Juhlissa sotkeutunut kokolattiamatto pitäisi pestä. Maton myyjällä ei tähän ollut ihme kyllä antaa minkäänlaisia vinkkejä. He kuulemma vaan myyvät niitä eivätkä pese. Aika omituista..,
Matossa on kuivahtaneita punaviini ja kahvilikööritahroja.
Oma strategia on seuraava: teen keskivahvan seoksen mäntysuopaa jota kaadan ämpäristä tahroille. Käytän karkeahkoa harjaa jolla pyrin töpöttämäön aineen kunnolla tahrakohtiin. Jätän maton kohtuu märäksi mutta en nyt varsinaisesti uita sitä. Annan vaikuttaa vuorokauden jonka jälkeen käsittely Kärcherin mattoimurilla ja heidän omalla aineella.
Miltä kuulostaa? Kärscherin oma laite ei tee pinttyneille tahroille mitään mutta ehkä pitkällä liotuksella Mäntysuopaa saisin maton pelastettua.
Mielellään kuulisin mielipiteitä käytettävistä aineista, vaikutusajoista ja ylipäätään onko suunnitelma hyvä. Kiitos etukäteen.
Sotkuisen kokolattiamaton pesu
Anonyymi-ap
1
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kuivapesuaine. Suihkitaan, harjataan ja imuroidaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001