Täällä koirat haukkuu. Onnex tulokset puhuu puolest. Hyvä Orpon hallitus 👺
https://www.hs.fi/talous/art-2000011292938.html
Hyvä heinonen - kyllä se velka pieneen
6
370
Vastaukset
- Anonyymi
Gylä lähtee. ! Verot alas ja velka. Taitaa peruna tehdä osan lopel vähä tyhmiksi.
- Anonyymi
Köyhät ja keskituloiset lopettaneet kuluttamisen, joko rahat loppu tai varaudutaan työpaikkojen menetykseen. Asuntokauppa ei käy, palvelut ei myy. Paitsi luxus, rikkaille on annettu enemmän rahaa työnnettäväksi Louis Vuittonille.
Orpon ja Purran hallitus tuhoaa tämän maan, repii ja rikkoo. Putin myhäilee tyytyväisenä, ei ole tälle maalle kohta puolustajia. - Anonyymi
Sammaa kattelin. Tais vaan elämäänsä pettynyt ja potkut saanut pahaa oloaan purkaa ?
- Anonyymi
Lähtökohtana ovat liian suuret julkisen talouden menot jotka ovat Suomessa 57% suhteessa BKT:hen !
Sveitsin luku on 32% ja Yhdysvaltojen luku on 36%
Kun julkisen talouden menot ovat liian suuret niin verotus on korkeata ja talouskasvu on olematonta sekä varallisuustasot ovat matalat ! Kuten Suomessa on !
Lopputuloksena Suomi on velkaantunut ulkomaille !
Julkinen velka on nyt noin 230 miljardia Euroa ! Velka kasvaa vuosittain !
Tässä ovat tärkeimmät asiat/kohdat Suomen julkisesta taloudesta !
Olkaa hyvä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtana ovat liian suuret julkisen talouden menot jotka ovat Suomessa 57% suhteessa BKT:hen !
Sveitsin luku on 32% ja Yhdysvaltojen luku on 36%
Kun julkisen talouden menot ovat liian suuret niin verotus on korkeata ja talouskasvu on olematonta sekä varallisuustasot ovat matalat ! Kuten Suomessa on !
Lopputuloksena Suomi on velkaantunut ulkomaille !
Julkinen velka on nyt noin 230 miljardia Euroa ! Velka kasvaa vuosittain !
Tässä ovat tärkeimmät asiat/kohdat Suomen julkisesta taloudesta !
Olkaa hyvä !Höpö höpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466