Tässä on riippukeinu nojatuolin tilalle, kaikki saavat kirjoittaa tänne kuulumisiaan

Anonyymi-ap

En pidä aamunavausta jokaiselle erikseen, kun ei olla pyhäkoulussa eikä
lastentarhassa. En kommentoi mitään. Kaikki yhdessä saavat opetella ylläpitämään
keskustelua.

94

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle tuli yskä kun yksin makailen. Onko mitään hyvää keinoa hillitä tätä yskää?

• Anonyymi

Hunajatee tehoaa tai sitten voi yrittää etsiä kaveria sänkyyn.

• Anonyymi

Itseäni on auttanut imeskelytabletti Codetabs.

• Anonyymi

"Kaikki yhdessä saavat opetella ylläpitämään keskustelua."
      Onko kova haaste vai helppo ?

• Anonyymi

Ai, täällä on muitakin yökyöpeleitä?
      Mukavaa tietää etten ole yössä yksin.
      Haasteellista on varmaan pysyä vuorovaikutuksessa eli kysyä toisten kuulumisia. Ottaa kantaa muiden mielipiteisiin eikä vain pitää ainoa oikeana omia mielipiteitään ja asioitaan.
      Vai mitä mieltä te olette?

• Anonyymi

Huomenta aamuvirkut ja hyviä aamu unia jos vielä nukuttaa! Helteinen päivä on tulossa,, syön kevyen aamupalan ja teen pienen lenkin aamun viileydessä. Sitten vain lepäilen varjossa, pihamaalla on onneksi suuria lehtipuita ja niiden alla penkkejä ja keinukin. ..Vesipullo kulkee mukana.

• Anonyymi

Heräsin yöllä ja sen jälkeen ei ole uni tullut.
        Nyt aamulla ulkona jyrähti kerran ja alkoi sataa.

Söin hedelmävaniljakiisselin. En juo kahvia.
        Ei tässä kummempia.

• Anonyymi

Ulkona +25°, istuin aikani auringossa, ruskettumassa. Menin myös pihamme pienen metsikön polulle, varjoon ihailemaan suht. luonnontilassa olevaa kivikkoa, pensaikkoa, jonka kätköissä myös pientä metsänelämää.

Vasen jalkateräni on turvonnut. Tuli mieleen, ettei vaan sydän?
      Tässäkin hyvä syy viihtyä sisällä, tuulettimen edessä.

• Anonyymi

Helteellä nilkat turpoaa. Nosta jalat ylös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helteellä nilkat turpoaa. Nosta jalat ylös.

Joo, yritän pitää ylhäällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, yritän pitää ylhäällä.

Pidetään myös lippu korkeella🇫🇮

• Makoilin mökin riippumatolla pari tuntia. Aurinko paistoi ison koivun takaa, paikka oli vilpoisen rannan tuntumassa.

Mukailin riippumaton ulkosohvan pehmusteella. Siinä oli hyvä lepuuttaa jalkoja.

Kun aurinko tuli koivun takaa paikka oli liian kuuma. Ajoin kaupunkiin, huoneeni on vilpoinen, pidän rullaverhoja kiinni koko päivän. Vilpoisuuden takaa se, että huoneeni on ison yläparvekkeen alla.

• Anonyymi

Nyt ummehtui ilma😫

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt ummehtui ilma😫

Oletko sisätiloissa? Onko sinulla ilmastointia?
        Ulkoa voisit löytää varjoisan paikan. On ikävä jos ei voi avata ikkunaa, ummehtuuhan ilma silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ummehtui ilma😫

Pierasitko niin, että ilma pilaantui.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin aivopierun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedättekö että kalat kommunikoivat "piereskelemällä"? Niillä on merkkikieli kun ne päästelevät kuplia takapäästään.
        Ajatelkaa, jos ihmisetkin alkaisivat isossa päivällispöydässä kommunikoida kalojen tavoin jälkiruoan ja avecin aikana!
        Sen takia olen laatinut pienen pieruoppaan, jos haluaisitte jossakin pienessä porukassa kokeilla.

TAVALLINEN PIERU
        on lyhyt, vaaraton, koominen vaihtoehto, Hauskuuttaa lapsia, kiusallinen kirkossa.
        Sen voi peittää yskäisemällä.
        SALAMURHAAJA
        on kavala, hiljainen ja kuolettavan hajuinen.
        SALAPIERU
        on vaaraton, hiljainen, melkein hajuton.
        MÄTÄMUNAPIERU
        muistuttaa salapierua ja salamurhaajaa, on kauhean hajuinen, sitäpaitsi isoääninen,
        eikä sen päästäjä onnistu olemaan syyttömän näköinen. Yskimiset ei auta.
        ALKOLUKKOPIERU
        on pitkä, ännekäs ja perusteellinen. Antaa varoituksen hyvissä ajoin. Parhaan kaiku-efektin saa, jos kiirehtii vessan pöntölle.
        KINTUNLÄMMITTÄJÄ
        on todellinen klassikko, sisältää runsaasti luonnonkaasuja. Leviää hitaasti alaspäin.
        Voi tuntua miellyttävältä ulkona kylminä päivinä, kesähelteellä epämiellyttävä.

Hauskaa jatkoa kesämökkiläisille ja muille vapaana liikkuville!

• Anonyymi

Sain tänään pari 40 litran säkkiä puutarhamultaa kotiintoimitettuna,
      ensi viikolla hankin uusia ruukkukukkia sateen pieksämien tilalle.
      Kaikki multa ei mene niihin, vaan lisään multaa penkkeihin,
      se tekee perennoille hyvää. Niistä tulee vankempia - tässä tapauksessa
      ehkä vasta ensi vuonna vaikutuksen huomaa paremmin.

• Anonyymi

Tilalle vai rinnalle? Ei kai nojatuolia olla lopettamassa

• Anonyymi

Nojatuolin pitäjä otti lopputilin.

• Jos oikein ymmärsin, niin siihen nojatuoliin tuli luteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Nojatuolin pitäjä otti lopputilin.

Toivottavasti huokaisee vain ja pitää oien

• Siili25 kirjoitti:

Toivottavasti huokaisee vain ja pitää oien

Pienen lepotauon.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Jos oikein ymmärsin, niin siihen nojatuoliin tuli luteita.

Myrkytys on ollut käynnissä vuosikymmeniä, siitä huolimatta näköjään luteita. Väärät myrkyt ja väärä kohde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myrkytys on ollut käynnissä vuosikymmeniä, siitä huolimatta näköjään luteita. Väärät myrkyt ja väärä kohde?

Vuosikymmeniä?

Jopas jotakin, onko netti ollut jo vuosikymmeniä käytössä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosikymmeniä?

Niin minä olen lukenut, että ovat aloittaneet jo 50+ palstalle. Eikö siitä ole 30 vuotta? Vuosikymmeniä siis, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minä olen lukenut, että ovat aloittaneet jo 50 palstalle. Eikö siitä ole 30 vuotta? Vuosikymmeniä siis, eikö?

30 v kaunaa ja kateutta ruosu+kauhutar

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosikymmeniä?

On.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosikymmeniä?

On se. 2001 alkoi ensimmäiset jorinat. Jotta monet "anot" keikkuivat vielä isänsä mukana, eivätkä vanhusten palstoilla.

• Anonyymi

Olemme erilaisia ihmisiä ja erilaisista lähtökohdista, jotkut varakkaampia kuin toiset, kultturellimpia, uskonnollisempia, poliittisempia... Tällisessa kokoonpanossa pitää oppia suvaitsemaan erilaisuutta, vaikkei kaikkea mielessään suvaitsisikaan. Mutta aina syntyy tilanteita, jolloin joku / itse tulee ärsyttäneeksi jotain toista.

Ei meidän silti tarvitse teeskennellä samanlaisuutta ja joskus tulee räikeästikin tuotua esiin oma kanta. Mutta jos / kun toisen vastakkainen erilaisuus tulee ilmi, niin yrittää hillitä ainakin itseään.

• Anonyymi

Kun ihminen on luonnehäiriöinen ei ole kysymys "erilaisesta omasta kannasta".
        Luonnehäiriöinen nostaa itsensä kaikkien muitten yläpuolelle, vaikka on
        kehittymättömin ja usein tyhmin kaikista ja jyrää tarkoituksella muita
        suuruudenhulluudessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ihminen on luonnehäiriöinen ei ole kysymys "erilaisesta omasta kannasta".
        Luonnehäiriöinen nostaa itsensä kaikkien muitten yläpuolelle, vaikka on
        kehittymättömin ja usein tyhmin kaikista ja jyrää tarkoituksella muita
        suuruudenhulluudessaan.

Itseäni ärsyttävät nuo poliittiset aiheet. Jos jokin aihe saa joissain ihmisissä riitaa aikaan niin juuri politiikka. Joka asiaan kun löytyy useita näkökulmia. Itse yritän olla enää vastaamatta yhteenkään tällaiseen väittelyyn.

Lähden periaatteesta, että jokaisella nettiin kirjoittajalla ja näitä lukevalla on (ollut) mahdollisuus, myös netin kautta, itse selvittää tosiasioita.

• Anonyymi

Joku luulee savimöykkyjä ja hahmottomia maalattuja kuvatuksia taiteeksi,, kun ovat omia tekeleitä. Kaikki muukin oma puuhastelu muka niin hienoa että pitää raportit ja kuvat palstalle tunkea pivityäin.. Normaalisti päivän kulusta jutellaan jonkun omaisen tai ystävän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku luulee savimöykkyjä ja hahmottomia maalattuja kuvatuksia taiteeksi,, kun ovat omia tekeleitä. Kaikki muukin oma puuhastelu muka niin hienoa että pitää raportit ja kuvat palstalle tunkea pivityäin.. Normaalisti päivän kulusta jutellaan jonkun omaisen tai ystävän kanssa.

Mitä sinun mielestäsi pitäisi näillä palstoilla kirjoittaa?

Mikä on sinun mieliaiheesi?
        Onko se tuo, josta nyt annoit esimerkin tuossa edellä?

• Anonyymi

Nojatuoliin tuli kaksi ludetta 70 plussasta ilmaa pilaamaan, kun siellä ei
      tykätty luteista. Niille tuli pakkolähtö pakoon 80 plussaan.

• Anonyymi

Pesiytyivät kuin käenpoikaset nojatuoliin yrittäen manipuloida kieroiluineen muita
        ja työntämään muut pesän reunan yli niin kuin käenpoikasilla on tapana.
        Saivat jopa yllätykseksi manipuloitua vanhan matroonan puolelleen, joka yhtyi
        kauhuttaren aivan ala-arvoiseen nimittelykuoroon.
        Jos heitä aiheellisesti kritisoi he vetivät herneen nenäänsä ja "assistentti" jankkasi:
        Ota yhteys ylläpitoon, ota yhteys ylläpitoon, ota yhteys ylläpitoon . . .

Mihin jäi henkinen kehitys käenpojilta ?Jäikö se ihan kesken vai eikö se koskaan
        alkanutkaan ?

• Anonyymi kirjoitti:

Pesiytyivät kuin käenpoikaset nojatuoliin yrittäen manipuloida kieroiluineen muita
        Jos heitä aiheellisesti kritisoi he vetivät herneen nenäänsä ja "assistentti" jankkasi:

Mihin jäi henkinen kehitys käenpojilta ?Jäikö se ihan kesken vai eikö se koskaan
        alkanutkaan ?

Kertomasi mukaan olen myrkyttänyt elämääsi viimeiset "30" -vuotta. En voi kuvitellakaan miten paljon olet kärsinyt, mutta koska en tiedä mikä on laukaissut kärsimyksesi, en voi pyytää anteeksikaan. Kerro mikä on syy pahaan oloosi jonka olen aiheuttanut?

Riippumatto odottaa koivun katveessa.
        Korvessa kaikki hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alkanutkaan ?

Yrittäisit itse kehittyä ihmisenä. Siinä sinulle työsarkaa riittää.

• korpikirjailija kirjoitti:

Kertomasi mukaan olen myrkyttänyt elämääsi viimeiset "30" -vuotta. En voi kuvitellakaan miten paljon olet kärsinyt, mutta koska en tiedä mikä on laukaissut kärsimyksesi, en voi pyytää anteeksikaan. Kerro mikä on syy pahaan oloosi jonka olen aiheuttanut?

Korvessa kaikki hyvin.

Terkut mökiltä ja riippumatosta.

Kysyin mitä pahaa olen sinulle kirjoittanut/tehnyt
        Et vastaa, joten yritykseni todistaa, että et ole kykenevä vastaamaan sanoistasi.

Olet syyntakeeton.

• Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

Korvessa kaikki hyvin.

Otse muhit myrkyissäsi 24/24, lukijat ehkä 15min/24.

• Anonyymi kirjoitti:

Otse muhit myrkyissäsi 24/24, lukijat ehkä 15min/24.

Vastasin tähän kommenttiisi ja kerroin mökkikuulumisia sekä kerroin, että älykänny on turvallisuussyistä aina mukanani.

Viesti on poistettu. Oliko vastoin Suomi24 sääntöjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäisit itse kehittyä ihmisenä. Siinä sinulle työsarkaa riittää.

Itsetuntemusta on sentään, kun kalikka kolahti, vaikkei mitään nimiä mainittu,hihi.

• Anonyymi

Vastasin tähän kommenttiisi ja kerroin mökkikuulumisia sekä kerroin, että älykänny on turvallisuussyistä aina mukanani.

Viesti on poistettu. Oliko vastoin Suomi24 sääntöjä

Ketään ne mökkiähöämisesi ei kiinosta. Hyvä kun poistetaan.Kaikilla muillakin on aina älykänny mukana ja lisäksi omaa älyä pysyä pois ryteiköistä ja vaarallidista kierreportaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketään ne mökkiähöämisesi ei kiinosta. Hyvä kun poistetaan.Kaikilla muillakin on aina älykänny mukana ja lisäksi omaa älyä pysyä pois ryteiköistä ja vaarallidista kierreportaista.

Kaikilla täällä ei ole mahdollisuutta kirjoittaa mökkikokekemuksista, minulle mökkeily on jokapäiväistä, matkaa mökille lyhintä tietä vajaa 7 km. Eli tuossa kaupunkialueen sisällä.

Nytkin olemme lähdössä mökille. Riippukeinu odottaa.

Eikä kaikilla ole kaikkia, jos kertoisit jotain positiivista. Kuuntelin juuri facesta HS.n toimittajan yhteenvedon helteen vaikutuksesta. Helle voi tehdä agressiiviseksi ja suvaitsemattomaksi.

Aloitus kutsuu keskustelemaan eli keskustellaan, ei olla agressiivisia erilaisia kohtaan.

• Anonyymi

Kaikilla täällä ei ole mahdollisuutta kirjoittaa mökkikokekemuksista, minulle mökkeily on jokapäiväistä, matkaa mökille lyhintä tietä vajaa 7 km. Eli tuossa kaupunkialueen sisällä.

Nytkin olemme lähdössä mökille. Riippukeinu odottaa.

Eikä kaikilla ole kaikkia, jos kertoisit jotain positiivista. Kuuntelin juuri facesta HS.n toimittajan yhteenvedon helteen vaikutuksesta. Helle voi tehdä agressiiviseksi ja suvaitsemattomaksi.

Aloitus kutsuu keskustelemaan eli keskustellaan, ei olla agressiivisia erilaisia kohtaan.

Mieluummin omistan asunnon kuin mökin. Ok talo voi olla järven tai meren rannalla.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin omistan asunnon kuin mökin. Ok talo voi olla järven tai meren rannalla.

Omistatko, kirjoitit, mieluummin omistan?

Olen lukenut ketjuja. Yksi niistä käsitteli helteitten kuumuutta kaupunkiasunnoissa.
        Kaupunkiasunnot jotka ovat kerrostaloalueilla ovat usein tukalan kuumia helteillä.
        Täällä järvenrannalla kelpaa; ))

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kerrostalokolmio ja vaatimaton mummonmökki.
        Kummallakaan ei ole juuri rahallista arvoa kun asuntojen hinnat on paikkakunnalla ihan alakantissa.
        Mummonmökki on rakas paikka, olen ollut täällä yhtä mittaa Toukokuusta lähtien.
        Käyn keskustassa pesemässä pyykit ja suihkussa kun ei mökillä ole suihkua, lämmitän saunassa vettä ja peseydyn siellä.
        Minulle riittää nämä mukavuudet, kylmä vesi sentään tulee omasta kaivosta.
        On tässä järvi lähellä mutta vanhemmiten ei uiminen enää kiinnosta kuten nuorempana.
        Tänään on vähän viileämpää, just sopiva olla ulkona.

• Anonyymi
        UUSI

Omistatko, kirjoitit, mieluummin omistan?

Olen lukenut ketjuja. Yksi niistä käsitteli helteitten kuumuutta kaupunkiasunnoissa.
        Kaupunkiasunnot jotka ovat kerrostaloalueilla ovat usein tukalan kuumia helteillä.
        Täällä järvenrannalla kelpaa; ))

Kesämökit ilman mukavuuksia on taas ikäviä talvella, keväällä ja syksyllä ja kesälläkin kun on kylmää ja sateista. Meillä on moderni kerrostalo tehokkaalla ilmastoinnilla ja kaikilla muillakin herkuilla. Kerrostalotkin voi olla vesien ja puistojen äärellä, mutta maksaahan ne enemmän .
        Helteitä on yleensä pari viikkoa vuodessa.

• Anonyymi

Mutta... jospa unohtaisimme luteet, ettei tällaiset muistelut vetäisi heitä taas takaisin. 🌞

• Anonyymi

Ne pesiytyivät Nojatuoliin. Tämä on toistaiseksi puhdas Riippumatto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne pesiytyivät Nojatuoliin. Tämä on toistaiseksi puhdas Riippumatto.

No ei ole enää puhdas,!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole enää puhdas,!

Tjaa. 😶
        Yritetään olla riitelemättä.
        Riidanhaastajaan ei tarvitse reagoida.

Ei lähdetä mukaan ludetanssiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole enää puhdas,!

Lutikka on sinnikäs verenimijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain ihmisveri kelpaa. luteille. Raha kelpaa myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain ihmisveri kelpaa. luteille. Raha kelpaa myös.

Lapsuusmuistoja kerrot, olet sitä ikäluokkaa jolla on kokemusta näistä kotieläimistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsuusmuistoja kerrot, olet sitä ikäluokkaa jolla on kokemusta näistä kotieläimistä.

Korppis kuittaa,............?

• Anonyymi kirjoitti:

Korppis kuittaa,............?

Ei kuittaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja vanhojen tieto/taitojen mukaan tehokkain tapa on pistää luteinen paikka kylmilleen joksikin aikaa, että pääsee luteista eroon. - Nyt on helleaika. Jospa verenhimoisimmat j(ano)iset luteet kuolisivat "uutiskuivuuteen". - Avataan syksyllä karuselli, voi aina hypätä vauhdissa pois. :D

• Anonyymi

Oliskos mitä iloisia puheenaiheita?

Kun olin hiljaisella pihallamme ottamassa aurinkoa, eräs naapuri tuli autolla, mukanaan kaksi kaveriaan, joilla iso koira. Me koiran kanssa heti tekemään tuttavuutta. Ilmeni, että olivatkin ent. naapureitani vuosien takaa, joilla nyt uusi, iloinen koira. 🐕

• Anonyymi

Pääsin tänne tällä uudella puhelimella.
      Yleensä käytän läppäriä.isompi näyttö.
      Sössin koneeni ihan kunnolla.
      En osaa mennä juuri minnekkään tällä vehkeellä, ennenkuin tapaan pojanpoikani viikon päästä. joka laittaa kaiken kuntoon.
      Sellainen digitumpelo olen.
      En millään ymmärrä näitä koneita, kun laitoin sähköpostin, kone sanoi, että oikea sp. alkaa "lo", kun laitoin vaihtoehtoisen puhelinnumeron,kone sanoi, ettei tämmöstä numeroa ole olemassakaan.
      Että sillai.

• Anonyymi

Siis eliaana

• Anonyymi

Minä tulin hyvälle mielelle.Aamulla join kahvia parvekkeella
      pyörätietä käveli mies ja kissa käveli perässä.Oli kissalla valjaat
      muutei ollut siinä lieka härvelissä kiinni.
      Välillä mies pysähtyi odottamaan kun kissa nuuski jotain
      vähän pitempään ja taas mentiin eteenpäin.
      Hitto näkis ne huomennakin.

• Anonyymi

Jo mielikuva kertomastasi nosti hymyn huulilleni.
        Toivon, että Mies ja kissa kulkevat ohitsesi huomennakin.

• Anonyymi

Täähän menee nyt ihan kyttäys hommaks.Enpäs tajunnut
      ottaa sillä saamarin älyfoonilla videota kun lapset sen kerran
      osti.No otan seuraavan kerran mies ja kissa videon .En kyllä
      osaa sitä varmaan tänne laittaa tai sitten pitää kutsua
      lapsenlapset avuksi sitävartenhan ne on luotu. HEH
      Odotuksen jännitystä.

• Anonyymi

Se on niin hyvä mielikuva, että oikein päässäni kehitän tarinaa nimeltään "Mies ja kissa".

Tavallaan olen vähän kade sinulle, mutta toisaalta tämä mystisyys kiehtoo. En tiedä Miehen olemusta, en liioin Kissan, silti mielikuva on selkeä.
        Kesätarina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niin hyvä mielikuva, että oikein päässäni kehitän tarinaa nimeltään "Mies ja kissa".

Tavallaan olen vähän kade sinulle, mutta toisaalta tämä mystisyys kiehtoo. En tiedä Miehen olemusta, en liioin Kissan, silti mielikuva on selkeä.
        Kesätarina.

Gallen- Kallelan maalaus Akka ja kissa on liikuttava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gallen- Kallelan maalaus Akka ja kissa on liikuttava.

Niin on. Mukavaa, että mainitsit.

• Anonyymi

Kissaihmiset on ihania!🩷🐈

• UUSI

Huomenta Korvesta@

Riippumatto, parasta mielelle ja keholle, maata siinä rentona ja ihastella kesän kauneutta ympärillä. Katsella sinistä taivasta ja kumpupilviä, kuunnellen veden ääniä kalojen polskiessa kaislikossa tai moottoriveneneiden jättämien laineiden lyödessä rantakiviin.
      Katsella koivujen latvuksien liikehdintää tuulen niitä heijatessa.

Olen ollut yön mökillä, illalla loikoilin riippumatossa pari tuntia auringonlaskua ihaillen. Kuumuus ei ole koskaan ollut ongelma mökilläni siitä pitää huolen komeat isot koivut ja lepät rannan tuntumassa.

Ostin eilen lepotuolin riippumaton viereen. Se oli niin hyvännäköinen siinä keinun kyljessä joten päätin ostaa vielä yhden samanlaisen tuolin lisää.
      Vanhat rottinkikalusteeni alkavat olla tiensä päässä. Istuimia tarvitaan sillä kuun lopulla saapuvat lapseni perheineen lomille ja Hollannista mieheni vanhin tytär.

Nyt aamukahvin keittoon ja pihalle sitä nauttimaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ai että lapsesi perheineen? Kovin on pieni se porukka, eikö riitä entiset tuolit.

• Anonyymi
        UUSI

Minul ei oo riippukeinuu, mut taloyhtiön kaunis ja rauhallinen pihamaa, siellä tuoli ja puutarha-pirttipöytä sekä uusi puutarhakeinu, kun entinen alkoi jo hajota alta. Pieni metsikkö, varjoisa grillikatos ja kukkia...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minul ei oo riippukeinuu, mut taloyhtiön kaunis ja rauhallinen pihamaa, siellä tuoli ja puutarha-pirttipöytä sekä uusi puutarhakeinu, kun entinen alkoi jo hajota alta. Pieni metsikkö, varjoisa grillikatos ja kukkia...

Tuohan on kiva kesätunnelma. En riippumatossa haluaisi selkää kipeyttää, Miksi joku haluaa pussissa maata?

• Anonyymi
        UUSI

Kuuluuko se koirakin perheeseen ja tarviiko oman tuolin?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on kiva kesätunnelma. En riippumatossa haluaisi selkää kipeyttää, Miksi joku haluaa pussissa maata?

Ostin tämän riippumaton matkamuistona Curacaosta. Matto on intiaanien käyttämä lepomatto.

Olen laittanut maton sisään kapean jämäkän patjan, joten makuuasento on miellyttävä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että lapsesi perheineen? Kovin on pieni se porukka, eikö riitä entiset tuolit.

Kymmenkunta yhteensä, Sain 60--vuotislahjaksi rottinkikalusteet, vain yksi tuoli on käytökelpoinen.

Pitäähän sitä välillä uusia vanhaa.

Niin ja on minulla kiva serkusrinki, tulevat mielellään mökilleni.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koira kuuluu perheenjäseniin ja häntä pidetään mielellään sylissä ; )

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai koira tarvitsee oman tuolin.
        Minulla koira istui mukana joulupöydässä!

Hyvin hillitysti odotti vuoroaan, että hänelle tarjotaan. Hiukan perunalootaa, paloiksi leikelty kinkkusiivu, hiukan lohta ja alatoopia... kun tyttö oli ne siististi nauttinut, suuntasi hän vielä kiinteän tuijotuksensa alatoopiin. "Lisääkö haluat? Olepa hyvä..."

• Anonyymi
        UUSI

Kymmenkunta yhteensä, Sain 60--vuotislahjaksi rottinkikalusteet, vain yksi tuoli on käytökelpoinen.

Pitäähän sitä välillä uusia vanhaa.

Niin ja on minulla kiva serkusrinki, tulevat mielellään mökilleni.

Outo laskutapa. sinullahan on kaksi poikaa ja vain toisella vaimo eikä lsstenlapsia= 3

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Outo laskutapa. sinullahan on kaksi poikaa ja vain toisella vaimo eikä lsstenlapsia= 3

3. tuoliako? Väärin laskettu ; ))

• Anonyymi
        UUSI

3. tuoliako? Väärin laskettu ; ))

Tuoleja on yleensä huusholleissa kymmeniä. Laskin vain lastesi perheet. koska niistä puhuit.Vai onko tullut niihin uusia jäseniä? Siis puolisoita tai lapsia?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuoleja on yleensä huusholleissa kymmeniä. Laskin vain lastesi perheet. koska niistä puhuit.Vai onko tullut niihin uusia jäseniä? Siis puolisoita tai lapsia?

Sìinäpä sinulle mietittävää ; ))

• Anonyymi
        UUSI

Koira kuuluu perheenjäseniin ja häntä pidetään mielellään sylissä ; )

Mielikuva tuosta .
        Häntä pidetään mielellään sylissä.
        Jos ihmiselläkin olisi niin pitkä häntä että ylettyisi syliin asti.

Kertokaapa miksi koirista, hevosista, muurahaisista, käärmeistä käytetään nimitystä hän?
        Aikoinaan koulussa opetettiin, että vain ihmisistä käytetään nimitystä hän,
        Ja muista elollisista ja elottomista nimitystä se.
        Kielioppi muuttuu ja ei ainakaan hyvään suuntaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuva tuosta .
        Häntä pidetään mielellään sylissä.
        Jos ihmiselläkin olisi niin pitkä häntä että ylettyisi syliin asti.

Kertokaapa miksi koirista, hevosista, muurahaisista, käärmeistä käytetään nimitystä hän?
        Aikoinaan koulussa opetettiin, että vain ihmisistä käytetään nimitystä hän,
        Ja muista elollisista ja elottomista nimitystä se.
        Kielioppi muuttuu ja ei ainakaan hyvään suuntaan.

Kieliopin mukaan eläin on "se". Mutta meille, joille eläin on tullut niin läheiseksi, että kokee vahvasti tämän persoonan, meille oma lemmikkimme sekä muut eläinystävämme ovat "hän".

Ei kieliopin mukaista, mutta hällä väliä. 🐕 🐎 🐈 🐷 🐔 🐇

• Anonyymi
      UUSI

Mielestäni nimeksi sopisi parhaiten "kaulakeinu".
      T. Bertil Perversson.

• Anonyymi
        UUSI

Hei Bertil,
        Avaisitko mitä tarkoitat "kaulakeinulla"?
        T. Arvi A.

• Anonyymi
      UUSI

Joku tulla ylempänä sanoi, että kissaihmiset ovat ihania.
      Onko täällä kissalikkoja?

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan on, mutta myös koiralikka.

Tänään taloyhtiömme uusin koira kävi ruohikolla nuuhkimassa nilkkojani, ilm. pentu vielä. 🐩

• Anonyymi
      UUSI

Olipa vauhtia ja vaarallisia tilanteita koko ketju täynnä! :D Niin sitä pitää. Keskustella.
      Arvoitukseksi vaan jäi, mistä toiset voisi kirjoittaa niin, ettei tulisi vastauksia EVVK sellaisilta, jotka täällä roikkuvat kuitenkin, vaikka mikään ei kiinnosta? Ollaan vaan niinkuin koira, vahditaan luuta, mutta ei anneta toisille.

• Anonyymi
      UUSI

Hohhoijaa,
      Ei yhtikäs oo haluja mattoonne.
      Keskustelut laihoja lohtuja eilisille erimielisyyksille,
      kaipaako joku nojatuolia?
      Riitaa ikävä(kö)?

• Anonyymi
        UUSI

Nojatuoli tai riippukeinu, kainuu valtaa kaiken. Muille ei sen mielestä aurino paista eikä vedi liplata. Suomessa on kuitenkin 3 miljoonaa mökkiä ja ol taloja saman verran , osa järvi ja merimaisemissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nojatuoli tai riippukeinu, kainuu valtaa kaiken. Muille ei sen mielestä aurino paista eikä vedi liplata. Suomessa on kuitenkin 3 miljoonaa mökkiä ja ol taloja saman verran , osa järvi ja merimaisemissa.

onko sinulla lukihäiriö?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Mieluummin omistan asunnon kuin mökin. Ok talo voi olla järven tai meren rannalla."

Et vastannut kysymykseeni.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajalle tiedoksi, palstalla saa kyllä kirjoittaa vaikka jokaiseen ketjuun, se ei ole kiellettyä säännöissä. Lue säännöt, jos et usko.

• Anonyymi
      UUSI

Nojatuoliin ei ollut kaikkien suotavaa kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3247
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1680
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1619
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      34
      1548
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1362
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1262
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      60
      1201
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1003
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      952
    Aihe