Appiukko ja tytär

Anonyymi-ap

Mielestäni on kummallista että naisystäväni (40) saunoo isänsä (68) kanssa. Saunassa on myös naisystäväni sisko (50). Molemmat asettuu aina lauteille haarat levällään että näkymä on suora kun me miehet tulemme.
No kerran tähän kaikkeen tuli selitys kun ukko oli lipsuttelemassa tytärtään. Järkytyin aluksi ja olin poistumassa mutta minulle kerrottiin että tämä on talon tapa. Isukki nuollut tyttäret jo kun he olivat 12.
Ei auttanut kuin alkaa nuolla kälyä, appiukko alkoi sillä välin naida kihlattuani. Välillä vaihdettiin pareja

10

10181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sama homma, tosin mökillä ja vaimoni ja hänen velipoika ja äiti...

• Anonyymi00003

Onko sinusta normaalia että mieheni 40 ja hänen sisko 35 saunoo yhdessä? Sisko ei häpeile esitellä ja mieheni katselee välillä puolikovana. Heidän isä ja äiti käy myös samassa saunassa

• Anonyymi00005

Meillä sisko ja minä saunotaan yhdessä vaikka ollaan +30. Sisko istuu usein lettu levällään ja itse esittelen mailaa. Ei kosketa mutta nautitaan

• Anonyymi00004

Olis kyllä ihana päästä mukaan "saunomaan"

• Anonyymi00006

Oltiin n. 26v nuori aviopari kun itselle myös aikoinaan paljastui mökillä vaimoni ja jo edesmenneen appiukon intiimi suhde. Olivat olleet jo jonkin aikaa saunaa lämmittämässä ja ajattelin, että tarvitsevat apua. Oli jo hämärä elokuun lopun lämmin loppuilta ja kun pääsin saunan lähelle huomasin ikkunan läpi kuinka appiukko pani vaimoani reilusti takaa. Näky salpasi hengityksen, mutta oli myös todella kiimainen.
      Eli en paljastanut itseäni vaan kun tiesin asiasta, niin osasin vakoilla vaimoani ja appiukkoa ja kun vaimo lähti auttamaan isäänsä lähdin usein tirkistelemään tapahtumia perässä.

• Anonyymi00011

Mitä kummallista siinä on taitaa olla ihan normaalia niissä paremmissa piireissä joissa nasseja kasvatetaan kenties pakonsanelemana

• Anonyymi00013

itse saunoin siskonikanssa uutenavuotena olemme 34 ja 31 v. Kyll se keppi sujahti pystyyn ;)

• Anonyymi00014

Minä saunon vaimoni ja hänen äitinsä kanssa ja nuolen äidin ennen saunaa, maistuu paremmalta kuin saippuoitu

• Me lapualla naidaan ensin suvun miehet ja sitten muut miehet

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      45
      4256
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4062
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3168
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      18
      3112
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3024
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2765
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2483
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      125
      2162
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      47
      2062
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24