Moi!
Tietääkö joku onko pms oireisiin mitään lääkitystä? Jos on niin saako niitä perhesuunnittelun kautta vai tavalliselta terveyskeskus lääkäriltä? Ja kuinka pahat pitää oireet olla että kannattaa niistä mainita?
Itselläni rupee pinna menemään mokomien oireiden takia, jotka tuntuu pahenevan kuukausi kuukaudelta! Ja myös vauvaa yritellään, siinä kuitenkaan onnistumatta, vielä...
PMS Oireet
5
1130
Vastaukset
- ovat joitakin
auttaneet, samoin jotkut muut luontaistuotteet, joista alan kaupoissa neuvotaan.
- Kathy
Sain yhdistelmäpillerit PMS-vaivoihin, mutta sulle ne ei käy, kun kerran vauvaa yritätte. Luontaistuotekaupasta voisi kysyä, niillähän on jotain tuotteita naistenvaivoihin. Tosin mulla ei ole tietoa auttaako ne, yhdistelmäpillerit (Femilar) auttoivat.
- Kristiina
Väitetään, että Lugesteron, luonnollinen keltarauhashormoni auttaisi PMS oireisiin (mulla ei ole omaa kokemusta), eikä siitä pitäisi olla haittaa vauvan kannaltakaan, mutta se kannattaa varmistaa lääkäriltä, Lugesteron on reseptilääke. Ei kaikkia luontaistuotteitakaan saa käyttää raskausaikana, esim. helokkiöljy saattaa olla sellainen, tosin eihän siihen sitä raskausajan käyttöä niin paljon ehdi tulemaan jos heti lopettaa kun kuukautiset jää pois.
- Kristiina
Edellisellä sivulla on myös ketju hyvin samanlaisesta tilanteesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000200&posting=22000000009119917 - OnpaHyväMuisti
Naisten voimajuomaa löytyy frantsilalta sekä sellaista en nyt muista nimeä -joka ainkain mulla tehosi -jossa ol jotain hunajasta uutettua juttua... öö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684229Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka483173- 372847
- 342018
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041686- 631595
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411370
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171266