Mielestäni on kummallista että naisystäväni (40) saunoo isänsä (68) kanssa. Saunassa on myös naisystäväni sisko (50). Molemmat asettuu aina lauteille haarat levällään että näkymä on suora kun me miehet tulemme.
No kerran tähän kaikkeen tuli selitys kun ukko oli lipsuttelemassa tytärtään. Järkytyin aluksi ja olin poistumassa mutta minulle kerrottiin että tämä on talon tapa. Isukki nuollut tyttäret jo kun he olivat 12.
Ei auttanut kuin alkaa nuolla kälyä, appiukko alkoi sillä välin naida kihlattuani. Välillä vaihdettiin pareja
Appiukko ja tytär
Anonyymi-ap
1
1849
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353821
- 453410
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082346
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799