MIstä mies 50 jälkeen?

Anonyymi-ap

Olisiko jotain hyviä vinkkejä, miten voisi löytää jokseenkin ikäisensä, kunnollisen miehen viidenkympin rajapyykin jälkeen? Vai onko jo kaikki toivo menetetty? Sen olen kyllä huomannut, että vapaana ei montaa ole, varsinkaan jos ei halua jotain alkkista tms. Ja sitten olisi kuitenkin myös ne yhteensopivuuskysymykset... Jos täällä on joku mies, joka on löytänyt toisesta miehestä elämänkumppanin vielä viidenkympin jälkeen, ilman että on joku porho, niin voisiko kertoa vinkkejä?

11

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen 50+ ja edelleen odotan sen oikean tulevan hakemaan minua kotoa.

• Anonyymi

Alkuperäisen viestin kirjoittajana totean, että minä en ole odottanut kotona, vaan mielestäni yrittänyt kaiken, enkä enää tiedä, mitä voisi yrittää. Olen yrittänyt aikanani myös baareista ja discoista, ja niistä löytyi vain hetken helpotusta, ja nykyään ei kannata mennä, sillä siellä on lähinnä vain nuoria, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita, tai ikäisiäni, jotka ovat jo varattuja, ja/tai joilla on alkoholiongelma tms.

• Anonyymi

Varmaan sosiaalinen media sanoisin, eli deittisivut sun muut. Ole oma ittes ja avoimesti, siinä varmaan paras mahdollisuus tutustua ja löytää itselle sopiva henkilö. Varsinkin nyt jos ei avoimesti johonki halua lähteä.

• Anonyymi

Toistaiseksi somessa on ollut vain feikkejä ja panokaveria hakevia.
        Haluan rakkautta 😀

• Anonyymi

Parasta katsella kaveripiiriä ja lähiympäristöään, siellä voi olla ihan lähelläkin sopiva. Usein haahuillaan kauas, mutta se lähinaapuri voi olla juuri sopiva, ja tuttu muutenkin. Tuttavuutta vain tekemään, kyllä ne ajatukset tulevat selville ajan kuluessa. Yhteiset harrastukset ja muut tekemiset antavat mahdollisuuden vaikka mihin.

• Anonyymi

Kaveripiirin kiinnostavat tuppaavat olemaan varattuja ja lähiympäristön potentiaali taas on jossain Kalliossa aika eri kuin vaikkapa Konalassa.

Nimim. uusi ketjussa

• Anonyymi

Kannattaa tutustua naisiin.

• Anonyymi

Ilman muuta. Suomessahan ei ole yhtään vastentahtoista incel sinkku heteromiestä.

• Anonyymi

En ymmärrä, miksei ylläpito puutu tähän trollivastaukseen. Tämän pitäisi olla homoille tarkoitettu palsta, eikä henkilö, joka suosittelee homomiehelle naista, ole täällä muutga kuin trollaamassa ja loukkaamassa. Haluaako Suomi 24 ylipäänsä tarjota palstaa homoille?

• Anonyymi

Ihan persoonasta kiinni. Kliseehomoilla aina nuo ikäjutut, että elämä loppuu 30-vuotiaana. Itsellä koskaan ollut ongelmia löytää miestä, mutta en olekaan mikään autistinen harmaavarpunen. T. Mies 50+

• Anonyymi

Se viisikymppinen voi laittaa disco boy rullalle, ja laittaa nauttimaan seksistä. Sitä usein nuoret ovat juuri vailla, reilua käyttöä ja alistamista.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      124
      1670
    2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1446
    3. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
      Maailman menoa
      240
      1405
    4. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      245
      1236
    5. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      12
      1077
    6. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      51
      802
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      56
      731
    8. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      15
      686
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      39
      653
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      648
    Aihe