Olisiko jotain hyviä vinkkejä, miten voisi löytää jokseenkin ikäisensä, kunnollisen miehen viidenkympin rajapyykin jälkeen? Vai onko jo kaikki toivo menetetty? Sen olen kyllä huomannut, että vapaana ei montaa ole, varsinkaan jos ei halua jotain alkkista tms. Ja sitten olisi kuitenkin myös ne yhteensopivuuskysymykset... Jos täällä on joku mies, joka on löytänyt toisesta miehestä elämänkumppanin vielä viidenkympin jälkeen, ilman että on joku porho, niin voisiko kertoa vinkkejä?
MIstä mies 50 jälkeen?
12
998
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 50+ ja edelleen odotan sen oikean tulevan hakemaan minua kotoa.
- Anonyymi
Alkuperäisen viestin kirjoittajana totean, että minä en ole odottanut kotona, vaan mielestäni yrittänyt kaiken, enkä enää tiedä, mitä voisi yrittää. Olen yrittänyt aikanani myös baareista ja discoista, ja niistä löytyi vain hetken helpotusta, ja nykyään ei kannata mennä, sillä siellä on lähinnä vain nuoria, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita, tai ikäisiäni, jotka ovat jo varattuja, ja/tai joilla on alkoholiongelma tms.
- Anonyymi
Varmaan sosiaalinen media sanoisin, eli deittisivut sun muut. Ole oma ittes ja avoimesti, siinä varmaan paras mahdollisuus tutustua ja löytää itselle sopiva henkilö. Varsinkin nyt jos ei avoimesti johonki halua lähteä.
- Anonyymi
Toistaiseksi somessa on ollut vain feikkejä ja panokaveria hakevia.
Haluan rakkautta 😀
- Anonyymi
Parasta katsella kaveripiiriä ja lähiympäristöään, siellä voi olla ihan lähelläkin sopiva. Usein haahuillaan kauas, mutta se lähinaapuri voi olla juuri sopiva, ja tuttu muutenkin. Tuttavuutta vain tekemään, kyllä ne ajatukset tulevat selville ajan kuluessa. Yhteiset harrastukset ja muut tekemiset antavat mahdollisuuden vaikka mihin.
- Anonyymi
Kaveripiirin kiinnostavat tuppaavat olemaan varattuja ja lähiympäristön potentiaali taas on jossain Kalliossa aika eri kuin vaikkapa Konalassa.
Nimim. uusi ketjussa
- Anonyymi
Kannattaa tutustua naisiin.
- Anonyymi
Ilman muuta. Suomessahan ei ole yhtään vastentahtoista incel sinkku heteromiestä.
- Anonyymi
En ymmärrä, miksei ylläpito puutu tähän trollivastaukseen. Tämän pitäisi olla homoille tarkoitettu palsta, eikä henkilö, joka suosittelee homomiehelle naista, ole täällä muutga kuin trollaamassa ja loukkaamassa. Haluaako Suomi 24 ylipäänsä tarjota palstaa homoille?
- Anonyymi
Ihan persoonasta kiinni. Kliseehomoilla aina nuo ikäjutut, että elämä loppuu 30-vuotiaana. Itsellä koskaan ollut ongelmia löytää miestä, mutta en olekaan mikään autistinen harmaavarpunen. T. Mies 50+
- Anonyymi
Se viisikymppinen voi laittaa disco boy rullalle, ja laittaa nauttimaan seksistä. Sitä usein nuoret ovat juuri vailla, reilua käyttöä ja alistamista.
- Anonyymi00019
Minäkin toivoisin löytäväni juuri sellaisen. Missä te olette?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve703543Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1412418Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572309Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094