Pikkuruiset vaatteet eikä alla juuri mitään. Viipyy kaupungilla yli puolen yön ja tulee nännit pystyssä kotiin. Jos pikkarit on ollu jalassa, ne menee suoraan pesukoneeseen ja aina ne on pienintä mahdollista kokoa. Vaimoni on kyrvänseisottaja, siis vieraiden kyrpien. Itse kyllä runkkailen odotellessani häntä kotiin ja komeat siemensyöksyt olenkin saanut kuvitellessani häntä antamassa pilluaan.
Antaa kyllä minunkin nussia itseään, mutta kiihottuu vain jos kuvailen samalla häntä nussimassa vieraan kanssa. Silloin pillu liukastuu kertoimella viisi ja alkaa villi pyllyn pyöritys ja voihke.
Saapa nähdä mitä tästä jatkossa tulee, en meinaa tällaista epätietoisuutta jaksaa. Lapsia ei ole ja nussiminen on minun osaltani hyvää, mutta epäluulo suuri.
Nyt kun tuli helteet niin vaimo esittelee taas itseään kaupungilla
9
1553
Vastaukset
- Anonyymi
Kerroppa missäpäin vaimosi liikuskelee. Voisin tyydyttää häntä ensihätään niin olisi pois kadulta kyrpiä seisottamasta. Tykkääkö vaimosi persepanosta?
- Anonyymi
Vaimon kriteerit setien suhteen?
- Anonyymi
Taitaa tärkein olla miehen röyhkeä itsetunto. Ehkä myös se että on siisti ja pitänyt itsestään huolta.
- Anonyymi
Juu ei siis koske sinua.
- AnonyymiUUSI
Ei korvia, yksi sierain, pikkuruinen pili ja vittumainen luonne,
- Anonyymi
Tulee mieleen mikä tuossa on ongelmana? Sinua kiihottaa jos vaimosi käy vieraissa mutta samalla ärsyttää että taitaa käydä mutta et tiedä sitä? Anna vaimollesi lupa käydä vieraissa niin pääset ongelmasta.
- Anonyymi
Minä en nähnyt tuossa mitään ongelmaa, ehkä pieni epätietoisuus vain joka toisaalta kiihottaa.
Minulla on samankaltaisia kokemuksia ja vaikken ollut täysin varma mitä tapahtunut, tilanne kiihotti.
- AnonyymiUUSI
Entapa jos vaimosi talla tavalla tahtoo heratella sinua vaikkapa piiskaamaan?
Se voisi olla molempia kiihottavaa - AnonyymiUUSI
Minun vaimoni esittelee itseään perhejuhlissakin. Juuri viikonvaihteessa olimme eräällä mökillä ja väkeä oli parikymmentä henkeä juhlimassa synttäreitä. Vaimo oli vaaleassa ohutkankaisessa kesämekossa ja alla ei tietenkään mitään. Napit rintamuksesta auki kumarteli tarjoilupöydän ja milloin minkäkin syyn varjolla, tarjoten täysin avoimen näkymän tisseihinsä. Ja seisoi aina kun huomasi valoa vasten, niin että hameen läpi kaikki näkivät kaiken. Minä tiedän että se kiihottaa häntä itseään eniten, ja että hän on noissa tilanteissa pillu turvoksissa valmis mihin vaan.
Onneksi pihapiiriin oli jostain siirretty vanha aitta, jota oli alettu kunnostamaan vieraskäyttöön. Nappasin vaimoa kädestä ja vedin hänet aittaan. Hän tietää mistä on kyse ja nosti heti mekkonsa helmat pyllyn päälle ja meni kontalleen lattialle. Avasin sepalukseni, asetuin hänen taakseen ja työnsin jäykän kaluni häneen. Vaimo kiitteli tissien lullatessa ymmärtäväisyyttäni ja pyyteli anteeksi sitä että taas kävi näin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734396- 332501
- 402314
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin201807Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251542- 811536
- 1481331
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145