Onkos jengi jo pelaillut tätä? Miltäs vaikuttaa?
Ite oon jonku verran tahkonnut ja ärsyttää suunnattomasti toi Jinpachi..arghs, miks sen pitää aina olla "vikavihollinen"!!! Oisko jotain vinkkejä sen voittamiseks? Oon parilla hahmolla sen voittanut, mut..taidan olla aikaa surkee peluri! :D Mut niin, olisko mitään vinkkejä Jinpachin voittamiseen?
Tekken 5 (Jinpachi..)
114
19519
Vastaukset
- hah!
itse voitan aina kun teen pelkkiä komboja.
- mä vaan
En kyllä tiiä mitään vinkkejä, mut xiaoyu,anna ja paul sekä roger Jr. on aika hyvii sitä vastaan. voiko saada uusii tyyppei, vaikka vetäis story modee samalla tyypil monesti läpi?
- Kisulit rulaa!!!!!!!!!!!!!
En tiedä mitä nykyään mutta aijemmin se on onnistunut.Ette tiedäkään kuinka onnekkaita olette koska onhan tekken kruunamaton kuninkaallinen ja hiomatontimantti lajissaan!
Huokaus!! olette hyvin onnekkaita!Niiiiisk! täytynee lopetella ennen kuin rupean pillitämään!!!!!!
- miika
voi! lyön koko ajan ja sit ko se jinpachi iskee mua mä alan tekemään erikois iskuja
- kihuli
kuka on paras tekken tyyppi !?
- tekken 5 fani
kihuli kirjoitti:
mun mielest christie mä oon sillä tosi hyvä
mä en oo hävinny sillä kertaakaan
lili, ling ja panda on kans hyviä
ps.mä oon tyttö - taukki555
kihuli kirjoitti:
marshall law
- Tekken 5 DR fani
taukki555 kirjoitti:
marshall law
Anna Williams
Lili Rocheford
Ling Xiaoyu
on parhaat hahmot. - joku tekkenin pelaaja
kihuli kirjoitti:
mun mielest ehk. raven law roger jr. jack-5 (harvoin) yoshimitsu jin / devil jin
- j44 n11
joku tekkenin pelaaja kirjoitti:
mun mielest ehk. raven law roger jr. jack-5 (harvoin) yoshimitsu jin / devil jin
feng,jack 5,kazuya,cristie ja lee.
- Ari luhta
kihuli kirjoitti:
se laaser tyyppi
- UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
joku tekkenin pelaaja kirjoitti:
Asuka
- Timi Casimir Kautto
j44 n11 kirjoitti:
feng,jack 5,kazuya,cristie ja lee.
Kazuya,Jin,Asuka ja Devil Jin
- Lady GaGa The Fame
tekken 5 fani kirjoitti:
mun mielest christie mä oon sillä tosi hyvä
mä en oo hävinny sillä kertaakaan
lili, ling ja panda on kans hyviä
ps.mä oon tyttöse Christie on tosi hyvä ukko voitan sil ain ku rämpytän Ympyrää ja ÄXÄÄ vuorotellen älyttämän nopeesti!!:DD
PS: oon mäki tyttö!:-) - Tekken peluri
kihuli kirjoitti:
Ehdottomasti Devil Jin :D
- zjani
pysyttele lähellä ja tee ala iskuja
- killeri**
Kiitti kaikille vinkeistä..jos vähän paremmalla onnella. :)
- mä vaan
killeri** kirjoitti:
Kiitti kaikille vinkeistä..jos vähän paremmalla onnella. :)
Oon kuullu et jinpachin saa, ku on vetäny story moden kaikil tyypeil läpi... onko se totta? oon vetäny pelin läpi jo näillä ukoilla: paul, nina, xiaoyu, jin, heihachi, kazuya, lee, steve, marduk, mokujin, jack-5, roger jr., anna, asuka, bruce, baek, devil jin, ganryu, raven, wang, panda, kuma, law ja hwoarang. jotenka enää 7 tyypil läpi! jos eddy lasketaan mukaan niin 8... miten siis saa jinpachin ja eddyn? Kiitos kovasti vastanneille, asiasta tietäville ja tietämättömille!!!
- mä vaan
mä vaan kirjoitti:
Oon kuullu et jinpachin saa, ku on vetäny story moden kaikil tyypeil läpi... onko se totta? oon vetäny pelin läpi jo näillä ukoilla: paul, nina, xiaoyu, jin, heihachi, kazuya, lee, steve, marduk, mokujin, jack-5, roger jr., anna, asuka, bruce, baek, devil jin, ganryu, raven, wang, panda, kuma, law ja hwoarang. jotenka enää 7 tyypil läpi! jos eddy lasketaan mukaan niin 8... miten siis saa jinpachin ja eddyn? Kiitos kovasti vastanneille, asiasta tietäville ja tietämättömille!!!
hei zekatkaa tää sivu: www.cheatplanet.com/ps2cheats/tekken_5.htm
sit selatkaa vähä alas päin... Unlocking Eddy Gordo. siin kerrotaan, et sen voi ostaa, mut onko tietoo mistä sen saa ostettuu? Kiitos vastanneille! - mä vaan
mä vaan kirjoitti:
sit selatkaa vähä alas päin... Unlocking Eddy Gordo. siin kerrotaan, et sen voi ostaa, mut onko tietoo mistä sen saa ostettuu? Kiitos vastanneille!eips ennää mittöö eddystä, mutta miten sen jinpachin sais... : D
- mä vaan
mä vaan kirjoitti:
eips ennää mittöö eddystä, mutta miten sen jinpachin sais... : D
nii miten sen eddyn saikaa mun kikka ei toiminu? :DDDDD
- jermu xcz
mä vaan kirjoitti:
sit selatkaa vähä alas päin... Unlocking Eddy Gordo. siin kerrotaan, et sen voi ostaa, mut onko tietoo mistä sen saa ostettuu? Kiitos vastanneille!eddyn saa ostettua muokkaus-tilassa se on exstra asu oliko se christielle (se maksaa:500,000g)
- dssdfsdsfdsdfsdf
mä vaan kirjoitti:
Tyhmä,
Osta christielle uusi kokonais asu ja paina hahmovalinnassa kolmiota. - Jani
mä vaan kirjoitti:
Olen lukenut jostain että Jinpachin saa silloin kun olet mennyt Devil withinin läpi. Sen jälkeen mene "Devil within" ja Devil mode. Ja paina L2 pohjassa ja sitten R3. en ole varma toimiiko, mutte kokeile. =)
- tekken 5 fani
mä vaan kirjoitti:
sit selatkaa vähä alas päin... Unlocking Eddy Gordo. siin kerrotaan, et sen voi ostaa, mut onko tietoo mistä sen saa ostettuu? Kiitos vastanneille!eddyn saa kun ostaa cristielle extra puvun
miten jinpachin saa - jin-fani
mä vaan kirjoitti:
moi!
Eddyn saa kun ostaa cristien kautta tulee kolmio puvun tilalle.jos et ymmärtäny ni kysy sähköpostilla - jokke
mä vaan kirjoitti:
osta extra custome christielle.
- Tekken 5 DR fani
Jani kirjoitti:
Olen lukenut jostain että Jinpachin saa silloin kun olet mennyt Devil withinin läpi. Sen jälkeen mene "Devil within" ja Devil mode. Ja paina L2 pohjassa ja sitten R3. en ole varma toimiiko, mutte kokeile. =)
TYHMÄT!!!
TEKKEN 5 JINPACHIA EI SAA MUUTOIN KUIN JOLLAI IHMEEN KOODI LAITTEELLA. TEKKEN 5 DARK RESURRECTIONISSA (PSP, PS3) SE ON PELATTAVA HAHMO
EDDYN SAA KU MEET CUSTOMISE TILASSA CHRISTIELLE JA OSTAT EXTRA ASUN. PAINA HAHMOVALINASSA SITTEN JOKO KOLMIOO TAI YMPYRÄÄ. - tekken tappaja
mä vaan kirjoitti:
sen saa vissii jollaki jutul jonka nimi on action replay sen voi ostaa7tilata pkp.fi
- tekken peluri
mä vaan kirjoitti:
ne saa eddyn saa ku ostaa christielle extra costumen ja jinpachin ku ostaa ravenille extra costumen!!!
- eetux
mä vaan kirjoitti:
eddyn saa ku vetää cristel läpi storymoden
- Timi Casimir Kautto
mä vaan kirjoitti:
Tiesittekö että jos Tekken 5 pelaa kaikkien hahmojen Story Battlen 2 kertaa läpi niin pitäis saada Ogre niminen tyyppi avatuks.Ite oon kokeillu ja se toimi
- Mikezmi
Tekken 5 DR fani kirjoitti:
TYHMÄT!!!
TEKKEN 5 JINPACHIA EI SAA MUUTOIN KUIN JOLLAI IHMEEN KOODI LAITTEELLA. TEKKEN 5 DARK RESURRECTIONISSA (PSP, PS3) SE ON PELATTAVA HAHMO
EDDYN SAA KU MEET CUSTOMISE TILASSA CHRISTIELLE JA OSTAT EXTRA ASUN. PAINA HAHMOVALINASSA SITTEN JOKO KOLMIOO TAI YMPYRÄÄ.itselläni on jinpachi, en muista miten sen sain mutta pelatta jinpachi ei ole mikään ylivoimainen hirviö vaa ihan tavallisessa ihmismuodossaan.
- tekken5
mä vaan kirjoitti:
sit selatkaa vähä alas päin... Unlocking Eddy Gordo. siin kerrotaan, et sen voi ostaa, mut onko tietoo mistä sen saa ostettuu? Kiitos vastanneille!eddys ei oo mitää siistii sil on iha samat liikkeet ku Christiel
- kauan pelannut
tekken peluri kirjoitti:
ne saa eddyn saa ku ostaa christielle extra costumen ja jinpachin ku ostaa ravenille extra costumen!!!
paska puhetta oon ostanu ravenille mut tuli vaa eri puku se ei oo mikää jinpachi
- jermu xcz
jinpachin saa voitettua niin ettei anna sille mahollisuutta hyökätä eli nopeita iskuja peräkkäin:)
- mä vaan
siis kyl mä sen tiesin oon voittanu hepun ihan joka ikisellä mahdollisella tyypillä, jopa eddyllä, mut siis voiko sitä saada silleen, et sitä voi ohjata? :-S
- jepu
mä vaan kirjoitti:
siis kyl mä sen tiesin oon voittanu hepun ihan joka ikisellä mahdollisella tyypillä, jopa eddyllä, mut siis voiko sitä saada silleen, et sitä voi ohjata? :-S
Jinpachia ei saa pelattavaksi hahmoksi PISTE
- jermu xcz
mä vaan kirjoitti:
mä oon ostanut parille tyypille toiset asut mut miten niiyä käytetään
- Zark
jepu kirjoitti:
Jinpachin saa jotenki silleen et piti ostaa joku juttu toho pleikka 2, joku koodi juttu jossaon yli 30 tuhatta koodia, ja youtubessa on todiste etta jinpachin saa, kiitoksia
- mikä se on
Zark kirjoitti:
Jinpachin saa jotenki silleen et piti ostaa joku juttu toho pleikka 2, joku koodi juttu jossaon yli 30 tuhatta koodia, ja youtubessa on todiste etta jinpachin saa, kiitoksia
se on ku vähän ihmetyttää!!!
- myrsy
Jinpachin saa vain huijauskoodilla
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tekken_5
scrollatkaa alas...
ties kuinka vanhoja nää on mut oli pakko laittaa :D - tajuuks
mikä se on kirjoitti:
se on ku vähän ihmetyttää!!!
jinpachilla voi pelata vain ja ainoastaan tekken dark resurrectionissa, ei muualla.
- Lili-Fani
Zark kirjoitti:
Jinpachilla ei voi pelata normaalissa Tekken 5 mitenkään ilman koodinlukukonetta. Tekken 5 Dark Resurrectionissa Jinpachi on pelattava hahmo muiden joukossa. -Lili-Fani
- auttakaa mua
tajuuks kirjoitti:
jinpachilla voi pelata vain ja ainoastaan tekken dark resurrectionissa, ei muualla.
Nii kertokaa miten :(((
- jeip
jepu kirjoitti:
jinpachin saa pöljät
- UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
jeip kirjoitti:
jinpachin saa pöljät
MÄ OON KOKEILLU JOKA IKIST MAAILMAN KOODII JA VITTU EI TULLU JINPACHII
- Azuca
Eikä megee peli... Mutta oon kuullu että Namco on tehnyt siitä kolikkopeliversiosta uuden version! Tasot uusiksi, puolet lisää tilalle, kaikille hahmoille sikana uusia kamoja, kaks uutta hahmoa... HITTO! Miks PS2 versiota ei uudisteta?! Käykää tsekkaamassa sivu www.tekkenzaibatsu.com ja tarkatkaa itse!
- haudi..tekkenman
devil jinin saa kun on menny devil withinin läpi ja ilmasii tavaroia kun on menossa toista kertaa mun ukon nimi on tekken 5:sessa m@ster pl@n
- tekken tappaja
haudi..tekkenman kirjoitti:
devil jinin saa kun on menny devil withinin läpi ja ilmasii tavaroia kun on menossa toista kertaa mun ukon nimi on tekken 5:sessa m@ster pl@n
oon piäkseny ukkos 50kertaa nobo
- kimi kankilampi
pitää käyttää nopeita iskuja sillain sinä voitat
- saisko
devil jinin helpommal tavall ku pelata se devil within?on tiados montakin koodi paikkaa mutta ei yhesskään tietoa miten devil jinin saa.eli kysyisin?
- ku niin kysyn
saisko kirjoitti:
devil jinin helpommal tavall ku pelata se devil within?on tiados montakin koodi paikkaa mutta ei yhesskään tietoa miten devil jinin saa.eli kysyisin?
niin
- tekkenpoika
saisko kirjoitti:
story moden kaikilla ukoilla läpi niin jossaki vaiheessa devil jin on ilmestyny
- tajuuks
saisko kirjoitti:
devil jinin saa kun pelaa kaikille story battlen läpi tai pelaat monta erää arcade battlessa. se tulee aikanaan.
- kajijafkf
saisko kirjoitti:
devil jinin saa kun pelaa kaikille story battlen läpi tai pelaat monta erää arcade battlessa. se tulee aikanaan.
- TekkenGuru
saisko kirjoitti:
Koodeja.
Anna Williams
Läpäise peli story modella kaksi kertaa.
Baek
Läpäise peli story modella kolme kertaa.
Bruce Irvin
Läpäise peli story modella neljä kertaa.
Devil Jin
Läpäise Devil Within-peli.
Ganryu
Läpäise peli Story Battle modella tai Time Attack modella kuusi kertaa.
Heihachi
Läpäise peli Story Battle modella tai Time Attack modella kahdeksan kertaa.
Kuma
Läpäise peli Story Battle modella tai Time Attack modella viisi kertaa.
Mokujin
Läpäise peli Story Battle modella tai Time Attack modella seitsemän kertaa.
Roger Jr.
Läpäise peli Kazuyalla.
Wang
Läpäise peli Story Battle modella tai Time Attack modella neljä kertaa - asdddddddddddd
ku niin kysyn kirjoitti:
niin
lukekaa ohje-kirjasta! =)
oikeesti mitä vittu evoja!!!!!!!!!!!!
nolottas mulla ainakin. voi viyttu.
- otto20
minä olen pelanu tekken 5 minä pääsin pitkälle
melkein sain jinpachi mishima kiinni tv:otto:) - otto19
en minä ole surkea ja minulla on tekken 5 peli
minä sain hirvesti raha 1,200,437verra jäi tv:otto:) - otto19
kyllä minä san sen jinpachi kiinni yhdellä keinolla devil jin tv:otto:)
- ssssaaaaa
Kiinni miten niin kiinni. Musta vähän tuntuu kun olen lukenut sun viestejä niin musta tuntuu että sä et ole kovinkaan hyvä pelaamaan itse asiassa taidat olla aika huono ei millään pahalla.
- oujeah
christie monteiralla voittaa helposti, jos tekee hyppypotkua (paina oikeaan ylävistoon ja ympyrää) koko ajan.
- pikku-siili
ei siinä mitään surkeaa ole jos ei pääse vikaa vihollista. Jinpachi on kyll ihan suh koht hankala, mutta olen vaikeampiin törmännyt esim kavereihin =)
no ensinnäkin, kannattaa heti rynniä päälle. Ja jos Jinpachi alkaa tekemään sitä tuliiskuaan, kannattaa väistää ja rynniä kohti. Potki ja hakkaa lujasti. Näin minä olen voittanut sen heti :)- UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
NO PERKELE SÄ OOT VITUN SURKEE JOSSET VOITA JINPATSII
- otto19
kyllä minä sen voitan mula on apuvoimia ja minä olen jengiläinen tv:otto:)
- leikkii
Voi hitto kun sä oot niin gansta. Tarvii kavereita jinpachin voittamiseen
- eisaa
Missä maailmassa sää elät Apuvoimia voi hitto ja jengiläinen onko tyhmempää kirjoitettu tänne
- dsadsadsadsa
jinpachi on hidas joten käytä nopeita iskuja älä ollenkaan hitaita
- FQA34TGWA
nopeita iskuja.ittelläni on tekken 5 dark resurrection psp:lle ja siinä saa eddyn ja devil jinin heti alussa ei tarvi tehä mitään.
- devil kazuya
esim: roger juniorilla hyppy, ympyrää ja sitte taakse ja saman aikasesti neliöö ja ympyrää nii voitat perfectillä.
- TekkenMan
Ihanko totta? Mä ainakin vaan hakkaan sitä. Ihan ku muitakin. Sitten voitan! LOL teän kaa! LOLOLOLOL!
- Dragonov
TekkenMan kirjoitti:
Ihanko totta? Mä ainakin vaan hakkaan sitä. Ihan ku muitakin. Sitten voitan! LOL teän kaa! LOLOLOLOL!
Jos tiädette koodeja pistäkääs tulemaan...pelaan tekkenii psp:llä...(sergei dragonov on paras)
- roger
ota steven tai king nii tapa mut vastukset siten kun sulla on steven väistä ensiksi sit lyö jatkat koko ajan muista väistää ja siten voitat sen siten sat tyypin
- TekkenPelaaja 24/7 ;D [ei n...
Moi..
Sulla on kuulemma hankaluuksia päävastuksen kans..
Mut näin aluksi sanon suoraan että älä luovuta..
Yleensä kaikilla hahmoilla on joku heikko kohta, esimerkiksi selkä.. Hwoarangilla (En osaa kirjottaa oikein -.-'') pystyy oikeel jalal vauhtia ottamalla tökkäsemään jokaista hahmoa siten, että pääset sen taakse.. Kun olet hahmon takana, tee luja potku hahmon selkään ennen kuin se kääntyy suhun päin..Yleensä tollaset yllätys iskut toimii hirveen helposti.. Sit ''Guard'' on kans hyvä juttu opetella.. (Siitä on iha sikana apuu) Ja sitte ''Sidesteps'' kanttii kans opetella.. Se on kuulemani mukaan hyvin tärkee, jos meinaat esim. Jinpachin voittaa..
Ja nyt kysyn sen, mikä meinas jo unohtua..: Millä hahmoilla oot yrittäny Jinpachin voittaa..?
Kysy sit lisää, jos tarviit neuvoja.. - Jontus.
Helppo peli oon vetäny läpi sen n. viikos.
En oo mikään himo pelaaja =)
Mulla on kaikki äjät ja koodeja en ole käyttänyt - moikka11222
Heheh olen itse vetänyt tai siis voittanut jinpachin jinpachilla oli se aaaaaika helppoa ja nopeaa toimintaa näytti tyhmältä kn kaksi samaa jätkää tappelee molemmat olivat siis violetin värisiä eli devilejä. Sain siis jinpachin koodilevyllä. Peli muuten sekos lopussa en tiedä miksi mutta ei se haittanut.
- Tekken Lord
Itse vuosi sitten tekken5:sta pelailin. No nyt kun seivejä vähän oon kattellu niin suurin osa hahmoista Tekken Lordeja. Jinpachi on kaikkein helpoin voittaa monestikin perfectillä vienyt. Pelissä saa kolme capoeiraa harrastavaa hahmoa; Eddy Gordo, Christie Monteiro, Tiger. Tigerin saa kun on päässyt pelin läpi kaikilla hahmoilla peliosiossa Arcade Battle.
Eli siis kaikkien Hahmojen pitää olla Tekken Lord tasoa. Se vie jonkin verran aikaa, mutta jos olette noin huonoja pelaajia, ettette edes jinpachille pärjää, en suosittele edes harkitsevan asiaa. No tuun tänne sillä lesoomaan, ihsm. ootte vaan niin noboja. bobba rtfm, Noobs ! - sggsg
Tekken Lord kirjoitti:
Itse vuosi sitten tekken5:sta pelailin. No nyt kun seivejä vähän oon kattellu niin suurin osa hahmoista Tekken Lordeja. Jinpachi on kaikkein helpoin voittaa monestikin perfectillä vienyt. Pelissä saa kolme capoeiraa harrastavaa hahmoa; Eddy Gordo, Christie Monteiro, Tiger. Tigerin saa kun on päässyt pelin läpi kaikilla hahmoilla peliosiossa Arcade Battle.
Eli siis kaikkien Hahmojen pitää olla Tekken Lord tasoa. Se vie jonkin verran aikaa, mutta jos olette noin huonoja pelaajia, ettette edes jinpachille pärjää, en suosittele edes harkitsevan asiaa. No tuun tänne sillä lesoomaan, ihsm. ootte vaan niin noboja. bobba rtfm, Noobs !Jätkä pelaa tietenkin sitä peliä easyllä olisin vetänyt kaikki lordeiksi mutta muisti kortti sekoilee aina sen tekken pelin kanssa eli se häviää mun tallennus muistikortista no mitä mä sulle alan selittämään. Mistä mä tiedän, että et valehtele? Yritäpä pelaa kaikkein vaikeimmalla niin suutut heti ja alat parkumaan.
- asddd
sggsg kirjoitti:
Jätkä pelaa tietenkin sitä peliä easyllä olisin vetänyt kaikki lordeiksi mutta muisti kortti sekoilee aina sen tekken pelin kanssa eli se häviää mun tallennus muistikortista no mitä mä sulle alan selittämään. Mistä mä tiedän, että et valehtele? Yritäpä pelaa kaikkein vaikeimmalla niin suutut heti ja alat parkumaan.
no hitto, sulla se sekoilee, koska sä lopetat pelin virta napista kun se tallentaa!!
- tekken tappaja
Tekken Lord kirjoitti:
Eli siis kaikkien Hahmojen pitää olla Tekken Lord tasoa. Se vie jonkin verran aikaa, mutta jos olette noin huonoja pelaajia, ettette edes jinpachille pärjää, en suosittele edes harkitsevan asiaa. No tuun tänne sillä lesoomaan, ihsm. ootte vaan niin noboja. bobba rtfm, Noobs !mun kaikki yukot on tekken lord ja tigerii ei voi saaha ja sitä pirun eddietä
- UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
tekken tappaja kirjoitti:
mun kaikki yukot on tekken lord ja tigerii ei voi saaha ja sitä pirun eddietä
VITTU EDIN SAA AUKI
- UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
sggsg kirjoitti:
Jätkä pelaa tietenkin sitä peliä easyllä olisin vetänyt kaikki lordeiksi mutta muisti kortti sekoilee aina sen tekken pelin kanssa eli se häviää mun tallennus muistikortista no mitä mä sulle alan selittämään. Mistä mä tiedän, että et valehtele? Yritäpä pelaa kaikkein vaikeimmalla niin suutut heti ja alat parkumaan.
Älä vittu hauku tota jonka Nimimerkki on Tekken Lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se on mun pikkuveli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- Tekken Fani
oon pelannut koko pelin läpi 5 kertaa tai enemmänkin!!...
aina kun se loppuvastus tekee sen tulipallon niin sinun pitää joko mennä sivulle tai tehdä kamppi(tai joku sellanen jutska että se hahmo menee makaamaan)
parhaimman iskut on sitä vastaan on kaikki ala iskut ja sit kaikki vääntö iskut ja viel combot!!...
kannattaa ostaa dead by degrees peli!!...- tekken 5
tää sälli joka lesoo et sen hahmot on tekken lordei ja haukut muit noobeiks ku ne ei pääse jinpanchii mikä lie, niil on ehkä elämä ja ne ei pelaa tekkenii muna pystys niiku sä ja siks ne ei pakol oo hyvii pelaa
- _Resurrection_
tekken 5 kirjoitti:
tää sälli joka lesoo et sen hahmot on tekken lordei ja haukut muit noobeiks ku ne ei pääse jinpanchii mikä lie, niil on ehkä elämä ja ne ei pelaa tekkenii muna pystys niiku sä ja siks ne ei pakol oo hyvii pelaa
LoL? Jinpachi on helppo itse pelaan medium ja Hard tasolla ja silti menee usein Perfect en nyt ala sillä lesoamaan mutta Jinpachi on helppo Devil Jin on jopa vaikeampi
Asukalla vedetty koko peli Perfect tasolla - tekken dark devil
_Resurrection_ kirjoitti:
LoL? Jinpachi on helppo itse pelaan medium ja Hard tasolla ja silti menee usein Perfect en nyt ala sillä lesoamaan mutta Jinpachi on helppo Devil Jin on jopa vaikeampi
Asukalla vedetty koko peli Perfect tasollavau pelaat hardilla, eihän siihen edes tarvita taitoa. Minä kokeilin pelata ultra hardilla ja katoin miten pärjään. Ei se ollut edes vaikeata piti harjoitella iskuja vähän ja se siitä.
- tekken tappaja
jinpachi on helppo voittaa ja jos sen mahast tulee se isku älä tee mitää iske alhaal ja tee voimakkait iskui
- nikoki
mä oon aina jokaisella ekaks harjoitellut arcade battlel sit oon hakannut sen mul on aina vaikeustaso helppo
- James Wolf
teet näitä "launch" iskuja esim meet juoksuun ja nopeesti painat x tai O joillakin hahmoilla tulee semmonen isku et se saa vihollisen lentään taakse päin. sitten ne yleensä yrittää juosta lähelle (jinpachi kylläkin warppaa mut kuitenkin) niin ajoitat sen saman uusiksi niin lentää taas taakse ja jatkat sitä niin kauvan ettei henki pihise niillä
- 122
laita kaikki peliin mutta älä menetä hermoja.
- Eetux
Riipu kellä Yoshimitsulla on helppo
- Pakastesim
Mun mielestä se ei oo hahmosta kiinni, voittaako eli ei. Jinpachin olen veljen kanssa voittanut joka hahmolla... tyypin lähellä on pysyttävä koko aika, tai se syöksee sitä ihme tulta....
Suosikkini:
Lee, Asuka, Nina, Anna, Wang, Baek, Bryan (Mahtava nauru!) ja Hwoarang (Homorang :D) - Yoshimitsu
Pakastesim kirjoitti:
Mun mielestä se ei oo hahmosta kiinni, voittaako eli ei. Jinpachin olen veljen kanssa voittanut joka hahmolla... tyypin lähellä on pysyttävä koko aika, tai se syöksee sitä ihme tulta....
Suosikkini:
Lee, Asuka, Nina, Anna, Wang, Baek, Bryan (Mahtava nauru!) ja Hwoarang (Homorang :D)Mun mielest parhaat tyypit on:
Devil Jin, Kazyua, Christie (Eddy), Lee, Hwoarang, Law, Yoshimitsu ja Baek ja on normaali Jinkii ihan hyvä - EXPERTTI PELAAJA
Yoshimitsu kirjoitti:
Mun mielest parhaat tyypit on:
Devil Jin, Kazyua, Christie (Eddy), Lee, Hwoarang, Law, Yoshimitsu ja Baek ja on normaali Jinkii ihan hyväMUN LEMPPARIT JOILLA LÄPÄISEN ITSE JINPACHIN ON PAUL,KUMA,MARDUK,HEIHACHI,HWORANG,KAZUYA,WANG,DEVIL JIN,
- XD
Yoshimitsu kirjoitti:
Mun mielest parhaat tyypit on:
Devil Jin, Kazyua, Christie (Eddy), Lee, Hwoarang, Law, Yoshimitsu ja Baek ja on normaali Jinkii ihan hyväeikö sun mielestä oo vaikeeta pelata baekilla? mä en ainakaan osaa pelata sillä yhtään.
- Mokomakin kenguru..
PELIÄ EI TARVITSE LÄPÄISTÄ KAZUYALLA SAADAKSEEN ROGER JR.'N EKAKSI HAHMOKSEEN. ITSE LÄPÄISIN EKALLA TASOLLA PELIN LÄPI KINGILLÄ JA SAIN TUON MOKOMAN KENGURUN SILLÄ..ELI EI TARVITSE VOITTAA KAZUYALLA EKAKSI JOTTA SAISI ROGER JR.'N JA PELISSÄ EI SAA LISÄÄ HAHMOJA, JOS PELAAT KAKSI KERTAA SAMALLA HAHMOLLA SEN LÄPI, IHAN NÄILLE ALOITTELIJOILLE TIEDOKSI.
- Timi Casimir kautto
Okei, jos et oo viel voittanu Jinpachia hwoarangilla,niin ota Hwoarang ja kun kohtaat Jinpachin niin mene Jinpachin lähelle ja näpytä eteen ja X niin kauan että Jinpachilla ei oo yhtään voimaa. Ja jos joskus saat Devil jin nimisen hahmon avatuksi,niin kun Jinpachi sylkee tulipalloi sua kohti niin paina X,O,neliö ja kolmio samaan aikaan niin Devil jin lentää ilmaan ja väistää tulipallot
- auttaja
no se on aika yksinkertaista. mä ainakin potkin ja käytän spessuja. se on yksinkertasin taktiikka :D
- Timi Casimir Kautto
Peliin saa Devil Kazuyan jos ostaa Kazuyalle Third eye,Devil horns,Devil tail ja Devil Wings
- UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
NO KYL MÄ NYT VITTU TIIÄN KUN OON VOITTANU JINPACHIN JOKA IKISEL TYYPIL
- tekken peluri
kun mä pelasin ekaa kertaa tekken 5 hävisin stage 4
- sexyxxxxxxxxxxxxxxxx
Vittu mä haluaisin panna sitä akkaa.. sen tissit näkyy nii hyvin.
- UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
sexyxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Vittu mä haluaisin panna sitä akkaa.. sen tissit näkyy nii hyvin.
Vittu sä oot joku vitun pervo jossä haluut panna Christiee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
- deviljin544
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU kirjoitti:
Vittu sä oot joku vitun pervo jossä haluut panna Christiee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Voisko joku sanoo et mirten se deviljinin iskun saa et se lähtee lentoon ja tekee laaseria?
- deviljin544
esim:devil jinillä on helppo voittaa jinpachi ku tekee niitä lento laaserliikkeitä
- XD
devil jin on aika vaikeeta saaha, koska pitää päästä story kahdeksallatoista tyypillä läpi. :(. se on vielä ärsyttävää ku mulla tekken ei tallennu koskaan niin pitää aina alottaa alusta. muuten. onko joku teistä tekken lord? mä oon jak- viidellä ja asukalla.
- susan/xiaoyu
:D tekken on iha paras peli! mul on vaa tekken 4. saatan ostaa tekken 5,6 tai 7. tai ne kaikki!:) oon iha voittamaton xiaoyulla ja miharulla. oon kattonu niit tekken 1,2,3,4,5,6 ja 7 videota youtubesta.
- marco polo
tekken 4 nelonen on iha surkee sii on vaa hyvät tasot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- marco polo
Mikä on jinin erikois asu ?
- XD
sen erikois asu on jonkinlainen huppari, mut en tiiä tarkkaan mikä se on. musta youshimitsulla on ieno extra costume. XD
- marco polo
uncharted 3 multiplayer beta alko eilen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! se on mailman paras peli ja mun tekken 5 tyypin nimi on lehmä paimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- XD
on yks vinkki voittaa se. otat ekaks Asukan,sitten teet sillä kokoajan eteenpäin rasti liikettä.
- Ticohaba
Omistain vain Tekken 5:den, joten lempihahmoikseni luen varmaankin Xiaoyun ja Asukan. Tähän mennessä pärjään kyseisillä hahmoilla parhaiten.
Ja itse en ole käyttänyt juuri aikaani liikkeiden opetteluun, kantapään kautta oppii, eli esim. Jinpachinkin voittaa kyllä, kunhan vaan jaksaa mätkiä ja on muutaman erikoisemman liikkeen opetellut (ainakin easyllä ja normalilla).
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859