Keskusteluoikeus

Anonyymi-ap

Kenellä on oikeus kirjoittaa tälle palstalle?
Pitääkö muille kirjoittajille kertoa missä on syntynyt, ja kaikki asuinpaikat sen jälkeen?
Nykyinen asuinpaikka on tärkein, onko?
Ammattikin tosi tärkeä, oletettavasti?

Vain kirjailijatko, vain naisetko, vain muunsukupuoliset, vai saako mieskin olla mukana?

54

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jokainen saa kirjoittaa, eikä mitään yksityisasioitaan tarvitse kertoa, ellei itse halua.

Tervetuloa. Mutta kuten huomaat, noissa yhteisissä olohuoneissa, joko nojatuoleissa tai nyt jo riippumatoissa, käydään riitelevimmät keskustelut.

Hyppää noihin muita asioita käsitteleviin ketjuihin, joissa kerromme kukin omasta elämästämme, siellä saat asiallisemman kohtelun.

• Anonyymi
      UUSI

Ilmeisesti olet MIES
      - sydämmellisesti tervetuloa joukkoomme,
      varsinki jos kuulut IKÄ RYHMÄÄMME 80+++++

puolisoni on kuollu vuosia sitten,
      eikä mulla ole mies puolista ystävää joten
      olet enemmän kuin tervetullut joukkoomme,

varmasti muittenki mummojen mielestä !

KIRJOITELLAAN !

• Anonyymi
        UUSI

Palstan säännöissä ei ole sellaista pykälää, että ikäryhmiin esim. tähän 80 plus ryhmään eivät saisi kirjoittaa muihinkin ikäryhmiin kuuluvat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan säännöissä ei ole sellaista pykälää, että ikäryhmiin esim. tähän 80 plus ryhmään eivät saisi kirjoittaa muihinkin ikäryhmiin kuuluvat.

Joo, ei ole, mutta aiheena on lähinnä 80+ ihmisten asioihin liittyvät keskustelut.

Itse olen 70+ mutta viihdyn täällä parhaiten. Koen kuuluvani enemmänkin tänne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei ole, mutta aiheena on lähinnä 80 ihmisten asioihin liittyvät keskustelut.

Itse olen 70 mutta viihdyn täällä parhaiten. Koen kuuluvani enemmänkin tänne.

Et ole ainut 70plus joka täällä viivtyy. Moni rekattukin on alle 80 .

• Anonyymi
      UUSI

Kuka vaan voi kirjoittaa tänne.

• UUSI

Kirjoittelen mihin ikäryhmään haluan, mielipiteeni on omia.
      Yritystä on kovasti mustamaalata minut muitten silmissä, tarkoitus estää kirjoittamasta. Miksi, tämä koskee anonyymejä, nimimerkillä kirjoittavilla on kunnioitusta toisiin nimimerkillä kirjoittavia kohtaan, ei se estä tuoda mielipiteitään esille.
      Anonyymit ei sitäkään kohtaan, ihan hyvä kun kirjoittelevat, anonyymi nimimerkit, kirjoittamisen sisältöhän ratkaisee.

• Anonyymi
        UUSI

Voit katsoa peiliin, sillä itse mustamaalaat jatkuvasti yhtä puoluetta ja sen kannattajia rasisteiksi jne.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voit katsoa peiliin, sillä itse mustamaalaat jatkuvasti yhtä puoluetta ja sen kannattajia rasisteiksi jne.

Joskus kerron totuuden, plus70 jossa näkyy otettavan aktiivisesti kantaa puolueestanne harvoin viitsin kommentoida, tehän tiedätte muutenkin mielipiteeni miksi sitä aina hokea.
        Puoluepolitiikka ei kiinnosta muuten kuin yhteiskuntaa koskevissa yleisellä tasolla.

Kun otan kantaa Lähi-idän surkeaan tilanteeseen, kyse on mikä on oikein ja väärin.

• Anonyymi
        UUSI
        Pertikki kirjoitti:

Joskus kerron totuuden, plus70 jossa näkyy otettavan aktiivisesti kantaa puolueestanne harvoin viitsin kommentoida, tehän tiedätte muutenkin mielipiteeni miksi sitä aina hokea.
        Puoluepolitiikka ei kiinnosta muuten kuin yhteiskuntaa koskevissa yleisellä tasolla.

Kun otan kantaa Lähi-idän surkeaan tilanteeseen, kyse on mikä on oikein ja väärin.

pertikille uutisia

äsken autoradiossa oli pitkä uutinen sdp:n touhuista,

joku tukija profesori Britannian yliopistossa oleena
        on varottanu suomea Nasima Rasinasta, hän ei kuulemma pidä suomen etuja politiikassa ollenkaan tärkeänä,
        hänen politiikkansa on suomellevaarallista takotuksen atuhota suomalainen yhteiskunta ja tuoda maahan muutajia laumoittain suomeen ja tarkotuksen MUUTTAA LAKI niin että suomalaiset joutuu aina syyteeseen kaikesta joa arvostelee ulkomaalisia,
        ja Rasinalla on tarkotus kuulemma TUHOTA suomessa maanviljelys ja omavaraisuus ruuan kasvattamisessa,
        ETTÄ pertikin kannataa mietti tarkaan SDP:n touhuja todellisuudessa ja kuunella se UUTINEN TARKKAAN !
        samoin koko suomen kansakunna pitäis kuunella se uutinen
        SDP_ssä muhii suomen TUHO !

on todellaki outoa jos ulkomaaliset pääsee valtaa omassa suomessa
        nyt jos sdp on suomalaistenki puolue kannaaisi harkita ketä äänestää puoleen kansanedustjaksi
        halooooo
        nyt silmät ja korvat auki jopa LINDMANNILLEKKI jos aikoo edustaa omaa suomen kansaa ja kansalaisia

MIELIPIDE ja suuri HUOLESTUMINEN sdp:n politiikan siällä !

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

pertikille uutisia

äsken autoradiossa oli pitkä uutinen sdp:n touhuista,

joku tukija profesori Britannian yliopistossa oleena
        on varottanu suomea Nasima Rasinasta, hän ei kuulemma pidä suomen etuja politiikassa ollenkaan tärkeänä,
        hänen politiikkansa on suomellevaarallista takotuksen atuhota suomalainen yhteiskunta ja tuoda maahan muutajia laumoittain suomeen ja tarkotuksen MUUTTAA LAKI niin että suomalaiset joutuu aina syyteeseen kaikesta joa arvostelee ulkomaalisia,
        ja Rasinalla on tarkotus kuulemma TUHOTA suomessa maanviljelys ja omavaraisuus ruuan kasvattamisessa,
        ETTÄ pertikin kannataa mietti tarkaan SDP:n touhuja todellisuudessa ja kuunella se UUTINEN TARKKAAN !
        samoin koko suomen kansakunna pitäis kuunella se uutinen
        SDP_ssä muhii suomen TUHO !

on todellaki outoa jos ulkomaaliset pääsee valtaa omassa suomessa
        nyt jos sdp on suomalaistenki puolue kannaaisi harkita ketä äänestää puoleen kansanedustjaksi
        halooooo
        nyt silmät ja korvat auki jopa LINDMANNILLEKKI jos aikoo edustaa omaa suomen kansaa ja kansalaisia

MIELIPIDE ja suuri HUOLESTUMINEN sdp:n politiikan siällä !

Ymmärrän mitä puolue Antikainen tarkoittaa, oma päänsärkynne paljon puheita, vähän villoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Pertikki kirjoitti:

Ymmärrän mitä puolue Antikainen tarkoittaa, oma päänsärkynne paljon puheita, vähän villoja.

Pysyisitte siellä polittiikka keskusteluissa, siellä on ehkä enemmän samamielisiä.

Kaikkia ei nuo jutut kiinnosta, menee maku, vaikka toki saatte tässäkin riidellä siitä kuka tietää ja kuka puhuu totta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pysyisitte siellä polittiikka keskusteluissa, siellä on ehkä enemmän samamielisiä.

Kaikkia ei nuo jutut kiinnosta, menee maku, vaikka toki saatte tässäkin riidellä siitä kuka tietää ja kuka puhuu totta.

Samaa mieltä, samaa mieltä mitä Suomen kansa vain yksi prosentti kansastamme pitää nyky politiikastamme hyvin tärkeänä, miksi sitten puhua politiikasta. Yhteiskuntamme tilasta kuten terveydenhoidosta, miten maa makaa oletko terve, semmosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi aloitat taas . Hän ei mustamaalaa ainoastaa antaa ansaittua kritiikkiä . Joten älä tee asioista mitään muuta kun mitä ne ovat.
        Meinaatko ettei olisi saanut hallituksen leikkauksista edes mainita vaan olla onnellinen että joidenkin elämänlaatua leikkaukset koskettavat kovasti .siis politiikassa on lupa kritisöidä jos tuntee että jotain on väärin ihmisiä kohtaan . Haukkumista taas oli se kun Sannaa haukuttiin asioista mitkä eivät edes koskettaneet politiikkaa siis yksityisiä asioita keksittiin ja haukuttiin . Joten älä viitsi aloittaa tuota mantraa sitä on nähty jo tarpeeksi .
        Annetaan palstan olla se leppoisa palsta mikä se on ollut

• Anonyymi
      UUSI

Jaaha. Ja näin siirrettiin poliittinen riita tälle fooorumille.

• Anonyymi
        UUSI

kyllä se on yksin sdp:n päänsärky mitä on haalinu noita ulkoaisia puolueeseen jäseniksi, nyt koko suomi on vaarassa,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä se on yksin sdp:n päänsärky mitä on haalinu noita ulkoaisia puolueeseen jäseniksi, nyt koko suomi on vaarassa,

Jospa mielipiteenne muuttuisi kauniin ruskeista ihmisistä, tutustumalla heihin, ottaisitte mallia Tynkkysestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Mutta ettekö voisi riidellä jo valtaamallanne 70+ boomereiden foorumilla? Siellä eivät 7-kympåpiset voi enää puhua omista asioistaan.

Pitääkö 80 plussa-boomereidenkin vielä kuunnella tuota toistenne syyttelyä?

Sdp:n oma prinsessa, Jauho-Marin, antoi meille tuon pilkkanimen ja yllytti kaikkeen terroriin meitä vastaan. En enää koskaan äänestä demareita. Aikoinaankin pidin jopa laitakommunisteja heitä rehellisempinä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Mutta ettekö voisi riidellä jo valtaamallanne 70 boomereiden foorumilla? Siellä eivät 7-kympåpiset voi enää puhua omista asioistaan.

Sdp:n oma prinsessa, Jauho-Marin, antoi meille tuon pilkkanimen ja yllytti kaikkeen terroriin meitä vastaan. En enää koskaan äänestä demareita. Aikoinaankin pidin jopa laitakommunisteja heitä rehellisempinä.

Marinin suosio oli niin valtava ettei rajat pidätelleet, tunnetuin suomalainen maailmalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa mielipiteenne muuttuisi kauniin ruskeista ihmisistä, tutustumalla heihin, ottaisitte mallia Tynkkysestä.

Minä olen tutustunut moneen ulkomaalaiseen työni kautta he ovat ihan vaan samanlaisia kun me muutkin hyvä huumorintaju, ahkeria tekemään työtä ja huolehtivat hyvin perheistään, siis kun ei ihon väri haittaa niin löytää kivoja ihmisiä sen alta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Mutta ettekö voisi riidellä jo valtaamallanne 70 boomereiden foorumilla? Siellä eivät 7-kympåpiset voi enää puhua omista asioistaan.

Tunnen yhden laitamommunistin rehellisempää ihmistä ei ole . Joten älä niputa ihmisiä, yhteen nippuun

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen yhden laitamommunistin rehellisempää ihmistä ei ole . Joten älä niputa ihmisiä, yhteen nippuun

Li Andersson ei ole kommunisti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No juuri noinhan minä sanoin. Että aikoinaan pidin jopa kommunisteja rehellisempinä kuin demareita.

Tunnet siis yhden laitakommunistin, mutta itse niputat koko komukkajengin samaan nippuun hänen kanssaan? Jos yksi on rehellinen, se ei silti takaa, että kaikki muutkin ovat.

En niputa ihmisiä, ellen ole tuntenut heistä monia. Ja olen tuntenut aika paljon erilaisia ihmisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Li Andersson ei ole kommunisti.

Ei vai? No mikä hän sitten on? Rkp?

Vasemmistoliiton perustivat aikoinaan eri kommunistiset ja sosialistiset puolueet. He ovat kommunisteja, mutteivät tiukinta päätä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliiton perustivat aikoinaan eri kommunistiset ja sosialistiset puolueet. He ovat kommunisteja, mutteivät tiukinta päätä.

Tarkemmin: "... eri kommunistiset ja sosialistiset liitot ja ryhmät."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Marinin suosio oli niin valtava ettei rajat pidätelleet, tunnetuin suomalainen maailmalla.

Ei Marin ole tunnetuin suomalainen maailmalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persut eivät natseja, lievempi muoto uusnatsi, melkein natsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen tutustunut moneen ulkomaalaiseen työni kautta he ovat ihan vaan samanlaisia kun me muutkin hyvä huumorintaju, ahkeria tekemään työtä ja huolehtivat hyvin perheistään, siis kun ei ihon väri haittaa niin löytää kivoja ihmisiä sen alta

Minä oken tutustunut lukuisiin ulkomaalaisiin asuen heidän keskellään. Oma kantapää on paras opettaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vasemmiston kannattaja mutten suinkaan kommunista. Olen humanisti ja elämän arvoni ovat jossain muualla kuin rahassa tai ylipäätään materiassa. Ymmärrän erilaisuutta ja yhteiskunnan tulee pitää huolta heikommista.

Kommunismi on jotain aivan muuta, Putin on hyvin siitä jyvllä, samoin Trump pikkuhiljaa

• Anonyymi
      UUSI

Ei tarvitse mitään muuta kun mielipiteitä. .joten mistä tuollainen ajatus ?

• Anonyymi
      UUSI

Hups.

Nyt se on nähty!
      Politiikkaa pitää puhua, vaikka siitä ei mitään edes ymmärtäisi!

Voi herra auta meitä ymmärtämään, että kaikki eivät ymmärrä!

• UUSI

Viimeistään äänestys tilanteessa yritän päättää kenelle henkilölle annan ääneni. Puolueellakin merkitystä, näin kävi kun äänestin kokoomuksen ehdokasta.
      Puolue politiikkaa aate ideologia ei innosta, ehdokas voi olla vasemistosta yhtälailla oikealta, riippuen miten vakuuttava toimissaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sama periaate ollut itsellänikin. Kokkaria en tosin mielelläni äänestä. Kepua en ole tainnut koskaan äänestää. Olen ajatuksiltani yleensä äärimmäinen, mitä sitten ajattelenkin. Eli valitsen vahvan persoonan, joka uskaltaa olla omaa mieltään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama periaate ollut itsellänikin. Kokkaria en tosin mielelläni äänestä. Kepua en ole tainnut koskaan äänestää. Olen ajatuksiltani yleensä äärimmäinen, mitä sitten ajattelenkin. Eli valitsen vahvan persoonan, joka uskaltaa olla omaa mieltään.

joooo mutta sdp on maan petturi porukkaa , kuuntele uutiset

suomi vaarassa,

maanpettureita sdp:n puolueessa .

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joooo mutta sdp on maan petturi porukkaa , kuuntele uutiset

suomi vaarassa,

maanpettureita sdp:n puolueessa .

Viimeeksi tuntui 2019 kun Venäjä mieliset PS Eerola kumppanit olivat kallellaan Putinin politiikkaan. Ehdottivat Suomen olisi tehtävä Putinin Venäjän kanssa sotilaallista yhteistyötä, Mieli taisi muuttua ehkä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Tämä on totta eikä mitään panettelua.

• UUSI
        Pertikki kirjoitti:

Viimeeksi tuntui 2019 kun Venäjä mieliset PS Eerola kumppanit olivat kallellaan Putinin politiikkaan. Ehdottivat Suomen olisi tehtävä Putinin Venäjän kanssa sotilaallista yhteistyötä, Mieli taisi muuttua ehkä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Tämä on totta eikä mitään panettelua.

Vieläkö PS on yhtä isänmaallinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Pertikki kirjoitti:

Tarja sai jopa kissoja Putinilta. Vieläkö myhäilee?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarja sai jopa kissoja Putinilta. Vieläkö myhäilee?

Meinaat onko kissa elossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Pertikki kirjoitti:

Koska ei ole, niin ainakin minä hylkäsin persut.

• Anonyymi
        UUSI
        Pertikki kirjoitti:

Meinaat onko kissa elossa.

Meinaan et, älä ole niin yksisilmäinen, se on tosi noloa ikämieheltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaan et, älä ole niin yksisilmäinen, se on tosi noloa ikämieheltä.

Ymmärrä, se on jostain Pirkanmaalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Pertikki kirjoitti:

ÄLÄ VALEHTELE

valehtelet keksit kateelisena juttujasi

NOKKA HEILUU ihan tänne asti näkyy,

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ÄLÄ VALEHTELE

valehtelet keksit kateelisena juttujasi

NOKKA HEILUU ihan tänne asti näkyy,

En valehtele, haluatko linkin tahtuneesta.

• Anonyymi
      UUSI

Kuka tahansa voi kirjoittaa. Ja kuka tahansa tänne kirjoittaakin. Joku kirjoittaa miehenä vaikka on nainen ja joku tekeytyy joksikin vaikkei sitä ole.

• Anonyymi
      UUSI

Miettikää
      kuinka sdp kehtaa polkea suomen oman kansan oikeuksia ja itsenäisyyttä
      suomi on vaarassa sdp edustajan maahan muutto politiikan taki polkee suomen oman kansalaiste oikeuksia monella eri tavoin jopa on tuhoamassa maatalouden ja omavaraisen ruuan tuotannon
      kuinka sdp antaa tämän tapahtua koko suomen oman kansa vahingoksi,
      MIETTIKÄÄ tarkaan mikä SDP todellisuudessa on suomen kansalle !!!!?????

se on kavala petturi ouolue,

mielipidet ja suuri huolen aiheuttaja on sdp:n politiikka, vahingollinen omalle kansalle. ja taloudelle.

• Anonyymi
        UUSI

Orpon hallitus ei sitten päätä mitään kun SDP päättää heidän puolestaan, sitäkö tarkoitat.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä olet persujen aivopesemä.

• Anonyymi
        UUSI

Kuule PS:n kannattaja, jos et ole vieläkään huomannut niin SDP ei päätä nyt mistään.
        Se ei ole hallituksessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule PS:n kannattaja, jos et ole vieläkään huomannut niin SDP ei päätä nyt mistään.
        Se ei ole hallituksessa.

älä valehtele sdp on oppositiossa ja se päättää siis jarruttaa kaikessa mikä edistäisi suomen tulevaisuutta ja korjaisi talouden tasapainoa,

sdp on suomen pahin ja turmiollisin puolue kansalaisilleen mutta sitähän sinä et tajua,

vähemmän älyksäs kun olet,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

älä valehtele sdp on oppositiossa ja se päättää siis jarruttaa kaikessa mikä edistäisi suomen tulevaisuutta ja korjaisi talouden tasapainoa,

sdp on suomen pahin ja turmiollisin puolue kansalaisilleen mutta sitähän sinä et tajua,

vähemmän älyksäs kun olet,

Hallituksella on enemmistö kaikissa äänestyksissä. Ei oppositio mistään päätä.

• Anonyymi
      UUSI

Jyrääjistä ja manipuloijista ei kannata välittää. Kaikki saavat tietysti
      olla mukana.

• Anonyymi
        UUSI

Rasisteillakin on sananvapaus.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      88
      7141
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3791
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3360
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2532
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2262
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      2259
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2192
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2119
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1749
    Aihe