sekä hyvä ostos ja pitää arvonsa, ja sonotaanhan sitä että kell' Toyota on, se Toyotan kätkeköön ja parempi.. se onkin kätkeä ettei kateelliset - varasta sitä!
Toyota on aina luotettava
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
On todella hyvä ostos juu.
Toyota vetää takaisin noin 102 000 ajoneuvoa mahdollisen moottorivian vuoksi. Haavoittuneiden ajoneuvojen, joihin kuuluu tiettyjä vuosien 2022–2023 Toyota Tundra- ja Lexus LX -malleja, moottoriin saattaa jäädä koneistusjätteitä, jotka voivat johtaa moottorin nakutukseen, epätasaiseen käyntiin tai jopa pysähtymiseen. Toyota vaihtaa kaikkien asiaan liittyvien ajoneuvojen moottorit ilman asiakkaille aiheutuvia kustannuksia.
Ongelmana taitaa olla se ettei uudet moottorit ole sen kestävämpiä kuin vanhat jo hajonneet moottorit.
Pistää miettimään että kannattaako TOYOTA ostaa ollenkaan. - Anonyymi
Se onkin Toyotassa parasta, ettei se kelpaa varkaille lainkaan.
- Anonyymi
No, hää, kuuleppas nyt, minäpäs kerron, ku miun Toyotan Corollan, se 98-malli, se vuan varastettin tuosta pihasta, uskotko! Miä oon Savon syrämmestä, eläkeläinen, eikä tuo muisti aina pelaa, mutta sen miä tiiän, että se oli se sininen Corolla, vai oliko se punanen, no joku väri kummiski! Yön pimmeessä ne sen vei, ammattivarkaiden liika, mie sanon, ei tuommonen auto ittestään katoo, ei!Kato, miä olin just käyny kaupasta, oli vissiin tiistai, vai oliko se maanantai, no joka tapauksessa, jätin auton tohon pihaan, lukkoo en tainnu laittaa, ku eihän täällä Kuopiossa, vai oliko se Iisalmessa, no jossain kummiski, ennen vanhaan tarvinu lukita mittään! Aamulla ku lähin kattoo, ni eipä ollu autoo missään, pelkkä tyhjä kohta siinä missä piti olla miun uskollinen Toyjota, joka vei miut kalareissuille ja mummoloihin, ai että!Miä sanon, että tää on joku isompi juttu, joku kansainvälinen varkaiden liika, ne varmaan vie autot Venäjälle tai ties minne, ei oo tavallisen pulliaisen hommaa! Naapurin Maija, vai oliko se Liisa, sano, että oli nähny jotain huppupäitä yöllä, mutta eihän tuo muisti mulla itelläkään pelaa, että oliko se eilen vai viime viikolla. Poliisille soittelin, mutta ne vuan kyseli jotain rekisterinumeroo, mistä mie sen tiiän, se oli jossain lappusessa, joka on varmaan hukassa!Voi, voi, ku ei tämmöset asiat vanhaa miestä lämmitä, ku pittää ny kävellä kauppaan, ja se on ainakin kaks kilometriä, vai oliko se viis, no pitkä matka kummiski! Jos ne varkaat sais kiinni, ni mie sanoisin, että antakaa miun Corolla takas, se oli hyvä peli, vaikka vähän ruostetta ja kolinaa oli, mutta miulle se oli rakas! Ja jos tämä ei oo sen ammattivarkaiden hommaa, ni mie syön vanhan lippalakkinsa, vai oliko se villasukat, no joku kummiski!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, hää, kuuleppas nyt, minäpäs kerron, ku miun Toyotan Corollan, se 98-malli, se vuan varastettin tuosta pihasta, uskotko! Miä oon Savon syrämmestä, eläkeläinen, eikä tuo muisti aina pelaa, mutta sen miä tiiän, että se oli se sininen Corolla, vai oliko se punanen, no joku väri kummiski! Yön pimmeessä ne sen vei, ammattivarkaiden liika, mie sanon, ei tuommonen auto ittestään katoo, ei!Kato, miä olin just käyny kaupasta, oli vissiin tiistai, vai oliko se maanantai, no joka tapauksessa, jätin auton tohon pihaan, lukkoo en tainnu laittaa, ku eihän täällä Kuopiossa, vai oliko se Iisalmessa, no jossain kummiski, ennen vanhaan tarvinu lukita mittään! Aamulla ku lähin kattoo, ni eipä ollu autoo missään, pelkkä tyhjä kohta siinä missä piti olla miun uskollinen Toyjota, joka vei miut kalareissuille ja mummoloihin, ai että!Miä sanon, että tää on joku isompi juttu, joku kansainvälinen varkaiden liika, ne varmaan vie autot Venäjälle tai ties minne, ei oo tavallisen pulliaisen hommaa! Naapurin Maija, vai oliko se Liisa, sano, että oli nähny jotain huppupäitä yöllä, mutta eihän tuo muisti mulla itelläkään pelaa, että oliko se eilen vai viime viikolla. Poliisille soittelin, mutta ne vuan kyseli jotain rekisterinumeroo, mistä mie sen tiiän, se oli jossain lappusessa, joka on varmaan hukassa!Voi, voi, ku ei tämmöset asiat vanhaa miestä lämmitä, ku pittää ny kävellä kauppaan, ja se on ainakin kaks kilometriä, vai oliko se viis, no pitkä matka kummiski! Jos ne varkaat sais kiinni, ni mie sanoisin, että antakaa miun Corolla takas, se oli hyvä peli, vaikka vähän ruostetta ja kolinaa oli, mutta miulle se oli rakas! Ja jos tämä ei oo sen ammattivarkaiden hommaa, ni mie syön vanhan lippalakkinsa, vai oliko se villasukat, no joku kummiski!
Johan Karpokin osoitti jo aikoinaan, ettei japsien lukoilla ollut mitään virkaa. Ruuvimeisseli tai joku muu vastaava kelpari hyvin auton avaimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan Karpokin osoitti jo aikoinaan, ettei japsien lukoilla ollut mitään virkaa. Ruuvimeisseli tai joku muu vastaava kelpari hyvin auton avaimeksi.
Aivan sama oli vaikkapa Fordin lukossa, kun ihmeteltiin tunkin itsestään paikaltaan siirtymistä keskelle takakonttia. Joku oli lainannut ja nätisti laittanut takaisin, mutta ei paikalleen.
- Anonyymi
Kandee siirtää kaikki varallisuutemme ja sen myötä johtajuutemme Aasiaan. Kuten toisessa maailmansodassakin japanilaiset suorittivat vastenmielistä kansanmurhaa ja raiskauksia siinä missä kiinalaisetkin mm. Indokiinassa ja muualla Tyynenmeren kansojen parissa. Viimeistään nyt kannattaa toyotistien vetää pöytään se kulunut natsikortti. Ilman saksalaisia ja heidän apuaan Suomelle, posmottaisivat toyotistitkin Suomen tai emämaansa Japanin kielen sijaan venäjää. Toyotistit, en tiedä miten heitä luonnehtisin... Maamme talouden kovakuoriaisiksi lantapaakun pillerinpyörittäjiksi. Tojon vessanpönttölogo kuvaa heitä sattuvasti lauteineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082