Kehitysvammaisten perheessä ongelmat

Niissä perheissä jossa yksi on saanut Lievän Kehitysvamma ja Adhd ja on koko testi jäänyt heikkolahjaisuus niissä perheissä ei saa vammaissosiaali puolelta mitään apua ja tukea joka tekee vanhemmat ero se joka jää yksinhuoltajaksi se alkoholisoituu ja ne sisarukset joilla ei ole mitään älyllinen kehitysvamma ja Adhd ne kärsii masennusta ja alkanut kaksi sisarusta käyttää huumeita ja nyt toinen sisarukseni kohdalla on todettu tulla suuri riippuvuus huumeisiin ja se menetti työn ja asunnot ja nyt se hakee Suomessa toimeentulo tukea kun huume vei työ kyvyn.

Ja koskaan en ole Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena saanut apua mitä muut ihmiset saa joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd diagnoosia se sisarus jolla on nyt todettu olevan suuri riippuvuus meta amfetamiini huumeiden käyttö jutun takia sen lapsella on Adhd joka on omalla kohdalla.

Lisäksi toisen sisaruksen lapsi sai myös Adhd ja kolmas sisarus sillä myös huume ongelmia ei ole onnistunut opiskella ammatti jne lukiot on käynyt kaikki kolme sisarusta.

Ne joilla Lievä älyllinen kehitysvamma niillä on raivokohtaus jonka tekee ihmisten huuto ja ihmiset joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa huomaa jos oma äiti on juonut alkoholia liikaa jolloin kehitysvamma ihmisenä oleva saa raivokohtaus jutun niin, että ottaa leikkuu veitsen ja uhkaa tappaa alkoholisti äidin tai isän...

Minun kohdallani kehitysvammaisuus tekee tuollaisen raivokohtaus jutun.

Ja kun kolme sisarusta on nähnyt läheltä minun raivokohtaus ei ne ole voinut alle 15 vuoden iässä ymmärtää miksi kehitysvamman saaneeena oleva sisko ottaa terä aseen ja meinaa tappaa oman äidin..

Ja jos kehitysvamma ihmisenä olevat joilla on todettu heikkolahjaisuus on selkeä.

Heikkolahjaisuus eli laaja alaiset oppimisen vaikeudet tarkoittaa ne ihmiset ei kuulu kehitysvamma puolelle eikä mielenterveys ja päihde puolelle vaikka niille laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma joka on laitettu, että saan kelasta työkyvyttömyys eläke rahaa ja eläkkeen saajan asumistukea ja takuu eläkettä.

Koskaan ei ole minun kohdallani vaikka äiti on hakenut vammaistukea sitä ei saa jos on saanut Lievän älyllisen kehitysvamman sen takia että olen jäänyt heikkolahjaisuus tasolle.

Heikkolahjaisuus tarkoittaa niillä menee äö taso vaikean kehitysvamma ja yli Lievän älyllisen kehitysvamman äö

0

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        128
        2243
      2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
        Ikävä
        28
        2166
      3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
        Ikävä
        158
        2044
      4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
        Ikävä
        20
        1578
      5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
        Ikävä
        27
        1377
      6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
        Ikävä
        51
        1027
      7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
        Ikävä
        86
        995
      8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
        Tanssii tähtien kanssa
        24
        912
      9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
        Ikävä
        114
        894
      10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
        Ikävä
        34
        863
      Aihe