Mielestäni on kummallista että naisystäväni (40) saunoo isänsä (68) kanssa. Saunassa on myös naisystäväni sisko (50). Molemmat asettuu aina lauteille haarat levällään että näkymä on suora kun me miehet tulemme.
No kerran tähän kaikkeen tuli selitys kun ukko oli lipsuttelemassa tytärtään. Järkytyin aluksi ja olin poistumassa mutta minulle kerrottiin että tämä on talon tapa. Isukki nuollut tyttäret jo kun he olivat 12.
Ei auttanut kuin alkaa nuolla kälyä, appiukko alkoi sillä välin naida kihlattuani. Välillä vaihdettiin pareja
Appiukko ja tytär
9
9106
Vastaukset
- Anonyymi00002
Sama homma, tosin mökillä ja vaimoni ja hänen velipoika ja äiti...
- Anonyymi00003
Onko sinusta normaalia että mieheni 40 ja hänen sisko 35 saunoo yhdessä? Sisko ei häpeile esitellä ja mieheni katselee välillä puolikovana. Heidän isä ja äiti käy myös samassa saunassa
- Anonyymi00005
Meillä sisko ja minä saunotaan yhdessä vaikka ollaan +30. Sisko istuu usein lettu levällään ja itse esittelen mailaa. Ei kosketa mutta nautitaan
- Anonyymi00004
Olis kyllä ihana päästä mukaan "saunomaan"
- Anonyymi00006
Oltiin n. 26v nuori aviopari kun itselle myös aikoinaan paljastui mökillä vaimoni ja jo edesmenneen appiukon intiimi suhde. Olivat olleet jo jonkin aikaa saunaa lämmittämässä ja ajattelin, että tarvitsevat apua. Oli jo hämärä elokuun lopun lämmin loppuilta ja kun pääsin saunan lähelle huomasin ikkunan läpi kuinka appiukko pani vaimoani reilusti takaa. Näky salpasi hengityksen, mutta oli myös todella kiimainen.
Eli en paljastanut itseäni vaan kun tiesin asiasta, niin osasin vakoilla vaimoani ja appiukkoa ja kun vaimo lähti auttamaan isäänsä lähdin usein tirkistelemään tapahtumia perässä. - Anonyymi00011
Mitä kummallista siinä on taitaa olla ihan normaalia niissä paremmissa piireissä joissa nasseja kasvatetaan kenties pakonsanelemana
- Anonyymi00013
itse saunoin siskonikanssa uutenavuotena olemme 34 ja 31 v. Kyll se keppi sujahti pystyyn ;)
- Anonyymi00014
Minä saunon vaimoni ja hänen äitinsä kanssa ja nuolen äidin ennen saunaa, maistuu paremmalta kuin saippuoitu
Me lapualla naidaan ensin suvun miehet ja sitten muut miehet
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722301- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig231978Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10847- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786