Fazer panostaa Suomeen

Anonyymi-ap

Lahti näyttää saaneen ison potin, Fazerin kotimaisen suklaatehtaan. (ei linkkiä)
Niillä on Fazerilla pomonakin aito kreivi. Hienoa että suomalainen yrityskin investoi kotimaahan.

25

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nyt umpi kateellisia vasikoita ketuttaa.

    • Anonyymi

      On muuten kreivillä hyvät liksat. 2017 saanut liksaa yli kuusi miljoonaa € ja maksanut veroja yli kolme miljoonaa €.
      Saman verran kuin 500 töissä ollutta duunaria!

    • Anonyymi

      Valtio tukee Fazerin paskamahoja kymmenillä miljoonilla eurolla, vaikka euroakaan eivät tarvitsisi.

    • Anonyymi

      Fazer on pidemmän aikaa pienentänyt suklaalevyjen ja konvehtien painoa mutta hinta on vain noussut eli boikottiin koko pulju!

      • Anonyymi

        Ahneita juutalaismulkkuja. Boikotissa ovat.


    • Anonyymi

      NIIN SAI JA LAPEENRANNAN TEHDAS LOPETETAAN LAHDEN TEHTAAN AVAJAIS PÄIVÄNÄ.PSMENOSSA TAAS SUURI KUSETUS.NO TULIHAN
      VUOSI LISÄÄ 2025 SULKE.ISEEN

    • Anonyymi

      Lahti on hieno paikka teollisuudelle. Paikallisjuna Helsinkiin alle tunti, vantaalle reilu puoli tuntia. Raaka-aineet satamista puolta halvemmalla kuin esim. Jyväskylään.
      Työssäkäyntialueena soveltuu hyvin päääkaupunkiseudulla asuville.

      • Anonyymi

        Lahti on Suomen pahin huume kaupunki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti on Suomen pahin huume kaupunki

        Heti Jyväkylän jälkeen.


    • Anonyymi

      Fazer kuitenkin tekee vain suklaata. Ainakin toistaiseksi.

    • Anonyymi

      Hyvää pullaakin tekevät ja mainioita keksejä. Leivätkin ihan syötäviä. Vai on niillä oikea kreivi johtajana! Yleensähän suomalaisissa yrityksissä on riittänyt yo-merkonomi tai muuten reipas poika.

    • Anonyymi

      Onhan Fazerilla leipomonurkkaus Prisman nurkassa Jyväskylässä.

      • Anonyymi00022

        Jännää ihanko totta


    • Anonyymi00019

      Kävin just suklaat viäntämässä ja jäi rantu kiärepaperiin....

      • Anonyymi00020

        Sitä sinä väännät mitä syöt!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Sitä sinä väännät mitä syöt!

        Sinähän sen tiedät suffelin popsija


    • Anonyymi00024

      Kyllä suomalaisen suklaatehtaan tuotteet menevät norjalaisen asvalttifirman suklaiden edelle.

    • Anonyymi00025

      aika kaukana ovat fazerilaiset ns suklaat oikeasta suklaasta, niiden koostumuksessa on voirasvaa, maitojauhetta, sokeria jne jne...oikeassa suklaassa on enemmistö kaakaojauhetta ja kaakaovoita, ei siis lainkaan eläintuotteita...

      • Anonyymi00026

        No mistäs se maitojauhe on peräisin? Taivaastako?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        No mistäs se maitojauhe on peräisin? Taivaastako?

        luehan uudestaan tuo kirjoitus ...


    • Anonyymi00028

      Maitosuklaa on ainoa oikea suklaa ja siinä on maitojauhetta. Pelkkä kaakaovoi, kaakaomassa 60-80% ja lesitiini, sopii esim asvaltin täyteaineeksi.
      Suklaatehtaat Suomessa tekevät sellaista suklaata mitä kansa haluaa. Toki esim. Lindt tekee pelkkää väkevää kaakaomassaa, joka ei sovi suomalaiseen makuun.
      Makunsa kullakin, sanoi kissakin...

      • Anonyymi00031

        Sveitsin ja Belgian laadukkaat täyteläiset oikeat suklaat eivät sisällä laktoosimaitojauhetta, voiöljyä eivätkä herajauhetta kuten useimmat suomalaiset ns suklaan kaltaiset tuotteet, vain muutamia vegaanisia suklaita on tarjolla kotimaisilla valmistajilla...taitaa olla hintakysymys, halvemmalla saa tuotettua kun laittaa voivuoren suklaaseen


    • Anonyymi00029

      Mitä tummempi suklaa, sitä enemmän erittäin myrkyllistä Kadmiumia.

    • Anonyymi00030

      EU:n turvaraja on 0,08mg Kadmiumia per 100g 70-prosenttista tummaa. Usein pitoisuus on suurempikin johtuen viljelymaaperästä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe