Ristijärven keskustassa on liikennekulttuuri parantunut viime pävinä. Nopeusrajoituksia ei enää rikota ja ajetaan siististi omalla kaistalla.
Liikennekulttuuri parantunut
10
307
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten, olen havainnut, kuinka nätisti tytöt ajaa skoottereillaan ja mopoillaan. Pärinää ei kuulu ja niin ajavat nätisti ja itsekin ovat niin nättejä että! Eli, onnistuu se ajaminen siivostikin.
- Anonyymi
Ei ole kaikilla varaa sähköskoottereihin vaan joutuu ajamaan vanhoilla pärisevillä bensavehkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaikilla varaa sähköskoottereihin vaan joutuu ajamaan vanhoilla pärisevillä bensavehkeillä.
Mutta pääasia, että noudattavat 40km/h.
- Anonyymi
Ja täällä uima-/ veneranta alueella 30 km/h, lapset ja ja myös alueen vanhukset kiittää!!! ❤️👍
- Anonyymi
Niin huonossa kunnossa se tie ettei siinä kovempaakaa voi ajaa
- Anonyymi
Mun mielestä ristijärvelle tarvittaisiin exoottinen hieroja
- Anonyymi
Kiittäisin kaikkien nuorten vanhempia, jotka selvästi ottaneet puheeksi sen, ettei muita saa liikenteessä vaarantaa. Nyt taas uskaltaa liikkua iltaisinkin.
- AnonyymiUUSI
Eipä oo kukaan puheeksi ottanut asiaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo kukaan puheeksi ottanut asiaa
Mistä sä sen tiedät?
- AnonyymiUUSI
Kyllä täällä tietä riittää iltaliikkujillekin, ihme kun jonkun näkee raitilla. Kaupunkilainen nauraisi jos täällä ei uskalleta illalla liikkua autiossa kylässä. Onko nämä mopot yrittäneet ajaa jonkun päälle tahallaan, silloin se on rikos tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846715- 353601
- 443178
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402412Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282221- 2012141
- 1202133
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292049- 401992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241698