Itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd eka on ollut heikkolahjaisuus ja MBD OIREYHTYMÄ.
Mikä näistä on lähellä Lievää älyllistä kehitysvammaa
1.Adhd
2.Autismi
3. FASD jutun Arnd
4. Lievä cp vamma
Ja kun nyt toisen veljen lapsi saanut minun jälkeen Adhd
Ja Helsingin Lastenlinnan paperissa lukee neurofibromatoosi 1 ja nyt isä ja sen veljellä sama syöpä ja tuo neurofibromatoosi 1 tekee eri syövät geeneissä.
Kun kukaan vammaissosiaali työntekijä ei suostu myöntää avustajaa eikä taksikorttia ei edes täyty minun kohdallani vammaissosiaali puolelta palvelu kriteerit ja myös isäni kysy miksi muut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma saa kaikki palvelut paitsi minun tyttö Henna Koskela ei saa
Mikä näistä on lähellä älyllistä kehitysvammaa?
2
318
Vastaukset 2
- Anonyymi
Sä et oikeesti tartte mitään, etkä saa mitään, koska olet vain pelinappula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47859
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 52654
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 63450
- 40437
- 24429
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420