Vai mitä kaivelevat.
Joko saadaan ABClle latauspaikat?
8
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnansivuilta löytyy viranhaltijan päätös :
Mäntytien ja Saukontien risteysalueen hulevesien poisto toimii
tällä hetkellä huonosti. Risteysalueen hulevedet kootaan
risteyksen reunassa olevaan kivipesäkaivoon. Kaivon kapasiteetti
ei riitä poistamaan vesiä tarpeeksi nopeasti, vaan vesi jää pitkäksi
aikaa seisomaan risteysalueelle.
Tämän johdosta Ristijärven kunnan tekninen toimi tilasi
suunnitelman Ramboll Finland Oy:ltä vedenpoiston
parantamiseksi.
Lisäksi ELY-Keskukselta on hankittu työlupa, koska toimitaan
tiealueella.
Rakennustyö kilpailutettiin suunnitelman perusteella ja
tarjouspyyntö lähetettiin yhdeksälle (9) toimijalle.
Määräaikaan mennessä tarjouspyyntöön vastasi kaksi (2)
toimijaa, Pyykkönen Yhtiöt Oy ja Kainuun Konetyö Oy.
Päätös Ristijärven kunnan tekninen toimi valitsee rakentamisen
toteuttajaksi Kainuun Konetyö Oy:n hintaan 8 898 € (alv 0%).
Valinnan perusteena käytettiin halvinta hintaa. - Anonyymi
Olisioa tiennyt tuon niin olisin tehnyt halvan tarjouksen ja pistänyt parikymmentä työtöntä lapion varteen. Liian paljon ristijårveläisiäkin työnvieroksujia.
- Anonyymi
Niin tai mä oisin tehny ite 5 000 eurolla. Viikon homma mun kaivurilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnallishommissa kaikki tehään kalleimman mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on siinä muutakin hommaa ku yks kaivinkonekuski. Tarvitaan kuorma-autoa, lapiomiestä ja on siinä hyvä olla yks valkokypäräinenkin.
- Anonyymi
Jo oon minä kymmnisen vuotta ihmetelly, että eikö ne saa sitä hetettä kuivatettua siinnä risteyksessä.
- Anonyymi
Oispa sähkömopolle latauspaikka.
- Anonyymi
Kauan on kestänyt suunnittelu kunnantalolla, liian nopeilla päätöksillä saattaa työt loppua ja joutuu työttömäksi.
Siinä lähellä on keskustaa kohti ajellessa liikenteenjakaja monttuineen, minä vuonna siinä olevat kuopat silotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872