Monellakohan meni työpaikka

Anonyymi-ap

vaaan ryyppäämiseen.

16

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aaa. Mulla meni aikoinaan työpaikka kun en tehnyt mitään väärää enkä väärin. Hoidin hommat hyvin ja moitteetta ja siksipä sain potkut.

• Anonyymi

Itse ryyppäilen nykyään työttömänä. Työelämässä olin ihan raitis.

• Anonyymi

Ei kannata stereotypioita aina uskoa, työelämässä sitä viinaa vasta kuluukin.

Negatiivinen huomio vain yritetään jatkuvasti siirtää työttömiin, kun työelämässä rällätään.

• Anonyymi

Tällä kelillä... kunnollinen vissy on se juoma, jota työelämässä menee. Eikä kaikki kännäile.
        Elämässä on niin paljon muuta.
        Itse töissä, kipuileva, keskiraskaassa duu issa, lonkkaleikkausjonossa.
        Tuon kun joku sanoilla muuksi vääntää, otan lakiapua sen selvittämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä kelillä... kunnollinen vissy on se juoma, jota työelämässä menee. Eikä kaikki kännäile.
        Elämässä on niin paljon muuta.
        Itse töissä, kipuileva, keskiraskaassa duu issa, lonkkaleikkausjonossa.
        Tuon kun joku sanoilla muuksi vääntää, otan lakiapua sen selvittämiseen.

Mikään lakiapu ei sinua auta siinä asiassa että elät ihan omassa mielikuvituskuplassasi.

Kuvittelet siis että vaikka itse hoidatkin asiasi ok, niin se ei todella tarkoita että kaikki samaan ryhmään kuuluvat hoitaisi asioitaan kunnolla, saati sitten muiden asioita, silti jatkopaikka muutosneuvotteluissa aina löytyy, ja jatkuva kampittaminen muiden suomalaisten etujen vastaisesti jatkuu niin kauan kun hörppy työelämän kuninkaille maistuu.

Kun avaat silmäsi niin huomaat että ei kaikki ole suinkaan samasta puusta veistettyjä, eikä kuuluminen johonkin ryhmään oikeuta kohtelemaan jonkin valehtelemalla rakennetun stereotypian perusteella.

Jos haluat vain elää rauhassa ja vältellä epämiellyttäviä totuuksia, sitten kannattaa vain olla hiljaa ja nauttia omista eduistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään lakiapu ei sinua auta siinä asiassa että elät ihan omassa mielikuvituskuplassasi.

Kuvittelet siis että vaikka itse hoidatkin asiasi ok, niin se ei todella tarkoita että kaikki samaan ryhmään kuuluvat hoitaisi asioitaan kunnolla, saati sitten muiden asioita, silti jatkopaikka muutosneuvotteluissa aina löytyy, ja jatkuva kampittaminen muiden suomalaisten etujen vastaisesti jatkuu niin kauan kun hörppy työelämän kuninkaille maistuu.

Kun avaat silmäsi niin huomaat että ei kaikki ole suinkaan samasta puusta veistettyjä, eikä kuuluminen johonkin ryhmään oikeuta kohtelemaan jonkin valehtelemalla rakennetun stereotypian perusteella.

Jos haluat vain elää rauhassa ja vältellä epämiellyttäviä totuuksia, sitten kannattaa vain olla hiljaa ja nauttia omista eduistaan.

Täh? Nauttia mistä eduista? Helle kenties? Tai kävelyvaikrudet, ja yödärky plus liikkumisen kivut? Nyt kyllä menit ihan ellet ojaan, niin kuitenkin kiville asiassa. Sillä juttu on niin, että loppupuolella keski- ikää olevat tekevät töitä. Jopa kipeinä.
        Ei ole näkynyt tungosta tulijoissa.

• Anonyymi

Kolmella huikalla meni hommat, pomo lähetti tosta lähi-Kelasta lissee papua tilille ja huikkas perään että pidä hyvänäs!

Savo
      Kelan wc

• Anonyymi

Nyt 44 v työelämää takana mutta työnsä menettäneitä alkoholin takia suoraan ei montaa ole tullut vastaan,
      ihan muista syistä menetetään duuni , luottamuksen takia jos vaikka valehdellaan työnantajalle että sitä ja tota , mutta tehdään toisiin , ei ollakaan kustannuspaikalla , ostetaan jotain itselleen työnantajan luotolla, yms... alkoholilla joskus osuutensa toki.

• Anonyymi

Tuotannollis-taloudelliset syyt.

Siinä se ehkä tyypillisin työsuhteen päättymisen syy.

Miksi sitten ei ole suomalaiselle työlle riittävää kysyntää, siihen on varmuudella jokaikisellä oma vastauksensa. Tyypillisesti vika haetaan jostakin toisesta ryhmästä - joskus hyvästä syystäkin joskus taas ei.

Lähtökohtaisesti taustalla vaikuttaa haluttomuus hoitaa työtä ja yritystoimintaa siten, että sillä pärjättäisiin kansainvälisessä kilpailussa, sen sijasta tehdään helposti ratkaisuja jolla ainoastaan kannibalisoidaan se raha joka kuuluu suomalaisten työpaikkojen rahoittamiseen.

Sitähän voi tietysti arvuutella, että onko se kovin järkevää hakata verovaroja miljardeittain johonkin sellaiseen toimintaan joka ei edes tuota sitä mitä sen väitetään tuottavan, ja nuo miljardit haetaan verottamalla rankalla kädellä heitä, joiden toiminta on voinut olla esim. kansainväliselle kilpailulle altista toimintaa - joka ei siis liikaa siedä kotimaan kustannusten korottelua.

Nämä asiat on pitkälti poliittisia valintoja, tokihan jokainen varmasti ymmärtää, että haluttu politiikka ei suinkaan ole aina oikeanlaista politiikkaa suomalaisille, se johtuu siitä että eduskunnassa ajetaan omia ja omien eturyhmittymien etuja ja laskut ja vahingot siirretään systemaattisesti em. kaltaisille ryhmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuotannollis-taloudelliset syyt.

Siinä se ehkä tyypillisin työsuhteen päättymisen syy.

Miksi sitten ei ole suomalaiselle työlle riittävää kysyntää, siihen on varmuudella jokaikisellä oma vastauksensa. Tyypillisesti vika haetaan jostakin toisesta ryhmästä - joskus hyvästä syystäkin joskus taas ei.

Lähtökohtaisesti taustalla vaikuttaa haluttomuus hoitaa työtä ja yritystoimintaa siten, että sillä pärjättäisiin kansainvälisessä kilpailussa, sen sijasta tehdään helposti ratkaisuja jolla ainoastaan kannibalisoidaan se raha joka kuuluu suomalaisten työpaikkojen rahoittamiseen.

Sitähän voi tietysti arvuutella, että onko se kovin järkevää hakata verovaroja miljardeittain johonkin sellaiseen toimintaan joka ei edes tuota sitä mitä sen väitetään tuottavan, ja nuo miljardit haetaan verottamalla rankalla kädellä heitä, joiden toiminta on voinut olla esim. kansainväliselle kilpailulle altista toimintaa - joka ei siis liikaa siedä kotimaan kustannusten korottelua.

Nämä asiat on pitkälti poliittisia valintoja, tokihan jokainen varmasti ymmärtää, että haluttu politiikka ei suinkaan ole aina oikeanlaista politiikkaa suomalaisille, se johtuu siitä että eduskunnassa ajetaan omia ja omien eturyhmittymien etuja ja laskut ja vahingot siirretään systemaattisesti em. kaltaisille ryhmille.

"eduskunnassa ajetaan omia ja omien eturyhmittymien etuja ja laskut ja vahingot siirretään systemaattisesti em. kaltaisille ryhmille"

Lisäksi em. karhunpalveluksen jälkeen eduskunnassa on paljon teatteriin sopivaa väkeä, näyttelevät olevansa täysin tietämättömiä ja muistamattomia mistään aiheuttamistaan vahingoista. Poliitikoilla on vapaus valehdella kansalle, ja sille ei äänestäjätkään voi paljon mitään, ainoastaan ministerivastuulla toimivia poliitikkoja voidaan hakea valtakunnanoikeuteen, mutta niitä jakkaroita vaihdetaan riittävän usein että ketään ei saada kiinni mistään.

• Anonyymi

Voi raukkoja.

• Anonyymi

Vain persuilta meni

• Anonyymi

Tilipäivän jälkeiseen Maanantain poissaoloon tullut muutama lopputili. Yhdestäkin paikasta kaksi kertaa.

• Anonyymi

On sitä yritetty monesti ja maine jäikin.

• Anonyymi

Korona piikki tuhosi mun immuniteetin ja käpylisäkkeen vaikutan siltä kuin olisin päihteiden vaikutuksen alaisena vaikka syön vain lääkärin määrämiä pillereitä

• Anonyymi

Johtokunnan jäsenet tosiaan tekevät kännipäissään näitä päätöksiä toiminnan siirtämisestä Aasiaan. Kyllähän siinä työpaikat katoaa. Siinä mielessä lienet asian ytimessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2970
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1977
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      18
      1480
    Aihe