Ristijärven keskustassa on liikennekulttuuri parantunut viime pävinä. Nopeusrajoituksia ei enää rikota ja ajetaan siististi omalla kaistalla.
Liikennekulttuuri parantunut
22
658
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten, olen havainnut, kuinka nätisti tytöt ajaa skoottereillaan ja mopoillaan. Pärinää ei kuulu ja niin ajavat nätisti ja itsekin ovat niin nättejä että! Eli, onnistuu se ajaminen siivostikin.
- Anonyymi
Ei ole kaikilla varaa sähköskoottereihin vaan joutuu ajamaan vanhoilla pärisevillä bensavehkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaikilla varaa sähköskoottereihin vaan joutuu ajamaan vanhoilla pärisevillä bensavehkeillä.
Mutta pääasia, että noudattavat 40km/h.
- Anonyymi
Ja täällä uima-/ veneranta alueella 30 km/h, lapset ja ja myös alueen vanhukset kiittää!!! ❤️👍
- Anonyymi
Niin huonossa kunnossa se tie ettei siinä kovempaakaa voi ajaa
- Anonyymi
Mun mielestä ristijärvelle tarvittaisiin exoottinen hieroja
- Anonyymi
Kiittäisin kaikkien nuorten vanhempia, jotka selvästi ottaneet puheeksi sen, ettei muita saa liikenteessä vaarantaa. Nyt taas uskaltaa liikkua iltaisinkin.
- Anonyymi
Eipä oo kukaan puheeksi ottanut asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo kukaan puheeksi ottanut asiaa
Mistä sä sen tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä sen tiedät?
Tiedän koska ite mopolla ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän koska ite mopolla ajan
Sulla vastuuttomat vahemmat, muilla annettu palautetta. Ja 5€ lisä bensarahaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla vastuuttomat vahemmat, muilla annettu palautetta. Ja 5€ lisä bensarahaan.
No se on hyvä, omat bensarahat tulee töistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä, omat bensarahat tulee töistä.
Töissä käyvät ei aja mopolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä käyvät ei aja mopolla.
Jokanen tämän kylän mopoilijoista on töissä ollu tänä kesänä
- Anonyymi
Todella mukava kuulla tämmöistä puhetta eikä pelkkää rääkymistä ja mollaamista vaikka kylällä villiä joskus onkin mutta ei siinä ole järkeä möykätä tunnostaa nuoret tästä vain enemmän innostuvan ja sama jatkuu vielä pahempana.
- Anonyymi
Kyllä täällä tietä riittää iltaliikkujillekin, ihme kun jonkun näkee raitilla. Kaupunkilainen nauraisi jos täällä ei uskalleta illalla liikkua autiossa kylässä. Onko nämä mopot yrittäneet ajaa jonkun päälle tahallaan, silloin se on rikos tietty.
- Anonyymi
Eipä oo vaarannettu muuta kun omaa henkeä
- Anonyymi
Nyt on kyse autoista. Eihän mopot kuljekaan kuin 60km/h. Jotkut ajaa autoilla siinä jopa 80-100.
- Anonyymi
Tähän on tultava muutos
- Anonyymi
Vaadin oikeutta
- Anonyymi
Juoksen puskasta alle niin eiköhän saada nämä kaaharit käpälälautaan. Tuukko mukaan.
- Anonyymi
Et uskalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909