Sunnuntai iltana, jäitkö kiinni??
Crossipyörällä poliisia karkuun
20
1815
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tainnut mustissa kamppeissa ollut kulkija jäädä kiinni. Toivottavasti kuitenkin vaarallinen hölmöily hänen ja parin muunkin osalta rauhoittuu. Tärkeintä ettei mitään sattuisi.
- Anonyymi
Pojille lisää bensaa....
- Anonyymi
Onneksi ei ollut crossipyörä
- Anonyymi
Oisko taas Hänniskyläntien alusta nää ajelijat??
- Anonyymi
Toivottavasti jäi, ärsyttävää kuunneltavaa kun on keli sellainen että on pakko pitää ikkunoita auki yöllä!
- Anonyymi
Joku idiootti huudatti sitä romuaan yöllä kahen aikaan jossain paloaseman lähistöllä, ei liene mikään penaalin terävin kynä!!
- Anonyymi
Pitää ajaa yöllä kun päivällä on kuuma...Hyvä Pojat.
- Anonyymi
Anna palaa Frank
- Anonyymi
Pojilla kesäkumit kuumana.
- Anonyymi
Tietää kun ettei pojilla paljon päässä liiku kun vanhempia kahtoo... Silmutjoen roskasakkia
- Anonyymi
Roskasakkia
- Anonyymi
Jäis kii se romusa minicrossinkaa aikuinen mies😂
- Anonyymi
Taisi minirossista mennä kansi
- Anonyymi
Ei suotta syytellä poikia aika miesten hölmöilyistä.
- Anonyymi
Vieläpä isukin pyörällä. Lieneeköhän rekisterissäkään? Hytölän liepeiltä.
- Anonyymi
Onko Konnevedellä poliiseja?
- Anonyymi
yksi entinen joka kehuskelee ettei näistä mopopojista ole haittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksi entinen joka kehuskelee ettei näistä mopopojista ole haittaa
Ei tietysti ole haittaa.kun asuu syrjäkylällä.Entäs ne kirkonkylällä asuvat työssä käyvät ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietysti ole haittaa.kun asuu syrjäkylällä.Entäs ne kirkonkylällä asuvat työssä käyvät ?
Kyllä nämä taaperot lopulta aina narahtavat hölmöilystään,lapsia kun ovat vielä.
- Anonyymi
Konneveden vintiöt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303