Pyysin jokin aika sitten tiettyjä asiakirjoja viranomaiselta.
Minulle ilmoitettiin, että ne eivät ole julkisia, joten niitä ei minulle anneta
VALITIN tuomiosta ja kas vaan, päätös oli, että ne pitää minulle antaa.
Sitten sain viranomaiselta ilmoituksen, että nuo asiakirjat on jo tuhottu!
Jos joku vaatii viranomaiselta asiakirjoja ja asia menee oikeuteen niin saako oikeudenkäynnin kohteena olevat asiakirjat laittaa roskiin tms.?
ASIAKIRJAT MINULLE!
7
164
Vastaukset
- Anonyymi
Nosta siitä tuhoamisesta vahingonkorvaus juttu.
- Anonyymi
Perustuu lukemaani: Turun hallinto-oikeuden päätöksessä nro 1170/2025 on ollut kyse sähköpostiviesteistä koskien toukokuutaja heinäkuuta 2023. Sähköpostiviestejä ei ole enää saatavana. Uudistatteko joltakin osin tietopyyntönne?
- Anonyymi
Liian vanha juttu. siinä vika ja syy, pyydä uusia
- Anonyymi
Löytyisköhän nuo asiakirjat hallinto-oikeudesta. On varmaan ollut asian liitteenä kun eihän hallinto-oikeus pysty tutkimaan onko ne salaisia ellei itse näe niitä. Sähköisiä asiakirjoja on varsin vaikea hävittää kokonaan, aina jää kopio jonnekin mutta sen löytäminen on toinen tarina.
- Anonyymi
Tässä nyt otteita neljästä tuomiosta:
https://viilaaja.pro/2025/hel1.html- Anonyymi
Tuolla lopussa: "Vehmaskankaan lähettämiä viestejä koskevilta osin"
Olin pyytänyt kopiot viesteistä, joilla minun väitettiin uhanneen käräjäoikeutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla lopussa: "Vehmaskankaan lähettämiä viestejä koskevilta osin"
Olin pyytänyt kopiot viesteistä, joilla minun väitettiin uhanneen käräjäoikeutta....kun siis yksi syy siihen, että en pyytämiäni asiakirjoja saanut nähtäväksi oli se, että olen uhkaillut kärjäoikeuden henkilökuntaa.
Tähän liittyen todettakoon, että vartijoiden kanssa olen aina pärjännyt hyvin ja nimennyt heidät jopa todistajiksi. Reilu viikko sitten tosin jätin käyntini ajaksi avaimeni heille säilytykseen, koska avainnipussani oli n. 2cm. pitkät kynsisakset muovikotelossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252563
- 951576
- 1211364
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361111Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25941Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa266919- 52912
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil215888- 34815