En oikeasti ymmärrä miksi Keuruulle maksaa 10e parkkimaksu!!!
eikö Jumalanvaltakunnan tapahtumiin tule AINA olla vapaa pääsy?
Käytännössä alueelle vaikea tulla pyörällä tai kävellen.
En hyväksy pienituloisena ihmisenä sitä että köyhiltä Jumalanlapsilta
vidään seurailot. Olisi mukava perheen kanssa tulla seuroihin , mutta
P-maksu on aika kova! 5e menisi.
Ymmärrän että mm Teltta ja muut leiriytymiset maksaa, mutta että paikalletuleminen.
Tästä pitäs vähän alkaa keskustella. Kovat on kulut-tiedän, mutta on tuota SRK;lla rahaakin.
Parkkimaksut Jumalan valtakunnan seuroissa? Mitä sanoisi Jeesus?
23
470
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä kun aikansa itkee kuten amerikan homoista niin asia korjaantuu.
Ei pidä vain väsyä. - Anonyymi
Voit vapaasti jättää autonrönttelösi Laihialle ilmaiseksi.
- Anonyymi
joo ei srkta kiinnosta muu kuin lasten paneminen ja rahan teko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo ei srkta kiinnosta muu kuin lasten paneminen ja rahan teko
rahat pois ihmisiltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rahat pois ihmisiltä
stubin hallitus mielellään tarjoo persettä ja srk siunaa kun mulkun päälle tulee tuohta ja käy kirkossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
stubin hallitus mielellään tarjoo persettä ja srk siunaa kun mulkun päälle tulee tuohta ja käy kirkossa
hallitus tarjoilee niille persettä ja srk maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hallitus tarjoilee niille persettä ja srk maksaa
lestadiolaisen pitkä mulkku osottaa hallitusta kohti ja lypsää niiltä rahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lestadiolaisen pitkä mulkku osottaa hallitusta kohti ja lypsää niiltä rahaa
se mielellään maksaa kunhan saadaan yksi lapsi raiskattua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se mielellään maksaa kunhan saadaan yksi lapsi raiskattua
lestadiolaisuus valtion masinoima uskobto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lestadiolaisuus valtion masinoima uskobto
uskonto
- Anonyymi
onhan tuo maksu aika kova! aivan oikeasti. siis Helsingin keskustassa 1 h maksaa pari euroa. sitten Keuruun pellolla käyt vaikka 4 tuntia ja maksat 10e
- Anonyymi
Valtion keräämien maksujen rinnalla tuo on melko mitätön summa.
- Anonyymi
Eikös se uskon lahjan saaminen pitäs olla maksuton.No suviseuroissa se ei nykyään ole mahdollista kun pitää maksaa kun pääsee paikalle.
Tulevassa Jumalan Valatkunnassa ei ole Rahaa käytettävissä.
- Anonyymi
VL ei ole enää köyhien uskonto. Ovat eksyneet rahan himoissa kauas alkuperäisestä uskosta.
- Anonyymi
Aamen.
- Anonyymi
todella kovat maksut!
- Anonyymi
Ja piti olla lahja vanhurskaus.
- Anonyymi
Aneet pitää maksaa taivaspaikoista.
- Anonyymi
Et sunkas sinä vaan oleta jotta taivaspaikatkaan olisivat ilmaisia?
Ei, ei, kyllä niistä on maksettava mukisematta kymmenykset seurakunnille, joiden johto voi tämän johdosta nauttia Herran siunauksista. - Anonyymi
Se on lestin lahkon maksuja..
Tulevassa Jumalan Valatakunnassa ei ole Autoja, joten parkkimaksutkin uupuvat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492