Pikkuruiset vaatteet eikä alla juuri mitään. Viipyy kaupungilla yli puolen yön ja tulee nännit pystyssä kotiin. Jos pikkarit on ollu jalassa, ne menee suoraan pesukoneeseen ja aina ne on pienintä mahdollista kokoa. Vaimoni on kyrvänseisottaja, siis vieraiden kyrpien. Itse kyllä runkkailen odotellessani häntä kotiin ja komeat siemensyöksyt olenkin saanut kuvitellessani häntä antamassa pilluaan.
Antaa kyllä minunkin nussia itseään, mutta kiihottuu vain jos kuvailen samalla häntä nussimassa vieraan kanssa. Silloin pillu liukastuu kertoimella viisi ja alkaa villi pyllyn pyöritys ja voihke.
Saapa nähdä mitä tästä jatkossa tulee, en meinaa tällaista epätietoisuutta jaksaa. Lapsia ei ole ja nussiminen on minun osaltani hyvää, mutta epäluulo suuri.
Nyt kun tuli helteet niin vaimo esittelee taas itseään kaupungilla
14
3107
Vastaukset
- Anonyymi
Kerroppa missäpäin vaimosi liikuskelee. Voisin tyydyttää häntä ensihätään niin olisi pois kadulta kyrpiä seisottamasta. Tykkääkö vaimosi persepanosta?
- Anonyymi
Vaimon kriteerit setien suhteen?
- Anonyymi
Taitaa tärkein olla miehen röyhkeä itsetunto. Ehkä myös se että on siisti ja pitänyt itsestään huolta.
- Anonyymi
Juu ei siis koske sinua.
- Anonyymi
Ei korvia, yksi sierain, pikkuruinen pili ja vittumainen luonne,
- Anonyymi
Tulee mieleen mikä tuossa on ongelmana? Sinua kiihottaa jos vaimosi käy vieraissa mutta samalla ärsyttää että taitaa käydä mutta et tiedä sitä? Anna vaimollesi lupa käydä vieraissa niin pääset ongelmasta.
- Anonyymi
Minä en nähnyt tuossa mitään ongelmaa, ehkä pieni epätietoisuus vain joka toisaalta kiihottaa.
Minulla on samankaltaisia kokemuksia ja vaikken ollut täysin varma mitä tapahtunut, tilanne kiihotti.
- Anonyymi
Entapa jos vaimosi talla tavalla tahtoo heratella sinua vaikkapa piiskaamaan?
Se voisi olla molempia kiihottavaa - Anonyymi
Minun vaimoni esittelee itseään perhejuhlissakin. Juuri viikonvaihteessa olimme eräällä mökillä ja väkeä oli parikymmentä henkeä juhlimassa synttäreitä. Vaimo oli vaaleassa ohutkankaisessa kesämekossa ja alla ei tietenkään mitään. Napit rintamuksesta auki kumarteli tarjoilupöydän ja milloin minkäkin syyn varjolla, tarjoten täysin avoimen näkymän tisseihinsä. Ja seisoi aina kun huomasi valoa vasten, niin että hameen läpi kaikki näkivät kaiken. Minä tiedän että se kiihottaa häntä itseään eniten, ja että hän on noissa tilanteissa pillu turvoksissa valmis mihin vaan.
Onneksi pihapiiriin oli jostain siirretty vanha aitta, jota oli alettu kunnostamaan vieraskäyttöön. Nappasin vaimoa kädestä ja vedin hänet aittaan. Hän tietää mistä on kyse ja nosti heti mekkonsa helmat pyllyn päälle ja meni kontalleen lattialle. Avasin sepalukseni, asetuin hänen taakseen ja työnsin jäykän kaluni häneen. Vaimo kiitteli tissien lullatessa ymmärtäväisyyttäni ja pyyteli anteeksi sitä että taas kävi näin.- Anonyymi
Et varmasti ehtinyt monta työntöä työntää kun mälli lensi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmasti ehtinyt monta työntöä työntää kun mälli lensi
Ei siinä kauaa mene kun vaimo antaa takaapäin. Ja mällit lähtee ihan selkärangasta, niin hyvältä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä kauaa mene kun vaimo antaa takaapäin. Ja mällit lähtee ihan selkärangasta, niin hyvältä tuntuu.
Eli hänellä seksikäs perse?
- Anonyymi
Nämä vaimothan vaikuttavat olevan ihanteellisis vaimoja! Eipä tule seksielämästä tylsää heidän kanssaan.
- Anonyymi
Kyllä meillä on noin. Vaimo rakastaa olla nudisti rannalla äijien katsottavana ja tykkää kun näytän sen naku kuvia vieraille miehille.
Itse haluaa että otan sitä varten levittely kuvia. Ainaskin ikämiehet on tykännyt vaimon posliini viiva pillusta.
Seksi on huippua näiden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762155
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391507Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol255889- 55866
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20822Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis213715