Hei, kissalleni määrättiin seronil lääke stressi oireiluun. Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä lääkkeestä, onko muiden kissoille ollut apua? Millä annostuksella? Ja koska unohdin kysyä eläinlääkäriltä niin saako tabletin murskata ja sekoittaa ruokaan, että lääkkeen anto olisi mieluista kissalle? Mihin aikaan päivästä lääke olisi hyvä antaa?
Vastaukset 4
- Anonyymi
En alkaisi syöttämään kissalla lääkettä stressiin. Arvatenkin kissasi on sisäkissa ja stressi johtuu siitä.
Totuttele pikku hiljaa kissasi ulkoilemaan joko valjaissa tai vapaana, niin kissasi stressi katoaa sen siliän tien.- Anonyymi
Ulkoilee kyllä sekä valjaissa, että tarhassa. On lajitoveri, aktivoidaan ja leikitetään paljon. On kokeiltu eri ruokavalioita ja feliwayta yms. keinoja ennen lääkitystä, mutta ei ole tepsinyt. Lääkitystä oon miettinyt pitkään ei ollut se eka vaihtoehto.. Kissa on vain luonteeltaan hyvin herkkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoilee kyllä sekä valjaissa, että tarhassa. On lajitoveri, aktivoidaan ja leikitetään paljon. On kokeiltu eri ruokavalioita ja feliwayta yms. keinoja ennen lääkitystä, mutta ei ole tepsinyt. Lääkitystä oon miettinyt pitkään ei ollut se eka vaihtoehto.. Kissa on vain luonteeltaan hyvin herkkä.
Itselläni on eritysiherkkä autistinen kissa ja nauttii vapaasta ulkoilusta. Joka ilta tulee tasan klo 18:00 sisälle ja on todella rauhallinen tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551