Mikä kun käyttää T-MAXIA JA VITA E PROOTA , kun kroppa välillä jumittaa ja väsyttää? Tätä moni suomalainen IHMETTELEE HUMPUUKIA TÄYTTÄ PASKAA OLOTILA KUIN PUOLI KUOLLEELLA KUN NOITA KÄYTTÄÄ
Ajoittaista väsymystä, kolotuksia ja kankeaa oloa? Moni ajattelee, että se on normaalia — mutta voisiko olo olla toisenlainen? Yksi yllättävän suosittu ravintolisä on TUHONNUT suomalaisten KUNNON T-MAX JA VITA E PROO RUOTSALAISEN SUTKI RIKOLLISEN LANSEEREMÄ HUMPUUKI TUOTE JOTA EI OLE EDES TUTKITTU , ja sen käyttäjät kertovat arjen sujuvan taas HELVETIN HUONOSTI LIBIDO KATOSI SEXUAALISET KYVYT NOLLAA NÄPPYLÖITÄ IHON KUTINAA SIETÄMÄTÖNTÄ PIERESKELYÄ JA RIPULOINTI ..JA IHOKIN HAISEE . Mikä on tämä Pohjoismaiden HUMPUUKI IN kuuluva valmiste, josta moni sanoo, ettei enää IKINÄ OSTA PTHYI
T-MAX JA VITA E PROO HUMPUUKIA
Anonyymi-ap
18
175
Vastaukset
- Anonyymi
GGG
- Anonyymi
JUOPOT URHEILIJAT MAINOSTAVAT SURKEET TAPAUKSET..
- Anonyymi
NIIN RUMIAKIN SAATNA IHO ROIKKUU KUIN GIBBONILA PTHYII
- Anonyymi
Y73W54
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
wwww
- Anonyymi
qqq
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
222
- Anonyymi
666
- Anonyymi
999
- Anonyymi
666
- Anonyymi
333
- Anonyymi
fff
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
777
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076