maksu.
- Anonyymi
Onko pyssyperällä heiluttu viime aikona päessää torrakoijen kans
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070