Kenellä on oikeus kirjoittaa tälle palstalle?
Pitääkö muille kirjoittajille kertoa missä on syntynyt, ja kaikki asuinpaikat sen jälkeen?
Nykyinen asuinpaikka on tärkein, onko?
Ammattikin tosi tärkeä, oletettavasti?
Vain kirjailijatko, vain naisetko, vain muunsukupuoliset, vai saako mieskin olla mukana?
Keskusteluoikeus
92
1584
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen saa kirjoittaa, eikä mitään yksityisasioitaan tarvitse kertoa, ellei itse halua.
Tervetuloa. Mutta kuten huomaat, noissa yhteisissä olohuoneissa, joko nojatuoleissa tai nyt jo riippumatoissa, käydään riitelevimmät keskustelut.
Hyppää noihin muita asioita käsitteleviin ketjuihin, joissa kerromme kukin omasta elämästämme, siellä saat asiallisemman kohtelun. - Anonyymi
Ilmeisesti olet MIES
- sydämmellisesti tervetuloa joukkoomme,
varsinki jos kuulut IKÄ RYHMÄÄMME 80+++++
puolisoni on kuollu vuosia sitten,
eikä mulla ole mies puolista ystävää joten
olet enemmän kuin tervetullut joukkoomme,
varmasti muittenki mummojen mielestä !
KIRJOITELLAAN !- Anonyymi
Palstan säännöissä ei ole sellaista pykälää, että ikäryhmiin esim. tähän 80 plus ryhmään eivät saisi kirjoittaa muihinkin ikäryhmiin kuuluvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan säännöissä ei ole sellaista pykälää, että ikäryhmiin esim. tähän 80 plus ryhmään eivät saisi kirjoittaa muihinkin ikäryhmiin kuuluvat.
Joo, ei ole, mutta aiheena on lähinnä 80+ ihmisten asioihin liittyvät keskustelut.
Itse olen 70+ mutta viihdyn täällä parhaiten. Koen kuuluvani enemmänkin tänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ole, mutta aiheena on lähinnä 80 ihmisten asioihin liittyvät keskustelut.
Itse olen 70 mutta viihdyn täällä parhaiten. Koen kuuluvani enemmänkin tänne.Et ole ainut 70plus joka täällä viivtyy. Moni rekattukin on alle 80 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, varmaan +80 -palstalaiset ottaa teinien juttuihinkin osaa, jos ei muuta, niin rähjäävät mopoista.
- Anonyymi
Kuka vaan voi kirjoittaa tänne.
Kirjoittelen mihin ikäryhmään haluan, mielipiteeni on omia.
Yritystä on kovasti mustamaalata minut muitten silmissä, tarkoitus estää kirjoittamasta. Miksi, tämä koskee anonyymejä, nimimerkillä kirjoittavilla on kunnioitusta toisiin nimimerkillä kirjoittavia kohtaan, ei se estä tuoda mielipiteitään esille.
Anonyymit ei sitäkään kohtaan, ihan hyvä kun kirjoittelevat, anonyymi nimimerkit, kirjoittamisen sisältöhän ratkaisee.- Anonyymi
Voit katsoa peiliin, sillä itse mustamaalaat jatkuvasti yhtä puoluetta ja sen kannattajia rasisteiksi jne.
Anonyymi kirjoitti:
Voit katsoa peiliin, sillä itse mustamaalaat jatkuvasti yhtä puoluetta ja sen kannattajia rasisteiksi jne.
Joskus kerron totuuden, plus70 jossa näkyy otettavan aktiivisesti kantaa puolueestanne harvoin viitsin kommentoida, tehän tiedätte muutenkin mielipiteeni miksi sitä aina hokea.
Puoluepolitiikka ei kiinnosta muuten kuin yhteiskuntaa koskevissa yleisellä tasolla.
Kun otan kantaa Lähi-idän surkeaan tilanteeseen, kyse on mikä on oikein ja väärin.- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Joskus kerron totuuden, plus70 jossa näkyy otettavan aktiivisesti kantaa puolueestanne harvoin viitsin kommentoida, tehän tiedätte muutenkin mielipiteeni miksi sitä aina hokea.
Puoluepolitiikka ei kiinnosta muuten kuin yhteiskuntaa koskevissa yleisellä tasolla.
Kun otan kantaa Lähi-idän surkeaan tilanteeseen, kyse on mikä on oikein ja väärin.pertikille uutisia
äsken autoradiossa oli pitkä uutinen sdp:n touhuista,
joku tukija profesori Britannian yliopistossa oleena
on varottanu suomea Nasima Rasinasta, hän ei kuulemma pidä suomen etuja politiikassa ollenkaan tärkeänä,
hänen politiikkansa on suomellevaarallista takotuksen atuhota suomalainen yhteiskunta ja tuoda maahan muutajia laumoittain suomeen ja tarkotuksen MUUTTAA LAKI niin että suomalaiset joutuu aina syyteeseen kaikesta joa arvostelee ulkomaalisia,
ja Rasinalla on tarkotus kuulemma TUHOTA suomessa maanviljelys ja omavaraisuus ruuan kasvattamisessa,
ETTÄ pertikin kannataa mietti tarkaan SDP:n touhuja todellisuudessa ja kuunella se UUTINEN TARKKAAN !
samoin koko suomen kansakunna pitäis kuunella se uutinen
SDP_ssä muhii suomen TUHO !
on todellaki outoa jos ulkomaaliset pääsee valtaa omassa suomessa
nyt jos sdp on suomalaistenki puolue kannaaisi harkita ketä äänestää puoleen kansanedustjaksi
halooooo
nyt silmät ja korvat auki jopa LINDMANNILLEKKI jos aikoo edustaa omaa suomen kansaa ja kansalaisia
MIELIPIDE ja suuri HUOLESTUMINEN sdp:n politiikan siällä ! Anonyymi kirjoitti:
pertikille uutisia
äsken autoradiossa oli pitkä uutinen sdp:n touhuista,
joku tukija profesori Britannian yliopistossa oleena
on varottanu suomea Nasima Rasinasta, hän ei kuulemma pidä suomen etuja politiikassa ollenkaan tärkeänä,
hänen politiikkansa on suomellevaarallista takotuksen atuhota suomalainen yhteiskunta ja tuoda maahan muutajia laumoittain suomeen ja tarkotuksen MUUTTAA LAKI niin että suomalaiset joutuu aina syyteeseen kaikesta joa arvostelee ulkomaalisia,
ja Rasinalla on tarkotus kuulemma TUHOTA suomessa maanviljelys ja omavaraisuus ruuan kasvattamisessa,
ETTÄ pertikin kannataa mietti tarkaan SDP:n touhuja todellisuudessa ja kuunella se UUTINEN TARKKAAN !
samoin koko suomen kansakunna pitäis kuunella se uutinen
SDP_ssä muhii suomen TUHO !
on todellaki outoa jos ulkomaaliset pääsee valtaa omassa suomessa
nyt jos sdp on suomalaistenki puolue kannaaisi harkita ketä äänestää puoleen kansanedustjaksi
halooooo
nyt silmät ja korvat auki jopa LINDMANNILLEKKI jos aikoo edustaa omaa suomen kansaa ja kansalaisia
MIELIPIDE ja suuri HUOLESTUMINEN sdp:n politiikan siällä !Ymmärrän mitä puolue Antikainen tarkoittaa, oma päänsärkynne paljon puheita, vähän villoja.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Ymmärrän mitä puolue Antikainen tarkoittaa, oma päänsärkynne paljon puheita, vähän villoja.
Pysyisitte siellä polittiikka keskusteluissa, siellä on ehkä enemmän samamielisiä.
Kaikkia ei nuo jutut kiinnosta, menee maku, vaikka toki saatte tässäkin riidellä siitä kuka tietää ja kuka puhuu totta. Anonyymi kirjoitti:
Pysyisitte siellä polittiikka keskusteluissa, siellä on ehkä enemmän samamielisiä.
Kaikkia ei nuo jutut kiinnosta, menee maku, vaikka toki saatte tässäkin riidellä siitä kuka tietää ja kuka puhuu totta.Samaa mieltä, samaa mieltä mitä Suomen kansa vain yksi prosentti kansastamme pitää nyky politiikastamme hyvin tärkeänä, miksi sitten puhua politiikasta. Yhteiskuntamme tilasta kuten terveydenhoidosta, miten maa makaa oletko terve, semmosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloitat taas . Hän ei mustamaalaa ainoastaa antaa ansaittua kritiikkiä . Joten älä tee asioista mitään muuta kun mitä ne ovat.
Meinaatko ettei olisi saanut hallituksen leikkauksista edes mainita vaan olla onnellinen että joidenkin elämänlaatua leikkaukset koskettavat kovasti .siis politiikassa on lupa kritisöidä jos tuntee että jotain on väärin ihmisiä kohtaan . Haukkumista taas oli se kun Sannaa haukuttiin asioista mitkä eivät edes koskettaneet politiikkaa siis yksityisiä asioita keksittiin ja haukuttiin . Joten älä viitsi aloittaa tuota mantraa sitä on nähty jo tarpeeksi .
Annetaan palstan olla se leppoisa palsta mikä se on ollut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloitat taas . Hän ei mustamaalaa ainoastaa antaa ansaittua kritiikkiä . Joten älä tee asioista mitään muuta kun mitä ne ovat.
Meinaatko ettei olisi saanut hallituksen leikkauksista edes mainita vaan olla onnellinen että joidenkin elämänlaatua leikkaukset koskettavat kovasti .siis politiikassa on lupa kritisöidä jos tuntee että jotain on väärin ihmisiä kohtaan . Haukkumista taas oli se kun Sannaa haukuttiin asioista mitkä eivät edes koskettaneet politiikkaa siis yksityisiä asioita keksittiin ja haukuttiin . Joten älä viitsi aloittaa tuota mantraa sitä on nähty jo tarpeeksi .
Annetaan palstan olla se leppoisa palsta mikä se on ollutSuomalaisten natsittaminen ja rasisteiksi kutsuminen on mustamaalaamista ja sikamaista vääristelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, kun Pertikkiä vainoava persu taas syyttelee ja "uhriutuu" :))))))
Pertikin jutut on asiallisia ja kiinnostavia. Hän on yksi mieluisimmista
kommentoijista ja aloituksien tekijöistä.
Hän on aina asiallinen, ei vajoa persun tasolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten natsittaminen ja rasisteiksi kutsuminen on mustamaalaamista ja sikamaista vääristelyä.
Ei ole. Faktaa se on vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten natsittaminen ja rasisteiksi kutsuminen on mustamaalaamista ja sikamaista vääristelyä.
Mutta , eiköhän kansa ole jo nähnyt ilman mitään mustamaalausta mikä , missä ,milloin
Joten mitään hän ei ole vääristellyt sanoo vaan sen mitä kansakin sanoo tuvissaan ,siis miten he ovat kokeneet asioita poliittiselta taholta.
Ihme että tälläisenä aikana edes teikälinenkään ei osaa ajatella asioista ja seurauksia. .no, ethän muuten kannattaisikaan eräitä. Jos osasisit .
Maailmalla. Sanotaan myös yhtä sun toista , niin että suomi on pieni maan , koita muistaa se - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on aina asiallinen, ei vajoa persun tasolle.Se on katsellut liikaa kummelia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on aina asiallinen, ei vajoa persun tasolle.Pertikkikö siellä itseään kehuu?
- Anonyymi
Jaaha. Ja näin siirrettiin poliittinen riita tälle fooorumille.
- Anonyymi
kyllä se on yksin sdp:n päänsärky mitä on haalinu noita ulkoaisia puolueeseen jäseniksi, nyt koko suomi on vaarassa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se on yksin sdp:n päänsärky mitä on haalinu noita ulkoaisia puolueeseen jäseniksi, nyt koko suomi on vaarassa,
Jospa mielipiteenne muuttuisi kauniin ruskeista ihmisistä, tutustumalla heihin, ottaisitte mallia Tynkkysestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mutta ettekö voisi riidellä jo valtaamallanne 70+ boomereiden foorumilla? Siellä eivät 7-kympåpiset voi enää puhua omista asioistaan.
Pitääkö 80 plussa-boomereidenkin vielä kuunnella tuota toistenne syyttelyä?
Sdp:n oma prinsessa, Jauho-Marin, antoi meille tuon pilkkanimen ja yllytti kaikkeen terroriin meitä vastaan. En enää koskaan äänestä demareita. Aikoinaankin pidin jopa laitakommunisteja heitä rehellisempinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mutta ettekö voisi riidellä jo valtaamallanne 70 boomereiden foorumilla? Siellä eivät 7-kympåpiset voi enää puhua omista asioistaan.
Sdp:n oma prinsessa, Jauho-Marin, antoi meille tuon pilkkanimen ja yllytti kaikkeen terroriin meitä vastaan. En enää koskaan äänestä demareita. Aikoinaankin pidin jopa laitakommunisteja heitä rehellisempinä.Marinin suosio oli niin valtava ettei rajat pidätelleet, tunnetuin suomalainen maailmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa mielipiteenne muuttuisi kauniin ruskeista ihmisistä, tutustumalla heihin, ottaisitte mallia Tynkkysestä.
Minä olen tutustunut moneen ulkomaalaiseen työni kautta he ovat ihan vaan samanlaisia kun me muutkin hyvä huumorintaju, ahkeria tekemään työtä ja huolehtivat hyvin perheistään, siis kun ei ihon väri haittaa niin löytää kivoja ihmisiä sen alta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mutta ettekö voisi riidellä jo valtaamallanne 70 boomereiden foorumilla? Siellä eivät 7-kympåpiset voi enää puhua omista asioistaan.
Sdp:n oma prinsessa, Jauho-Marin, antoi meille tuon pilkkanimen ja yllytti kaikkeen terroriin meitä vastaan. En enää koskaan äänestä demareita. Aikoinaankin pidin jopa laitakommunisteja heitä rehellisempinä.Tunnen yhden laitamommunistin rehellisempää ihmistä ei ole . Joten älä niputa ihmisiä, yhteen nippuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen yhden laitamommunistin rehellisempää ihmistä ei ole . Joten älä niputa ihmisiä, yhteen nippuun
Li Andersson ei ole kommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen yhden laitamommunistin rehellisempää ihmistä ei ole . Joten älä niputa ihmisiä, yhteen nippuun
No juuri noinhan minä sanoin. Että aikoinaan pidin jopa kommunisteja rehellisempinä kuin demareita.
Tunnet siis yhden laitakommunistin, mutta itse niputat koko komukkajengin samaan nippuun hänen kanssaan? Jos yksi on rehellinen, se ei silti takaa, että kaikki muutkin ovat.
En niputa ihmisiä, ellen ole tuntenut heistä monia. Ja olen tuntenut aika paljon erilaisia ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li Andersson ei ole kommunisti.
Ei vai? No mikä hän sitten on? Rkp?
Vasemmistoliiton perustivat aikoinaan eri kommunistiset ja sosialistiset puolueet. He ovat kommunisteja, mutteivät tiukinta päätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton perustivat aikoinaan eri kommunistiset ja sosialistiset puolueet. He ovat kommunisteja, mutteivät tiukinta päätä.Tarkemmin: "... eri kommunistiset ja sosialistiset liitot ja ryhmät."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin suosio oli niin valtava ettei rajat pidätelleet, tunnetuin suomalainen maailmalla.
Ei Marin ole tunnetuin suomalainen maailmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton perustivat aikoinaan eri kommunistiset ja sosialistiset puolueet. He ovat kommunisteja, mutteivät tiukinta päätä.Persut eivät natseja, lievempi muoto uusnatsi, melkein natsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tutustunut moneen ulkomaalaiseen työni kautta he ovat ihan vaan samanlaisia kun me muutkin hyvä huumorintaju, ahkeria tekemään työtä ja huolehtivat hyvin perheistään, siis kun ei ihon väri haittaa niin löytää kivoja ihmisiä sen alta
Minä oken tutustunut lukuisiin ulkomaalaisiin asuen heidän keskellään. Oma kantapää on paras opettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton perustivat aikoinaan eri kommunistiset ja sosialistiset puolueet. He ovat kommunisteja, mutteivät tiukinta päätä.Minä olen vasemmiston kannattaja mutten suinkaan kommunista. Olen humanisti ja elämän arvoni ovat jossain muualla kuin rahassa tai ylipäätään materiassa. Ymmärrän erilaisuutta ja yhteiskunnan tulee pitää huolta heikommista.
Kommunismi on jotain aivan muuta, Putin on hyvin siitä jyvllä, samoin Trump pikkuhiljaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sdp:n oma prinsessa, Jauho-Marin, antoi meille tuon pilkkanimen ja yllytti kaikkeen terroriin meitä vastaan. En enää koskaan äänestä demareita. Aikoinaankin pidin jopa laitakommunisteja heitä rehellisempinä."Siellä eivät 7-kympåpiset voi enää puhua omista asioistaan."
Sinäkö päätät mitkä on 7-kymppisten asioita ? BUAHHAH. - Anonyymi
Missä pertikki, siellä riita. Kun ei malta olla haukkumatta persuja joka käänteessä.
- Anonyymi
Ei tarvitse mitään muuta kun mielipiteitä. .joten mistä tuollainen ajatus ?
- Anonyymi
Hups.
Nyt se on nähty!
Politiikkaa pitää puhua, vaikka siitä ei mitään edes ymmärtäisi!
Voi herra auta meitä ymmärtämään, että kaikki eivät ymmärrä!- Anonyymi
Muut ymmärtävät. Persu ei.
Viimeistään äänestys tilanteessa yritän päättää kenelle henkilölle annan ääneni. Puolueellakin merkitystä, näin kävi kun äänestin kokoomuksen ehdokasta.
Puolue politiikkaa aate ideologia ei innosta, ehdokas voi olla vasemistosta yhtälailla oikealta, riippuen miten vakuuttava toimissaan.- Anonyymi
Sama periaate ollut itsellänikin. Kokkaria en tosin mielelläni äänestä. Kepua en ole tainnut koskaan äänestää. Olen ajatuksiltani yleensä äärimmäinen, mitä sitten ajattelenkin. Eli valitsen vahvan persoonan, joka uskaltaa olla omaa mieltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama periaate ollut itsellänikin. Kokkaria en tosin mielelläni äänestä. Kepua en ole tainnut koskaan äänestää. Olen ajatuksiltani yleensä äärimmäinen, mitä sitten ajattelenkin. Eli valitsen vahvan persoonan, joka uskaltaa olla omaa mieltään.
joooo mutta sdp on maan petturi porukkaa , kuuntele uutiset
suomi vaarassa,
maanpettureita sdp:n puolueessa . Anonyymi kirjoitti:
joooo mutta sdp on maan petturi porukkaa , kuuntele uutiset
suomi vaarassa,
maanpettureita sdp:n puolueessa .Viimeeksi tuntui 2019 kun Venäjä mieliset PS Eerola kumppanit olivat kallellaan Putinin politiikkaan. Ehdottivat Suomen olisi tehtävä Putinin Venäjän kanssa sotilaallista yhteistyötä, Mieli taisi muuttua ehkä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Tämä on totta eikä mitään panettelua.
Pertikki kirjoitti:
Viimeeksi tuntui 2019 kun Venäjä mieliset PS Eerola kumppanit olivat kallellaan Putinin politiikkaan. Ehdottivat Suomen olisi tehtävä Putinin Venäjän kanssa sotilaallista yhteistyötä, Mieli taisi muuttua ehkä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Tämä on totta eikä mitään panettelua.
Vieläkö PS on yhtä isänmaallinen.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Tarja sai jopa kissoja Putinilta. Vieläkö myhäilee?
Anonyymi kirjoitti:
Tarja sai jopa kissoja Putinilta. Vieläkö myhäilee?
Meinaat onko kissa elossa.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Koska ei ole, niin ainakin minä hylkäsin persut.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Meinaat onko kissa elossa.
Meinaan et, älä ole niin yksisilmäinen, se on tosi noloa ikämieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan et, älä ole niin yksisilmäinen, se on tosi noloa ikämieheltä.
Ymmärrä, se on jostain Pirkanmaalta.
- Anonyymi
Kuka tahansa voi kirjoittaa. Ja kuka tahansa tänne kirjoittaakin. Joku kirjoittaa miehenä vaikka on nainen ja joku tekeytyy joksikin vaikkei sitä ole.
- Anonyymi
Miettikää
kuinka sdp kehtaa polkea suomen oman kansan oikeuksia ja itsenäisyyttä
suomi on vaarassa sdp edustajan maahan muutto politiikan taki polkee suomen oman kansalaiste oikeuksia monella eri tavoin jopa on tuhoamassa maatalouden ja omavaraisen ruuan tuotannon
kuinka sdp antaa tämän tapahtua koko suomen oman kansa vahingoksi,
MIETTIKÄÄ tarkaan mikä SDP todellisuudessa on suomen kansalle !!!!?????
se on kavala petturi ouolue,
mielipidet ja suuri huolen aiheuttaja on sdp:n politiikka, vahingollinen omalle kansalle. ja taloudelle.- Anonyymi
Orpon hallitus ei sitten päätä mitään kun SDP päättää heidän puolestaan, sitäkö tarkoitat.
- Anonyymi
Sinä olet persujen aivopesemä.
- Anonyymi
Kuule PS:n kannattaja, jos et ole vieläkään huomannut niin SDP ei päätä nyt mistään.
Se ei ole hallituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule PS:n kannattaja, jos et ole vieläkään huomannut niin SDP ei päätä nyt mistään.
Se ei ole hallituksessa.älä valehtele sdp on oppositiossa ja se päättää siis jarruttaa kaikessa mikä edistäisi suomen tulevaisuutta ja korjaisi talouden tasapainoa,
sdp on suomen pahin ja turmiollisin puolue kansalaisilleen mutta sitähän sinä et tajua,
vähemmän älyksäs kun olet, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä valehtele sdp on oppositiossa ja se päättää siis jarruttaa kaikessa mikä edistäisi suomen tulevaisuutta ja korjaisi talouden tasapainoa,
sdp on suomen pahin ja turmiollisin puolue kansalaisilleen mutta sitähän sinä et tajua,
vähemmän älyksäs kun olet,Hallituksella on enemmistö kaikissa äänestyksissä. Ei oppositio mistään päätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksella on enemmistö kaikissa äänestyksissä. Ei oppositio mistään päätä.
älä horise oppositio ON jarruna kaikessa oletko idiootti, !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vartenhan oppositio on!
Vastustamaan kaikkea mitä hallitus ajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa selväksi minkälaisista höhlistä persujen kannattajat koostuvat.
- Anonyymi
Jyrääjistä ja manipuloijista ei kannata välittää. Kaikki saavat tietysti
olla mukana.- Anonyymi
Rasisteillakin on sananvapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisteillakin on sananvapaus.
Valitettavasti - huokaus - - -
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti - huokaus - - -
Myös rasismi-leimaa joka asiaan iskeville voidaan huokailla, vai mitä? Uhriutuville.
- Anonyymi
Hyvin poiki aloitus.
Politiikalla elävät saivat sanaiset arkkunsa avattua.
Oikeishan se on selliseenkin, mutta muut jäivät paitsioon.
Missä naiset, missä miehet ja ne muunsukupuoliset.
Oliko teitä, kuten aloitus kysyi?- Anonyymi
Minä olen nainen.
- Anonyymi
Miten niin paitsioon ? Kyllä tänne mielipiteitä mahtuu - äärettömästi itse asiassa.
- Anonyymi
En viitsinyt osallistua, koska aloitus johdateltiin heti pois aiheesta.
Nainen- Anonyymi
Voi vetää keskustelun takaisin aiheeseen vastaaamalla aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vetää keskustelun takaisin aiheeseen vastaaamalla aloitukseen.
Eikä foorumille kuulumattomiin aiheisiin, kuten politiikkaan ja sen tarkoituksellisesti aikaansaamiin riitoihin kannata itse osallistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä foorumille kuulumattomiin aiheisiin, kuten politiikkaan ja sen tarkoituksellisesti aikaansaamiin riitoihin kannata itse osallistua.
Kuka sen määrää mitä tälle foorumille kuuluu ? Sana on vapaa.
Jokaísella on oikeus kirjoittaa mistä haluaa, kunhan ei asiattomuuksilla
tai jyräämisellä pilaa kaikilta palstaa.
- Anonyymi
"Kenellä on oikeus kirjoittaa tälle palstalle?"
Kysymyksen pitäisi olla tarpeeton.- Anonyymi
Niin pitäisi, mutta aina on kommentoijia, jotka yrittävät määräillä mistä ja kuka saa
kirjoittaa ja saako joku ylipäätänsä olla palstalla ja on myös jyrääjiä, jotka yrittävät
torpedoida ja mitätöidä muita kirjoittajia omaa erinomaisuuttaan kehuskellen
ja sitten luonnollisesti heitä vastustetaan,
jonka jälkeen he heittäytyvät "viattomiksi uhreiksi". Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi, mutta aina on kommentoijia, jotka yrittävät määräillä mistä ja kuka saa
kirjoittaa ja saako joku ylipäätänsä olla palstalla ja on myös jyrääjiä, jotka yrittävät
jonka jälkeen he heittäytyvät "viattomiksi uhreiksi".Olet nähtävästi jäänyt alemmuudetuntosi vangiksi.
Ei varmaan ole helppoa tuntea itseään noin "jyrätyksi".Anonyymi kirjoitti:
jonka jälkeen he heittäytyvät "viattomiksi uhreiksi".Olet nähtävästi jäänyt alemmuudetuntosi vangiksi.
Ei varmaan ole helppoa kun tuntee itsensä noin "jyrätyksi".
- Anonyymi
Jyrääjä ei ole ketään pystynyt jyräämään, mutta vuosien yritys on kova.
- Anonyymi
Tuskin kaksikko on saanut ketään palstoilla hiljaiseksi, vaikka kovin ovat paikkaansa puolustaneet.
Mutta mitä paikkaa, eihän täällä ole kruunattuja hallitsijoita valittu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kaksikko on saanut ketään palstoilla hiljaiseksi, vaikka kovin ovat paikkaansa puolustaneet.
Mutta mitä paikkaa, eihän täällä ole kruunattuja hallitsijoita valittu?Ovat valinneet itsensäja toisensa.
- Anonyymi
Pitkä ketju täysin turhasta.
Vastaus aloituksen tyhmään kysymykseen on itsestään selvä: jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne, kunhan pysyy foorumin aiheessa: 80+. Tämä on ikäihmisten foorumi ja käsittelee ikäihmisten omia asioita.- Anonyymi
Puolet kirjoittajista taitaa olla alle 80. Pitääkö heidän poistua?
- Anonyymi
Olen kyllä jo melkein seuraavalla kymmenellä,
mutta mitä ovat ikäihmisten asiat?
Eikö kaikki asiat elämässä ole kaiken ikäisille,
ainoa rajoitus, lapsille ei opeteta vääriä asioita.
Aikuiset kyllä ymmärtävät kaiken puhutun ja kirjoitetun, jos ovat järjissään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajat on tavallaan lapsellisia, koska kenenkään ikää ei tsekata.
- Anonyymi
Ei täällä ole niin itsestään selvää kuka saa kirjoittaa - vaikka pitäisi olla.
Kyykäärmeitä on joukossa jyräämässä muita pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyykäärmeitä on joukossa jyräämässä muita pois.Taasko sinua on jyrätty. Elämäsi on oltava surkeaa ja ankeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyykäärmeitä on joukossa jyräämässä muita pois.On se kumma piirre ihmisessä. Ei terveen päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajat on tavallaan lapsellisia, koska kenenkään ikää ei tsekata.
Ei ole rajat lapsellisia, koska niistä selviää oletuksena, et tietyn ikäisiä kuitenkin mitä todennäköisemmin on juuri tällä palstalla, eikä jossain muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä, antaa pentujen vain pelleillä palstalla ikä-ihmisten iloksi.
T. Bertil Pervesson.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063130
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872435- 241976
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221530Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291490Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151415- 87922
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26917Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62856Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2779