Hei, haluan antaa vinkin joka toimi minulla estrogeenin vähenemisestä johtuvaan krooniseen bakteerivaginoosin joka vaivasi toista vuotta kunnes löysin internetin syövereistä englannin kielisiltä gynekologisen tutkimuksen sivuilta ohjeen joka toimi minulla. Muita vaihdevuosi oireita ei ole. Suomalaiset gynet eivät olleet kuulleetkaan. Eli kerran viikossa Dalacin 2% emätinemulsivoide ja hiivatabletti suun kautta puolen vuoden ajan, lisäksi miesystävälle myös lääkitys , nykytiedon mukaan myös seksikumppani pitää hoitaa vaikka ei olisi oireita eli hän sai Trikozol 400 mg 4 kpl kerta-annos , ei saa käyttää alkoholia samaan aikaan . Lisäksi 2 käytän kertaa vkossa Vagifem tabletti alapäähän tai Vaginelle voidetta jos Vagifem tuntuu ärsyttävän .
Niin paljon laitoin rahaa kaikkiin käsikauppa tuotteisiin ettei oo tosikaan . Ja alkoi käymään jo päänuppiin jatkuva tulehdus alapäässä.Jos jollain rahastetaan niin naisten vaivoilla 🤬 Kuuluisi saada kelakorvauksia useammasta tuotteesta .
Krooninen bakteerivaginoosi
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno homma ja seksielämä kukoistaa entistä paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161