Appiukko ja tytär

Anonyymi-ap

Mielestäni on kummallista että naisystäväni (40) saunoo isänsä (68) kanssa. Saunassa on myös naisystäväni sisko (50). Molemmat asettuu aina lauteille haarat levällään että näkymä on suora kun me miehet tulemme.
No kerran tähän kaikkeen tuli selitys kun ukko oli lipsuttelemassa tytärtään. Järkytyin aluksi ja olin poistumassa mutta minulle kerrottiin että tämä on talon tapa. Isukki nuollut tyttäret jo kun he olivat 12.
Ei auttanut kuin alkaa nuolla kälyä, appiukko alkoi sillä välin naida kihlattuani. Välillä vaihdettiin pareja

9

9116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sama homma, tosin mökillä ja vaimoni ja hänen velipoika ja äiti...

• Anonyymi00003

Onko sinusta normaalia että mieheni 40 ja hänen sisko 35 saunoo yhdessä? Sisko ei häpeile esitellä ja mieheni katselee välillä puolikovana. Heidän isä ja äiti käy myös samassa saunassa

• Anonyymi00005

Meillä sisko ja minä saunotaan yhdessä vaikka ollaan +30. Sisko istuu usein lettu levällään ja itse esittelen mailaa. Ei kosketa mutta nautitaan

• Anonyymi00004

Olis kyllä ihana päästä mukaan "saunomaan"

• Anonyymi00006

Oltiin n. 26v nuori aviopari kun itselle myös aikoinaan paljastui mökillä vaimoni ja jo edesmenneen appiukon intiimi suhde. Olivat olleet jo jonkin aikaa saunaa lämmittämässä ja ajattelin, että tarvitsevat apua. Oli jo hämärä elokuun lopun lämmin loppuilta ja kun pääsin saunan lähelle huomasin ikkunan läpi kuinka appiukko pani vaimoani reilusti takaa. Näky salpasi hengityksen, mutta oli myös todella kiimainen.
      Eli en paljastanut itseäni vaan kun tiesin asiasta, niin osasin vakoilla vaimoani ja appiukkoa ja kun vaimo lähti auttamaan isäänsä lähdin usein tirkistelemään tapahtumia perässä.

• Anonyymi00011

Mitä kummallista siinä on taitaa olla ihan normaalia niissä paremmissa piireissä joissa nasseja kasvatetaan kenties pakonsanelemana

• Anonyymi00013

itse saunoin siskonikanssa uutenavuotena olemme 34 ja 31 v. Kyll se keppi sujahti pystyyn ;)

• Anonyymi00014

Minä saunon vaimoni ja hänen äitinsä kanssa ja nuolen äidin ennen saunaa, maistuu paremmalta kuin saippuoitu

• Me lapualla naidaan ensin suvun miehet ja sitten muut miehet

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      17
      2573
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      92
      2445
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1344
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1228
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      89
      1221
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      279
      1141
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      17
      971
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      949
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      937
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      54
      840
    Aihe