Kotirouva, voe maheton sentään

Anonyymi-ap

Enhän mie, mutta kaverit pyysi mukaan. Ollaan kaikki viisi 17-18 v. ja pelataan samassa joukkueessa. No miin... Masatinski painoi kolme kertaa ovikelloa ja omakotitalon ovi aukeni. Vastassa oli... mies, mitä Vxttua, nainenhan siellä piti olla.

Mies ohjasi meidät talon alakertaan ja pyysi istumaan sohvalle. Hetken päästä eteemme kipitteli koskokengissä ah.. niin kaunis ja hoikka nainen. Vaimoni haluaa stripata teille, mies selitti, se on hänen fetissinsä... no jaa ja muutakin.

Nainen tuli jokaisen luokse ja veti meiltä housut kinttuihin, ns. mittarit ja punnukset näkyviin. Sitten hän meni hiukan auemmas ja riisui ensin paitansa, joska alla oli 1/2 kupin rintsikat. Nännit olivat terhakasti esillä. Seuraavaksi hameensa ja lopuksi pikkarinsa, joissa ei todellakaan ollut paljoa riisumista.

Korkkari, sukat ja sukkanauhaliivit ynnä rintsikat hän jätti päälleen. Sellaiset siniset ja kukalliset. No se oli sitten siinä, minä tuumasin. Kaverini tönäisi minua ja sanoi, että nyt se vasta alkaa.

Nainen kääntyi seisaaltaan meihin ja levitti säärensä, kumartui hitaasti eteenpäin ja siinä se sitten näkyi. Hän hiveli reisien sisäpintaa ja lopuksi työnsi sormen sisäänsä. Siinä vaiheessa kaikkien mittarit osoittivat kattoon.

Ja jatkoa seurasi. Nainen otti pöydältä tekokullin ja jos se ei nyt ollut paljoa perusheppiä paksumpi, niin pituutta kyllä piisasi. Seuraavaksi hän meni kontalleen sängyllä olevalle patjalle ja hyväili itseään. Ja lopuksi työnsi sen sisäänsä, ensin hiukan ja sitten syvemmälle ja syvemmälle. Vauh.

Mies tuli luoksemme ja antoi pelikortin jokaiselle. Jos sai hertan, pääsi oikeasti panemaan. Ekalla kierroksella ei kukaan saanut herttaa mutta toisella kierroksella niitä oli kaksi. Ja se jolla oli suuurin kortti, sai käydä koettamassa oikeasti naisen lemmenrakoa, jos halusi.

Minun kohdalla ei onni suosinut. Vierestä vietiin, niin kuin entisen likan tanssireissulla. Iso-Lapa pakkia onnisti. Housut pois ja hoitoon. Oli tuo katselijanakin ihan on live show.

Kahden viikon päästä sovittiin, että voimme tulla uudestaan.

4

5570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo strippaminen voi työn lisäksi olla myös fetissi. Pojat sai mitä halusivat, ainakin yksi heistä. Minäkin muistan joskus..piip... tuollaista Ms. 52 v.

• Anonyymi

Kotirouvana oleminen on muotia muutoinkin. Miksi ei myös tuollainen toiminta. On vain takuuvarmasti niin, että noista jutuista ei juuri hiiskuta julkisesti.

• Anonyymi

Mun mies... niin olen 39 v. nainen, tykkää katsella, kun harrastan seksiä itseäni puolta nuorempien miesten kanssa. Minun fetissini on pukeutua mahdollisimman seksikkäästi ja myös esitellä itseäni. Olen pienikokoinen 159 / 47, pikkuinen peppu ja pienet rinnat.

• Anonyymi

Olisi ihana ihailla seksikästä naista joka tykkää esitellä itseään. M32

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      38
      5366
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      293
      5200
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      64
      4519
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2445
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      48
      1890
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      30
      1835
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      26
      1800
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      80
      1728
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1722
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1516
    Aihe