Tule mulle emännäksi ei ole puutetta rahasta eikä ruoasta. Asuntokin on ja hyvä.
Kukahan tulisi minulle emännäksi, on niin onnetonta yksin asua ja olla?
40
728
Vastaukset
- Anonyymi
Turha esittää minua. Turha yritys. Minulla on kaikki kunnossa
- Anonyymi
Otas lääkkeet.
- Anonyymi
Nyt turpa ki satana
- Anonyymi
Mullekin vois joku tulla emännäksi. T: M50+
- Anonyymi
Ruikuti ruikuti. Menkää haamut lavatansseihin sieltä ne teille mummat löytyy.
- Anonyymi
Tuolla myyntipuheella ei tule kukaan..Tuosta saa kuvan että oler ruikuttava vanhapoika joka ei ole saanut mitään aikaseksi, sellaiset jää aina ilman js niin jäät sinäkin. Nyrkki-Kyllikki on ainoa seuralaisesi.
- Anonyymi
Kertokaa poltatteko tupakkaa, käytättekö alkoholia harrastatteko uhkapelejä, käyttekö töissä, yms. Kukaan ei noin kehnoin esittelyin tule emännäksi.
- Anonyymi
Kaikkea muuta paitsi töitä.
- Anonyymi
Paljastan sitten lisää itsestäni kunhan näen ja kuulen millaisia leidejä olisi tarjolla.
- Anonyymi
Ei minkäänlaisia leidejä, sotanorsuja ja siiderivalaita korkeintaan
- Anonyymi
Olen nelikymppinen sinkku nainen, kaunis ja hyvätapainen mielestäni, työtä tekevä ja jopa ahkerakin, siisti, joten elämä mallillaan. Mistä tällaiselle "ronkelille" mies :)
- Anonyymi
Eipä taida noin kunnolliselle sopivaa miestä löytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida noin kunnolliselle sopivaa miestä löytyä.
On sellaisia miehiä montakin, mutta ne kun kelpaa hyvin muillekin.
Että pitäiskö tyttöjen nyt osoittaa solidaarisuutta ja hyväksyä taas haaremit? - Anonyymi
Kuhmon maatalousnäyttelystä.
- Anonyymi
Kysele Thaimaasta.saatat saada 4000 vastausta.
Sen oikean vain valitset.
Nämä Suomalaiset Otot ja Panot voivat väistyä.- Anonyymi
Niinhän sitä laulussakin sanotaan, ettei tarvitse olla kuningaslohi niin silti Pattayalta saa emännän kotopuoleen tuotua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä laulussakin sanotaan, ettei tarvitse olla kuningaslohi niin silti Pattayalta saa emännän kotopuoleen tuotua.
Jos et ollut köyhä sinne mennessä, niin ainakin palatessa.
- Anonyymi
Kerro että olet himo köyriä kyntter niin johan onnistuu. :D
- Anonyymi
Kuulostaa enemmän vanhalta ukolta joka tarttee pyykkimuijan tms. Ei onnistu noilla eväillä.
- Anonyymi
Kajaanissa kaikki ovat tulleet jostakin syystä sairaaksi ja tämä varmasti selittää miksi yhdessä ollaan koko elämä eikä vaihdeta puolisoa Kajaanissa.
- Anonyymi
Ihmiset ovat nykyään enemmän ja aikaisemmin sairaita mikä viittaa tähän ettei ole seksiä eikä lapsiakaan synny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ovat nykyään enemmän ja aikaisemmin sairaita mikä viittaa tähän ettei ole seksiä eikä lapsiakaan synny.
Ihmiset tarvitsevat enemmän tukihenkilön toisesta ihmisestä ei niinkään hauskanpitoa tai huvittelua tai muuta elinkeinoelämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset tarvitsevat enemmän tukihenkilön toisesta ihmisestä ei niinkään hauskanpitoa tai huvittelua tai muuta elinkeinoelämää.
Kannattaa jättää pois parisuhteet jos itse on terve kunnossa eikä rahahuolia ja juhliminen kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä olisi ajoissa saada joku vierelle mielenterveysongelmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä olisi ajoissa saada joku vierelle mielenterveysongelmissa.
Sairaita tämä ovat jos ei kumpikin ainakin toinen.
- Anonyymi
Kuka haluaa vielä toisen kajaanilaisen toisen kajaanilaisen tilalle.
- Anonyymi
Kysy tuliko se SANNA sinun morsiameksi kun se Joni-rakas on lähteny lätkimään 😁😁😁😁
- Anonyymi
Nämä asiat johtuvat aina henkilökohtaisiaista asioista miksi sinulle tai muille ei tulla puolisoksi.
- Anonyymi
Ura on naisille hemetin tärkeää ettei näiltä muuta saa kuin seksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ura on naisille hemetin tärkeää ettei näiltä muuta saa kuin seksiä
Naisen ura on siellä jalkojen välissä. Vähesen kun sitä kilitorista kutittaa niin saa seksiä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen ura on siellä jalkojen välissä. Vähesen kun sitä kilitorista kutittaa niin saa seksiä!!!
Ei se ihan noinkaan ole. Ensin pitää löytyä sellainen mies johon rakastuu, vasta sitten kaikki muu. Ei pelkkää emännyyttä koskaan! Ahdistaa jo pelkkä ajatuskin pelkästä emännyydestä!
- Anonyymi
Voisin kyllä alkaa emännäksi maanviljelijälle, vain siellä on oikeita emäntiä.
- Anonyymi
thaimaa ja philippiinit, kaikki saman näköisiä peruna nenä ja mustat hiukset,
miesmäiset jalat, kapeahko lantio, pituus n.147-160 cm max..
haluavat paljon rahaa ja tuovat sukunsa mukanaan jos suomeen, visa vinkua pitää
sama afrikkalaisilla , ennen tuloa aletaan "your visa ready good?" - Anonyymi
Kukaan ei kukaan halua tietää ihmisistä jotka eivät nauti elämästä ruoasta.
- Anonyymi
Mitä muuta jää jäljelle seksikö
- Anonyymi
Ei ole halua olla pelkkä emäntä. Haluan parisuhteen ja yhteisen elämän tummatukkaisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Miehen pankkikortin sinä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen pankkikortin sinä haluat.
Minä etsin sellaista vaimoa, jolla olisi vähintään 300 ha hakkaamatonta tukkimetsää ja pullea pankkitili ja saisi olla vielä täysijärkinenkin.
- Anonyymi
Kysy Kompan vesseltä, saisit sinähi setämies kunnon kyydit!!
Näkisit varmasti miten silimät pyöris kuin pajatsossa 🤪🫂😍- Anonyymi
Vesse kyseli luitikujalla tänään että joko voisi tulla ja aloittaa, ne viikset kyllä puuttui mutta kaikkea muuta gyntherimäistä jurmuutettavaa kuulema löytyy. 🫠
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959