Oman perheen huono perhe esimerkki ei kannusta hankkimaan omia lapsia

Anonyymi-ap

Olematon vanhempainperheen kokemus estää perustamasta oman perheen.
Onko väitteellä totta?

Esimerkki on sanaton tieto, mikä perheessä on oikein ja toimii ja mikä ei.
Kun ei kasvata vanhempainperheessä, niin ei löydy tietoa, tahtoa, taitoa perustaa oma perhe.

Lapsettomuus on siten yhteiskunnan kehityksen syytä, jossa tietyt puitteet aiheuttavat puutteita.

Kuulostaa että taustalla joku yleinen valmiiksi tehdyn passivointi, että itse ei tahdo tehdä ja odottaa kun joku ammattilainen tekee puolestaan.

Ehdotinkin Työvoimatoimistolle että RAPU SAA SYNNYTTÄÄ TYÖKSEEN.
Eivät he reagoineet Ravun työllistymisen suunnitelmaan.

Perhen määrä luonnossa 1/12, joten on monia huonosti kykeneviä perheeseen ja vain yksi sopiva, joten toisaalta ei ole yllätys, että enemmistö ei ole lasten kannalla.

Rapu voi ajatella, että "mitä vikaa tai mitä vaikeata on hoitaa lapsia itse"?
Kuulostaa tuulesta temmatulta.

Pahimpaa kun yleisessä kykenemättömyydessä painetaan alas itse Rapukin, pitäen häntä kykenemättömänä. Jos kaikki eivät tee, niin kukaan ei saa.

Sossu tietää Ravun puolesta paremmin. Sosiaalitoimisto myös todistaa outoa, että paras lastenhoitaja on kasvatustiedekunnan maisteri, eikä oma vanhempi.

Toisin sanoen yhteiskunta ei anna mahdollisuutta synnyttää ja hoitaa.

Voi verrata tahtomattomuutta muihin maihin, miltä suomalainen ongelma kuulostaisi.

Ja jälleen 2012 vaihdoksen jälkeen kaikki ei ole ennallaan ja haetaan todenmukaista maailmankuvaa. Vesimies kun ei ole mikään perhekeskeinen.

Yksihuoltajuus, ydinperheet, avioerot, kasvatuslaitokset ja huostaanotot, viranomaisten puuttuminen, kiire eikä omaa rauhaa, myös kun asuntoongelmat alkavat lapsiperheillä ja iso määrä yksinäisiä eläkeläisiä naapurissa - kaikki aiheuttavat komplikaatioita.

Väestön lukumäärän perusteella voi sanoa, että vielä mahtuu paljon synnytyksiä, että on turhaa kertoa, että synnyttää ei mahduta.

Suomalaisten yleinen liian rikas elämäntapa voi aiheuttaa sen, että alemmas ei suostuta mennä, että aloitetaan synnytys kun päästään Eduskuntaan, hankitaan omakotitalo, työpaikka ja autoja.
Todellisuudessa lapsiperheet ovat aina köyhiä, koska ovat nuoria. Varallisuutta kertyy vain vanhoille.
Toisin sanoen ihmisillä on vääriä arvoja elämässä.

ENNEN KAIKKEA KUN MAINITAAN MIELENTERVEYS PERHE-ESTÄJÄNÄ, NIIN SIITÄ PITÄÄ ROHKAISTA MONIA, KOSKA TOISIN KUIN AJATELLAAN, NIIN MIELENTERVEYS ON KIPEÄ JUURI SIKSI, ETTÄ OLLAAN LAPSETTOMIA.

EIKÄ MIELENTERVEYS LAKKAA VAIVASTA NIIN KAUAN KUIN EI SAADA SYNNYTETTYÄ OMIA LAPSIA.

SE ON BIOLOGINEN VELVOLLISUUS, JOTA EI PAKENE.

SYNNYTYS ON TERVEYSVAATIMUS.

MIELENTERVEYS VOITETAAN SYNNYTTÄMÄLLÄ - on Einsteinin teoria.
----------------------------------------------------------------

Toisaalta suomalaisuus on nähtävä erikseen, jos suomalaisilla on jotakin geneettisiä sairauksia ja sen takia ei tahdota lisääntyä toisten suomalaisten kanssa. Silloin rasismi voi estää suomalaisia lisääntymästä kun ei valita maahanmuuttajaa eikä valita suomalaisia.

Silloin tarvitaan biologin asiatietoja siitä, mikä on oikein.

Yksi syy lapsettomuuteen voi olla MAAILMANKRIISISSÄ, joka on joka kolmaskymmenes vuosi.

1

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

POHJOISESSA KASVANEELLA ON KAIKILLA YLEINEN TIETO, ETTÄ KUN ON MIELIALAHÄIRIÖ, NIIN SE TARKOITTAA LOPUN IKÄISTÄ LAPSETTOMUUTTA.

ETELÄN MAISSA VOI OLLA KUITENKIN ERILAINEN NÄKEMYS, ETTÄ LÄHDETÄÄN SYNNYTTÄMÄÄN SINNE, MISSÄ ON MIELIALAHÄIRIÖ.

SYYNÄ, SE ETTÄ SYNNYTTÄMÄLLÄ OMIA LAPSIA PARANNETAAN IHMINEN.
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------

SUOMESSA NAISETS VOIVAT VALITA PITKÄÄN, VAKAVASTI, TARKASTI AVIOKUMPPANINSA KUN KUKAAN OLE OIKEA NAISELLE

MUTTA KYSE ON SIITÄ, ETTÄ OTAT TÄYSIN VIERAAN IHMISEN ITSELLEEN, VAIKKA RUMAN JOUTSENEN POIKASEN JA TEET SIITÄ KAUNIIN VALKOISEN JOUTSENEN!!

NAINEN VOI MUUTTAA MIEHEN, TEHDÄ HÄNESTÄ AIKUISEN.

MUTTA NAINEN USEIN VALITSEE VALMIIKSI TEHDYN, SELLAISEN, JOSSA EI ITSE EI JOUDA RAATAMAAN PERHEEN TAKIA YHTÄÄN.

kyllä horoskoopissa voikin olla, että joku nainen hakee aikuista suhdetta, mutta eivät kaikki ja moni ei usko rahaan kuitenkin nuorista, että rahalla saa, koska usein rahalla toisinpäin voi estää koko lisääntyminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3594
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      27
      3139
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      57
      3093
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2905
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2730
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2707
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2456
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2291
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe