Eli oon 12v tyttö, meen kesäloman jälkeen kutoselle, ja haluisin rintsikat. Mun kuppi koko on 70AA jos mittainen äsken oikein. Mul on kyl sellaiset harjoitus liivit mut en uskalla pyytää oikeita, kun pelottaa et äiti sanoo että ei mulla oo mitään rintoja etten tarvii. Ja ei myöskään olla yhtään läheisiä ja tapellaan aika usein että en usko että haluis mun kanssa ees lähtee sovittamaan mitään liivejä. Ollaan iskän kanssa aika läheisiä mutta en uskalla sanoo sille!!! Vai pitäiskö vaan ostaa ite? Paljonko maksaa about??? En oo oikeen koskaan pyytäny mitään rahaa mun vanhemmilta vaan oon saanut kotitöiden tekemisestä rahaa joten olis varmaan outoa jos yht äkkiä pyytäisin niiltä rahaa. Ja mistä voi ostaa halpoja liivejä? Pliis auttakaa!!! Kiitti jos vastaatte
Miten pyytää äidiltä rintsikat???
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720