Pyysin jokin aika sitten tiettyjä asiakirjoja viranomaiselta.
Minulle ilmoitettiin, että ne eivät ole julkisia, joten niitä ei minulle anneta
VALITIN tuomiosta ja kas vaan, päätös oli, että ne pitää minulle antaa.
Sitten sain viranomaiselta ilmoituksen, että nuo asiakirjat on jo tuhottu!
Jos joku vaatii viranomaiselta asiakirjoja ja asia menee oikeuteen niin saako oikeudenkäynnin kohteena olevat asiakirjat laittaa roskiin tms.?
ASIAKIRJAT MINULLE!
8
276
Vastaukset
- Anonyymi
Nosta siitä tuhoamisesta vahingonkorvaus juttu.
- Anonyymi
Perustuu lukemaani: Turun hallinto-oikeuden päätöksessä nro 1170/2025 on ollut kyse sähköpostiviesteistä koskien toukokuutaja heinäkuuta 2023. Sähköpostiviestejä ei ole enää saatavana. Uudistatteko joltakin osin tietopyyntönne?
- Anonyymi
Liian vanha juttu. siinä vika ja syy, pyydä uusia
- Anonyymi
Löytyisköhän nuo asiakirjat hallinto-oikeudesta. On varmaan ollut asian liitteenä kun eihän hallinto-oikeus pysty tutkimaan onko ne salaisia ellei itse näe niitä. Sähköisiä asiakirjoja on varsin vaikea hävittää kokonaan, aina jää kopio jonnekin mutta sen löytäminen on toinen tarina.
- Anonyymi
Tässä nyt otteita neljästä tuomiosta:
https://viilaaja.pro/2025/hel1.html- Anonyymi
Tuolla lopussa: "Vehmaskankaan lähettämiä viestejä koskevilta osin"
Olin pyytänyt kopiot viesteistä, joilla minun väitettiin uhanneen käräjäoikeutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla lopussa: "Vehmaskankaan lähettämiä viestejä koskevilta osin"
Olin pyytänyt kopiot viesteistä, joilla minun väitettiin uhanneen käräjäoikeutta....kun siis yksi syy siihen, että en pyytämiäni asiakirjoja saanut nähtäväksi oli se, että olen uhkaillut kärjäoikeuden henkilökuntaa.
Tähän liittyen todettakoon, että vartijoiden kanssa olen aina pärjännyt hyvin ja nimennyt heidät jopa todistajiksi. Reilu viikko sitten tosin jätin käyntini ajaksi avaimeni heille säilytykseen, koska avainnipussani oli n. 2cm. pitkät kynsisakset muovikotelossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736