Parkkimaksut Jumalan valtakunnan seuroissa? Mitä sanoisi Jeesus?

Anonyymi-ap

En oikeasti ymmärrä miksi Keuruulle maksaa 10e parkkimaksu!!!
eikö Jumalanvaltakunnan tapahtumiin tule AINA olla vapaa pääsy?
Käytännössä alueelle vaikea tulla pyörällä tai kävellen.
En hyväksy pienituloisena ihmisenä sitä että köyhiltä Jumalanlapsilta
vidään seurailot. Olisi mukava perheen kanssa tulla seuroihin , mutta
P-maksu on aika kova! 5e menisi.

Ymmärrän että mm Teltta ja muut leiriytymiset maksaa, mutta että paikalletuleminen.
Tästä pitäs vähän alkaa keskustella. Kovat on kulut-tiedän, mutta on tuota SRK;lla rahaakin.

23

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siitä kun aikansa itkee kuten amerikan homoista niin asia korjaantuu.

      Ei pidä vain väsyä.

    • Anonyymi

      Voit vapaasti jättää autonrönttelösi Laihialle ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        joo ei srkta kiinnosta muu kuin lasten paneminen ja rahan teko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ei srkta kiinnosta muu kuin lasten paneminen ja rahan teko

        rahat pois ihmisiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rahat pois ihmisiltä

        stubin hallitus mielellään tarjoo persettä ja srk siunaa kun mulkun päälle tulee tuohta ja käy kirkossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        stubin hallitus mielellään tarjoo persettä ja srk siunaa kun mulkun päälle tulee tuohta ja käy kirkossa

        hallitus tarjoilee niille persettä ja srk maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hallitus tarjoilee niille persettä ja srk maksaa

        lestadiolaisen pitkä mulkku osottaa hallitusta kohti ja lypsää niiltä rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lestadiolaisen pitkä mulkku osottaa hallitusta kohti ja lypsää niiltä rahaa

        se mielellään maksaa kunhan saadaan yksi lapsi raiskattua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se mielellään maksaa kunhan saadaan yksi lapsi raiskattua

        lestadiolaisuus valtion masinoima uskobto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lestadiolaisuus valtion masinoima uskobto

        uskonto


    • Anonyymi

      onhan tuo maksu aika kova! aivan oikeasti. siis Helsingin keskustassa 1 h maksaa pari euroa. sitten Keuruun pellolla käyt vaikka 4 tuntia ja maksat 10e

    • Anonyymi

      Valtion keräämien maksujen rinnalla tuo on melko mitätön summa.

      • Anonyymi

        Eikös se uskon lahjan saaminen pitäs olla maksuton.No suviseuroissa se ei nykyään ole mahdollista kun pitää maksaa kun pääsee paikalle.


    • Tulevassa Jumalan Valatkunnassa ei ole Rahaa käytettävissä.

    • Anonyymi

      VL ei ole enää köyhien uskonto. Ovat eksyneet rahan himoissa kauas alkuperäisestä uskosta.

      • Anonyymi

        Aamen.


    • Anonyymi

      todella kovat maksut!

      • Anonyymi

        Ja piti olla lahja vanhurskaus.


    • Anonyymi

      Aneet pitää maksaa taivaspaikoista.

    • Anonyymi

      Et sunkas sinä vaan oleta jotta taivaspaikatkaan olisivat ilmaisia?
      Ei, ei, kyllä niistä on maksettava mukisematta kymmenykset seurakunnille, joiden johto voi tämän johdosta nauttia Herran siunauksista.

    • Anonyymi

      Se on lestin lahkon maksuja..

    • Tulevassa Jumalan Valatakunnassa ei ole Autoja, joten parkkimaksutkin uupuvat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe