Moi!
Tietääkö joku onko pms oireisiin mitään lääkitystä? Jos on niin saako niitä perhesuunnittelun kautta vai tavalliselta terveyskeskus lääkäriltä? Ja kuinka pahat pitää oireet olla että kannattaa niistä mainita?
Itselläni rupee pinna menemään mokomien oireiden takia, jotka tuntuu pahenevan kuukausi kuukaudelta! Ja myös vauvaa yritellään, siinä kuitenkaan onnistumatta, vielä...
PMS Oireet
5
1174
Vastaukset
- ovat joitakin
auttaneet, samoin jotkut muut luontaistuotteet, joista alan kaupoissa neuvotaan.
- Kathy
Sain yhdistelmäpillerit PMS-vaivoihin, mutta sulle ne ei käy, kun kerran vauvaa yritätte. Luontaistuotekaupasta voisi kysyä, niillähän on jotain tuotteita naistenvaivoihin. Tosin mulla ei ole tietoa auttaako ne, yhdistelmäpillerit (Femilar) auttoivat.
- Kristiina
Väitetään, että Lugesteron, luonnollinen keltarauhashormoni auttaisi PMS oireisiin (mulla ei ole omaa kokemusta), eikä siitä pitäisi olla haittaa vauvan kannaltakaan, mutta se kannattaa varmistaa lääkäriltä, Lugesteron on reseptilääke. Ei kaikkia luontaistuotteitakaan saa käyttää raskausaikana, esim. helokkiöljy saattaa olla sellainen, tosin eihän siihen sitä raskausajan käyttöä niin paljon ehdi tulemaan jos heti lopettaa kun kuukautiset jää pois.
- Kristiina
Edellisellä sivulla on myös ketju hyvin samanlaisesta tilanteesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000200&posting=22000000009119917 - OnpaHyväMuisti
Naisten voimajuomaa löytyy frantsilalta sekä sellaista en nyt muista nimeä -joka ainkain mulla tehosi -jossa ol jotain hunajasta uutettua juttua... öö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453