Enhän mie, mutta kaverit pyysi mukaan. Ollaan kaikki viisi 17-18 v. ja pelataan samassa joukkueessa. No miin... Masatinski painoi kolme kertaa ovikelloa ja omakotitalon ovi aukeni. Vastassa oli... mies, mitä Vxttua, nainenhan siellä piti olla.
Mies ohjasi meidät talon alakertaan ja pyysi istumaan sohvalle. Hetken päästä eteemme kipitteli koskokengissä ah.. niin kaunis ja hoikka nainen. Vaimoni haluaa stripata teille, mies selitti, se on hänen fetissinsä... no jaa ja muutakin.
Nainen tuli jokaisen luokse ja veti meiltä housut kinttuihin, ns. mittarit ja punnukset näkyviin. Sitten hän meni hiukan auemmas ja riisui ensin paitansa, joska alla oli 1/2 kupin rintsikat. Nännit olivat terhakasti esillä. Seuraavaksi hameensa ja lopuksi pikkarinsa, joissa ei todellakaan ollut paljoa riisumista.
Korkkari, sukat ja sukkanauhaliivit ynnä rintsikat hän jätti päälleen. Sellaiset siniset ja kukalliset. No se oli sitten siinä, minä tuumasin. Kaverini tönäisi minua ja sanoi, että nyt se vasta alkaa.
Nainen kääntyi seisaaltaan meihin ja levitti säärensä, kumartui hitaasti eteenpäin ja siinä se sitten näkyi. Hän hiveli reisien sisäpintaa ja lopuksi työnsi sormen sisäänsä. Siinä vaiheessa kaikkien mittarit osoittivat kattoon.
Ja jatkoa seurasi. Nainen otti pöydältä tekokullin ja jos se ei nyt ollut paljoa perusheppiä paksumpi, niin pituutta kyllä piisasi. Seuraavaksi hän meni kontalleen sängyllä olevalle patjalle ja hyväili itseään. Ja lopuksi työnsi sen sisäänsä, ensin hiukan ja sitten syvemmälle ja syvemmälle. Vauh.
Mies tuli luoksemme ja antoi pelikortin jokaiselle. Jos sai hertan, pääsi oikeasti panemaan. Ekalla kierroksella ei kukaan saanut herttaa mutta toisella kierroksella niitä oli kaksi. Ja se jolla oli suuurin kortti, sai käydä koettamassa oikeasti naisen lemmenrakoa, jos halusi.
Minun kohdalla ei onni suosinut. Vierestä vietiin, niin kuin entisen likan tanssireissulla. Iso-Lapa pakkia onnisti. Housut pois ja hoitoon. Oli tuo katselijanakin ihan on live show.
Kahden viikon päästä sovittiin, että voimme tulla uudestaan.
Kotirouva, voe maheton sentään
4
4252
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo strippaminen voi työn lisäksi olla myös fetissi. Pojat sai mitä halusivat, ainakin yksi heistä. Minäkin muistan joskus..piip... tuollaista Ms. 52 v.
- Anonyymi
Kotirouvana oleminen on muotia muutoinkin. Miksi ei myös tuollainen toiminta. On vain takuuvarmasti niin, että noista jutuista ei juuri hiiskuta julkisesti.
- Anonyymi
Mun mies... niin olen 39 v. nainen, tykkää katsella, kun harrastan seksiä itseäni puolta nuorempien miesten kanssa. Minun fetissini on pukeutua mahdollisimman seksikkäästi ja myös esitellä itseäni. Olen pienikokoinen 159 / 47, pikkuinen peppu ja pienet rinnat.
- Anonyymi
Olisi ihana ihailla seksikästä naista joka tykkää esitellä itseään. M32
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763